Onko pellavaa ja pastellia blogisti vielä hengissä?
Kommentit (12)
Hengissä on, mutta kovin on vielä sairas... Tilanne ei ole muuttunut mihinkään suuntaan...
Vasta näin kaupassa, joten on hengissä
Instaan oli lisännyt pari kuvaa ja faceen masennuspäivityksen. Ihan paikallaan polkee vointi siellä...
Instaan on alkanut tulla uusia kuvia....
Sairas ja kaikki ennallaan. Näin prismassa.
On sairaalahoidossa. Näin osastolla kun olin sukulaista terppaamassa. Ylimielinen naikkonen, naureskeli toiselle potilaalle.
On mutta lopetti blogiin kirjoittamisen. Hän ei enää sietänyt jatkuvasti rypistyvää ja pistelevää pellavaa.
Veikkaan että nämä itku päivitykset on osa huomiohakuisuutta. Keinolla hyvänsä huomiota, selkään taputtelijoita. Hällähän oli blogatessaankin hovi joka kirjoitteli pelkkää suitsutusta. Mikään eriävä mielipide ei mahtunut joukkoon, se oli kateutta ja ilkeyttä. Vaikka jokin asia olisi esitetty kuinka kauniisti. Ehkäpä nyt aikuistuttua herää siihen ettei kaikki mene oman mielen mukaan ja siitä paha mieli. Näin näille oman elämänsä prinsessoille tuppaa tapahtua, herätään ja masennutaan. En kiellä etteikö hällä olisi vaikka mitä diagnooseja. Bloginsa alusta seurasin ja luin kaikki postaukset. Huomiona vaan edellä mainitut asiat totean.
Vierailija kirjoitti:
On sairaalahoidossa. Näin osastolla kun olin sukulaista terppaamassa. Ylimielinen naikkonen, naureskeli toiselle potilaalle.
Ihmettelinkin kun instaaminen loppui kuin seinään...
Vierailija kirjoitti:
Eipä oo ensimmäinen kerta kun se muille potilaille naureskelee. Mikä se kuvittelee olevansa?
On Instassa nykyään niminerkillä puuteripinkki.
Hengissä on, alkanu taas tyhjänpäiväsyyksiä kirjottelemaan P&P.n fb-sivuille.