EUROVIISUT 2019 OFFICIAL
Epävirallinen virallinen keskustelu koskemaan koko kilpailua UMK-ketjun jatkoksi. :)
UMK -ketju: https://www.vauva.fi/keskustelu/3386603/umk-2019-official-darude
Mitkä ovat tähän mennessä lemppareitanne? Minkä maiden kappaleita odotatte innolla? Suurimmat pettymykset?
Kommentit (720)
Vierailija kirjoitti:
Suomen biisi on huono ja noin 95% uskoo ettei se pääse jatkoon. En voi käsittää miten Darude, siis legendamme Darude, kykeni lähettämään Viisuihin tuollaista sontaa. Kyllä oli korkeammat odotukset.
Rejman on kehuskellut säveltäneensä ko biisin yhden ulkomaanmatkan jälkeen.
Kyproshan on lähettänyt kisaan lähes saman biisin kuin viime vuonna eli Fuegon. Samat säveltäjätkin näkyy olevan tekijöinä. Naistanssijat on vaihdettu sentään miehiin.
No eipäs vielä lytätä Suomeakaan! Suomi voi päästä finaaliin jos lavaesitys on sen verran mielenkiintoinen että se muistetaan. Vaikkapa Tshekillä näytti olevan paljon tylsempi lavashow ja biisi.
Ja tuohan oli vielä pieni klippi. Se ei kertonut edes sitä millainen on uusi "hiekkapaperoitu" versio tästä Look Away -biisistä. Toivottavasti on jotain sellasia muutoksia tehty, mitkä myös kuulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa klippiTämä nyt ei näyttänyt niin pahalta kuin tuo toinen klippi. Sebun ääni on silti vielä niin tukkoinen.
Joo, selvästi parempi kuin aiemmat mielikuvani.
Ja tanssija ilmeisesti hyppää jäälohkareelta lavan alle tai screenin sisälle? Se voi olla hienon näköistä, jos toteutus onnistunut. Mutta myös se vedestä pois tuleminen pitäisi olla vaikuttava. Kuutioversiossa se tuntui kuin ällistyttävältä taikatempulta.
Harvoin sitä euroviisuja on taustatanssija voittanut.
Tänä vuonna Portugali taitaa viedä taustatanssijasarjan voiton.
Vierailija kirjoitti:
Italia ja Sveitsi.
Minunkin suosikit.
Luulen kuitenkin Puolan voittavan.
Norja oli muuten ihan plagiaatti monsterista kertosäkeessä. EIlen kai Euroviisaissakin olivat samaa puhelleet?
Vierailija kirjoitti:
Ja tuohan oli vielä pieni klippi. Se ei kertonut edes sitä millainen on uusi "hiekkapaperoitu" versio tästä Look Away -biisistä. Toivottavasti on jotain sellasia muutoksia tehty, mitkä myös kuulee.
Kuulin sen kappaleen ihan kokonaisuudessaan harjoitusten live-seurannan aikana ja ikävä kyllä se on pysynyt hyvin samanlaisena. Ei tullut toivottua instrumentaaliosuutta tai modulaatiota. Jatkuu tasapaksuna pötkönä alusta loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Norja oli muuten ihan plagiaatti monsterista kertosäkeessä. EIlen kai Euroviisaissakin olivat samaa puhelleet?
On huomioitu täällä ja viisupiireissä siitä asti kun edustuskappale julkistettiin. Euroviisaissa haukuttiin lyttyyn, Viisukuppilassa on ollut monien lemppari.
Vierailija kirjoitti:
😳 Millä perusteella?
Itse veikkaan kärkikahinoihin Alankomaita, Italiaa, Venäjää, Sveitsiä, Ruotsia, Islantia, Kyprosta, Maltaa, Azeria, jne.... Puolasta tykkään, mutten usko sen sijoittuvan top 10:iin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😳 Millä perusteella?
Itse veikkaan kärkikahinoihin Alankomaita, Italiaa, Venäjää, Sveitsiä, Ruotsia, Islantia, Kyprosta, Maltaa, Azeria, jne.... Puolasta tykkään, mutten usko sen sijoittuvan top 10:iin.
Katselukertojen perusteella. Ja siinä oli sellainen tarina, joka on viime vuosina ollut yksi merkittävä tekijä viisuvoitoissa.
Vierailija kirjoitti:
Sveitsi voittaa!
Kuulostaa kuluneelta. Samanlaisia soi radiossa pilvin pimein. Kyllä voittajassa pitää olla jotain spesiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sveitsi voittaa!
Kuulostaa kuluneelta. Samanlaisia soi radiossa pilvin pimein. Kyllä voittajassa pitää olla jotain spesiaalia.
Okei, hyvä. Mulla on mennyt ohi. Laitatko linkin johonkin samanlaiseen?
Onkohan VESA SILVER tuon Sebastianin kahluusaapasidean takana? 👢👢
Se kuutio ja vedessä olo oli niin hieno.
Minä tykkään, että Venäjä on hyvä. Islannista tulee H.tler mieleen, kun laulaja laulaa. Erikoinen kyllä. Norja on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Se kuutio ja vedessä olo oli niin hieno.
Kuutiota ei ole. Mutta tanssija "sukeltaa" led-lattian sisään ja ui siellä. Paikalla olijoiden mielestä show näyttää hiennomalta kuin UMK:ssa. Saa nyt sitten nähdä? Kahluusaappaiden näköiset housut ovat hirveät. Toivottavasti ei ole jalassa sitten viisuissa.
Ihmettelen jos Suomi menee finaaliin. Biisi on tasapaksu ja siinä hoetaan liikaa samaa lausetta. Esityksen paras osa eli pyörivä kuutio on poistettu.
Kuutiota ei saanut viedä lavalle. Jos tanssija tanssii jäälohkareella, niin sen voisi valaista sisältä. Darudeen sinistä valoa. Eli sinivalkoista.
No ainakin housut on saaneet huomiota. Saappaat varastettu Kyproksen esityksestä.
Huumoria. Yläosa tosin näyttää vaipalta.
Joo, selvästi parempi kuin aiemmat mielikuvani.
Ja tanssija ilmeisesti hyppää jäälohkareelta lavan alle tai screenin sisälle? Se voi olla hienon näköistä, jos toteutus onnistunut. Mutta myös se vedestä pois tuleminen pitäisi olla vaikuttava. Kuutioversiossa se tuntui kuin ällistyttävältä taikatempulta.