Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olet av.llä etkä ulkona?

Vierailija
24.02.2013 |

Ainakin Helsingissä mahtava auringonpaiste just nyt!

Oma syy:kuumeessa

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vitun pakko on mennä aina ulos?? Onko siellä onni ja autuus, kun kaikki toitottaa samaa?? Kuume on vaan tekosyy! Mee pihalle siitä!

Vierailija
2/27 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutan lasta ja aion itsekin nukkua. Valvoin yöllä 3h

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska syön just välipalan ennenkuin lähden kävellen salille treenaamaan. Eli kohta olen ulkona.

Vierailija
4/27 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ja aurinkoista sunnuntaita 2.lle:)

Vierailija
5/27 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri melkein 3 tunnin kävelylenkiltä

Vierailija
6/27 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo tunnin juoksulenkillä auringossa. Sen jälkeen olen kerinnyt jo ottaa kylvyn, laittaa ruokaa ja syödä. Nyt pieni lepo ja katsotaan, mitä sitten.

Vierailija
7/27 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lasagne uunissa, sen jälkeen kyllä tarkoitus lähteä pitkälle lenkille. Kauppareissullakin äsken kiersin kauempaa (kävellen) enkä mennyt suorinta reittiä kun oli niin ihana ilma!

Vierailija
8/27 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis voisin syyksi sanoa sen, että mulla on pyykit kahdessa koneessa (pyykkituvassa), ohjelma niin lyhyt, että siinä välissä ei viitti ulos lähteä kun kohta pitää mennä jo ripustamaan kuivamaan.

Mutta vaikka mulla ei tuota syytä olis, niin en silti olis ulkona. Kas kun mä en tykkää ulkoilusta. Juoksemassa tykkään käydä, mutta kun illemmalla on treenit, niin käyn vain ennen sitä lenkillä. Mä en ymmärrä, miksi ulkoilla pitäis sillon kun on hyvä ilma. Mä ulkoilen kun mua huvittaa, ihan sama sataako vai paistaako.

Vierailija
9/27 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on kauhea krapula. Ei vain jaksa mennä ulos. Paistaisi edes aurinko niin voisin ainakin harkita asiaa.

Vierailija
10/27 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa ja häikäsee

Vierailija
11/27 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mahtava auringonpaiste voisi mulla olla syy pysyä sisällä. Mutta nyt on syynä se, että olen lomalla ja teen mitä haluan. En pidä ulkoilusta, joten en mene ulos, jos ei ole pakko.

Vierailija
12/27 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olin jo ulkona lumitöissä ja lenkillä:) Täällä ei kyllä paista aurinko, ei ole paistanut oikein koko talvena (olihan siitä uutisissakin...)

Nyt pitäisi opiskella, mutta tässä olen:P

Vierailija
13/27 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darra. Parantelen sitä juomalla laatuviskiä

Vierailija
14/27 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nyt on vapaa-aikani, ja silloin voin itse päättää mitä teen. Miksi tuonne ulos pitäisi mennä, mitä siellä on? Rakastan lötköillä olovaatteissa villasukat jalassa kotona. Huomenna menen ulos, kun on taas töihin meno.

Vierailija
15/27 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin on kauhea ilma. Kävin aamulla koiran kanssa kadulla ja se riitti minun osaltani. Mies tai teini menköön seuraavalle kusetukselle...

Vierailija
16/27 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, laittkaaa paikkakuntia mukaan. Kiinnostaisi tietää missä karsea sää, kun ainakin Espoossa mahtava auringonpaiste.

Vierailija
17/27 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen töissä.

Vierailija
18/27 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olin siellä ulkona jo lasten kanssa melkein kaksi tuntia... nyt laitan ruokaa, syömme ja sit koht pitää lähteä isomman lapsen salibändy treeneihin... itse vieläkin vähän kipeänä ja huomenna jo jaksettava töihinkin mennä...

Vierailija
19/27 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeinen lapsi sylissä.

Vierailija
20/27 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy: töissä