Näyttääkö koskaan hyvältä jos pariskunnalla on samanlaiset vaatteet?
Kommentit (18)
mutta se on ihan ok, jos nainen lainaa joskus miehensä paitaa tms.
Kerran näin yhdellä pariskunnalla yhtenevät Burberryn ruutukuosiset asut, miehellä kauluspaita ja housut, naisella mekko. Oli naurussa pitelemistä.
miestäni niukassa mustassa kotelomekossa ja korkkarisaappaissa....:) Sellaiset mulla nyt päällä.
Sekin näyttää naurettavalta, jos näkee, että on valittu samansävyiset vaatteet päälle.
haittaako, jos molemmilla on farkut ja sattuu viela samanvarinen teepaita paalle?
Ei mua vaan.
joilla samanlaiset tuulipuvut yllä, yäk. Ja jopa molemmilla punasävyinen, hyi.
Sekin näyttää naurettavalta, jos näkee, että on valittu samansävyiset vaatteet päälle.
Mun värisilmä kärsisi todella pahasti jos värit eivät sointuisi yhteen - esim toisella turkoosia ja toisella perussinistä; toisella vaaleanpunaista ja toisella vaikka oranssi tai punaruskea solmio jne. Samoin mieheni on tosi tarkka siitä että värit ei riitele keskenään.
Kyllä me useinkin soinnutetaan asumme (juhlissa) yhteensopiviksi väreiltään - esim viimeksi häissä minulla oli kirkkaanpunainen puku ja miehellä punainen solmio. Toisessa juhlassa minun mekossani oli voimakasta lilaa, miehellä lila pukupaita jne.
jos molemmat on saman seuran edustusurheilijoita.
Jos pariskunta on vaikkapa Suomen maajoukkueen nutussa edustamassa maatamme niin näyttäähän se hyvältä. Tai jos samassa työpaikassa ja siellä työasu jota käytettävä niin ok. Muutoin lähinnä kammottavaa.
olla samanlaiset releet. Esim. mulla ja miehellä on samanlaiset sukelluskamat, omani ovat pinkkimustat, miehen sinimustat. Ja lasketteluasutkin ovat suurin piirtein samanlaiset ja -malliset (samaa merkkiä) mutta eri väriset.
Ei mutta juhliin me laitetaan joku yhteinen juttu. Jos mulla on vaikka punainen juhlamekko niin miehellä on tumman puvun kanssa vaikka punaiset sukat tai punainen solmio. Tietty pitää tuntea pari hyvin ettei jollain tädillä mene herne nenään:D
Viimeksi yo juhlissa mulla oli valko-sini-vihreä raidallinen mekko ja miehellä samoilla sävyillä kuvioidut sukat:D
Minun mielestäni se näyttää tosi herttaiselle, kun jollain vanhemmalla pariskunnalla on samanlainen tuulipuku. Tulee sellainen mummolafiilis ♡
Ekillä ja Krissellä aina varkut, huppari ja samalla värillä värjätyt hiukset. Tosi ihquu.
Samanväriset tuulipuvut ovat todella tyylikkäät.
Joo, naturistipariskunnalla! Dressed only in tan, kuten brittinaturistit sanovat.
jos molemmat on saman seuran edustusurheilijoita.