seksi velvollisuutena??
siis mitä ihemttä? miksi kukaan harrastaa velvollisuusseksiä...?? itse haluan seksiä usein, mutten sitä velvollisuudesta ala harrastamaan!! hyi olkoon.
Kommentit (28)
22, veit sanat suustani.
sääliseksi on ainoa mitä mieheni saa.
se typerä sisään ulos hinkkaus, ehdin ajatella ensi viikon ruokalistan ja työkaverin viikonvitsit sillä aikaa, toki kiihkeätä teeskennellen. Toisinaan onnistunkin.
Miehen näkemys velvollisuusseksiin.
En oikein ymmärrä, mitä velvollisuusseksi ratkaisee. Normaalimies haluaa kuitenkin olla haluttu nimenomaan puolisonsa silmissä. Eli jos et osaa/halua näytellä/valehdella loppuun asti, älä lähde pilaamaan seksielämää liukumalla velvollisuusseksiin. Eli toisin sanoen, jos miehesi luulee, että pidät seksistä, hän todennäköisesti jatkaa samaan tapaan. Jos hän ymmärtää, että kaikki ei ole niinkuin pitää, pystytte toivottavasti yhdessä tekemään asialle jotain.
On meillä ollut velvollisuusseksiäkin. Pitkään (25v) parisuhteeseen mahtuu kaikenlaista. Tällä hetkellä seksi on intohimoista, molempien tarpeesta lähtevää. Mutta on ollut aikoja jolloin seksi on ollut itselle lähinnä velvollisuus, huomionosoitus puolisolle silloin kun lapset oli pieniä ja uuvuttavia. Silti olen erittäin seksuaalinen nainen, haluan usein ja teen aloitteen seksiin. On ollut minun haluttomia aikoja, on ollut miehen haluttomia aikoja. On ollut aikoja jolloin naidaan kuin kaniinit, aina tilaisuuden tullen. Kaikki kuuluu elämään enkä ymmärrä miksi niitä pitää niin syvällisesti pohtia, pitää osata nähdä tulevaisuuteen samalla kun elää tätä hetkeä. Hyvää puolisoa ei kannata uhrata parin velvollisuuseksin takia tai parin vieraan panon takia.
Kiitos kirjoittaja 25 ! Kirjoituksesi oli ihanan positiivinen, olematta kuitenkaan karvat nostattavan epärealistinen. Se sai minutkin, melkein asian suhteen luovuttaneen, salaa edes pikkiriikkisen toivomaan, että vielä jonakin päivänä haluaisin seksiä ja nauttisin siitä. Noinhan sen pitäisi mennä, ääripäitä ja kaikkea siltä väliltä.
Tuntuu että miehen kanssa kuljetaan tällä hetkellä jatkuvassa syyttelyiden suossa, ja pelkkä kiistely aiheesta ajaa meidät kauemmaksi toisistamme kuin varsinaínen syy eli seksin puute.
-22
[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 11:54"] Mä teen siilejä. Mies siivoo tai kuskaa lapsia tms. Antaa viskiä jne ja mä otan poskeen tai perhettä. Ihan ok mulle [/quote] Siilejä? Perhettä? :D Aika surrealistiselta kuulostaa teidän järjestely :D[/quote] . . hih, olisko autocorrect? Tai sitten, kuten sanoit, melko surrealistista :D
[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 17:30"]
Juu, seksihalut ei kohtaa. Mutta kun on perhettä, niin ei sitä noin kevyin perustein viitsi erotakaan. Eli loputonta taiteilua: miten paljon mies jaksaa ilman ja miten paljon jaksan antaa, vaikkei haluttaisikaan
[/quote]
mutta miksei haluta oma mies? kyllä se vaihtoon joutaisi jos ei edes seksuaalisesti sytytä.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 17:50"]
22, veit sanat suustani.
sääliseksi on ainoa mitä mieheni saa.
se typerä sisään ulos hinkkaus, ehdin ajatella ensi viikon ruokalistan ja työkaverin viikonvitsit sillä aikaa, toki kiihkeätä teeskennellen. Toisinaan onnistunkin.
[/quote]
höh. oletko koskaan nauttinut seksistä vai onko ongelma ilmaantunut vasta tässä suhteessa? kauheeta :(
Minä harrastan velvollisuusseksiä. Itseni ei tee koskaan seksiä mieli, enkä hirveästi nauti siitä. Pystyisin elämään elämäni onnellisena (!) loppuun kokonaan ilman seksiä. Ainoa syy harrastaa seksiä on pitää mies "normaalimpana" taas muutaman päivän ajan. Seksiä saatuaan hän osallistuu perhe-elämään, keskustelee kiinnostuneemmin kanssani, on läheisempi ja vähemmän negatiivinen. Seksin aikanakin mietin enemmänkin huojentuneena sitä, että on taas homma hoidettu pois alta ja elämä hieman helpompaa miehen suhteen. Miehen saatua seksiä parisuhteemme on parhaimmillaan aivan täydellinen, juuri sellainen minkä vuoksi olemme yhteen päätyneet ja pysyneet. Eli minun persoonani pysyy koko ajan samanlaisena, mutta mieheeni vaikuttaa hyvin voimakkaasti seksin määrä. Harmittaa, että minä itse en vaan halua seksiä.
Tarkemmin ajatellen en ole koskaan ollut erityisen seksuaalisesti halukas. Nuorempana tuntuu näin jälkikäteen kiinnostaneen enemmän seksissä se, että se oli sellainen "aikuisten juttu", sitä kuului harrastaa, ehkä tavallaan näyttelin kiihkeämpää kuin edes olin. Suhteiden alussa olen jonkun verran tuntenut seksuaalista halua miestä kohtaan eikä seksi ole ollut pakkopullaa. Alun "kuherruskuukausi" on hankaloittaakin mielestäni löytämään itselleen halujen suhteen samanlaisen kumppanin. Nuorempana ei näitä juttuja edes pitänyt niin tärkeänä karsintakriteerinä.
Jos nyt meille miehen kanssa tulisi ero, en todennäköisesti etsisi tai haluaisikaan enää edes ketään tilalle. Kuten sanottu, en kaipaa seksiä. En todellakaan enää ottaisi uudelleen sellaista riskiä, että huomaisin olevani taas tilanteessa, että toinen haluaa sitä enemmän tai ylipäänsä, ja minun olisi taas pakotettava itseni määräajoin venymään jonkinlaiseen seksisuoritukseen.