Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauppatieteet vai sosiaalitieteet jos suunnitelmissa henkilöstöasiat

Vierailija
24.02.2013 |

Työhyvinvointi kiinnostaisi. Ja muutoinkin henkilöstöasiat. Pitäisikö lähteä opiskelemaan kauppatieteitä vai sosiaalitieteitä? Pohjalla tradenomin paperit, joten jotain kaupallista jo sieltä siis. Olin ajatellut ilman muuta kauppatieteitä, mutta ainakin Treen yliopistosta löytyisi mielenkiintoinen maisteriohjelma juurikin yhteiskuntatieteistä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olen kasvatustieteilijänä HR-tehtävissä, samoin moni kollega. Sosiaalitieteitten puolelta en tunne ketään näissä töissä. Kauppatieteilijäksi näissä töissä tienaa aika vähän, joten miten olisi tuotantotalous ja siellä painotus henkilöstöasioihin?

Vierailija
2/4 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen henkilöstöpäällikkö ja kollegoissani on taustoiltaan seuraavia henkilöitä

-humanisteja

-pari oikeustieteilijää

-valtiotieteilijä

-hallintotieteilijöitä

Tämä otantana valtionhallinnon työnantajavirkamiehistä. Meitä tulee siis erittäin monesta putkesta ja oikeastaan taustakoulutus on selvinnyt vasta pitkätkin yhteisen työn jälkeen, kun jollekin on tullut mieleen kysyä taustoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallintotiede voi olla myös hyvä vaihtoehto, ja sivuaineilla sitten täydennät tutkintoasi siihen suuntaan,miten haluat työllistyä.

Vierailija
4/4 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalitiede tuskin johtaa maaliin. hallintotiede varmaan helpoin väylä haluamaasi...