Miksi olet av.llä etkä ulkona?
Ainakin Helsingissä mahtava auringonpaiste just nyt!
Oma syy:kuumeessa
Kommentit (27)
Nukutan lasta ja aion itsekin nukkua. Valvoin yöllä 3h
Koska syön just välipalan ennenkuin lähden kävellen salille treenaamaan. Eli kohta olen ulkona.
Hyvää ja aurinkoista sunnuntaita 2.lle:)
Tulin juuri melkein 3 tunnin kävelylenkiltä
Olin jo tunnin juoksulenkillä auringossa. Sen jälkeen olen kerinnyt jo ottaa kylvyn, laittaa ruokaa ja syödä. Nyt pieni lepo ja katsotaan, mitä sitten.
Mulla on lasagne uunissa, sen jälkeen kyllä tarkoitus lähteä pitkälle lenkille. Kauppareissullakin äsken kiersin kauempaa (kävellen) enkä mennyt suorinta reittiä kun oli niin ihana ilma!
No siis voisin syyksi sanoa sen, että mulla on pyykit kahdessa koneessa (pyykkituvassa), ohjelma niin lyhyt, että siinä välissä ei viitti ulos lähteä kun kohta pitää mennä jo ripustamaan kuivamaan.
Mutta vaikka mulla ei tuota syytä olis, niin en silti olis ulkona. Kas kun mä en tykkää ulkoilusta. Juoksemassa tykkään käydä, mutta kun illemmalla on treenit, niin käyn vain ennen sitä lenkillä. Mä en ymmärrä, miksi ulkoilla pitäis sillon kun on hyvä ilma. Mä ulkoilen kun mua huvittaa, ihan sama sataako vai paistaako.
Koska on kauhea krapula. Ei vain jaksa mennä ulos. Paistaisi edes aurinko niin voisin ainakin harkita asiaa.
Just mahtava auringonpaiste voisi mulla olla syy pysyä sisällä. Mutta nyt on syynä se, että olen lomalla ja teen mitä haluan. En pidä ulkoilusta, joten en mene ulos, jos ei ole pakko.
Koska olin jo ulkona lumitöissä ja lenkillä:) Täällä ei kyllä paista aurinko, ei ole paistanut oikein koko talvena (olihan siitä uutisissakin...)
Nyt pitäisi opiskella, mutta tässä olen:P
Darra. Parantelen sitä juomalla laatuviskiä
Koska nyt on vapaa-aikani, ja silloin voin itse päättää mitä teen. Miksi tuonne ulos pitäisi mennä, mitä siellä on? Rakastan lötköillä olovaatteissa villasukat jalassa kotona. Huomenna menen ulos, kun on taas töihin meno.
Meillä päin on kauhea ilma. Kävin aamulla koiran kanssa kadulla ja se riitti minun osaltani. Mies tai teini menköön seuraavalle kusetukselle...
Hei, laittkaaa paikkakuntia mukaan. Kiinnostaisi tietää missä karsea sää, kun ainakin Espoossa mahtava auringonpaiste.
koska olin siellä ulkona jo lasten kanssa melkein kaksi tuntia... nyt laitan ruokaa, syömme ja sit koht pitää lähteä isomman lapsen salibändy treeneihin... itse vieläkin vähän kipeänä ja huomenna jo jaksettava töihinkin mennä...
Mikä vitun pakko on mennä aina ulos?? Onko siellä onni ja autuus, kun kaikki toitottaa samaa?? Kuume on vaan tekosyy! Mee pihalle siitä!