Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sikke Sumari = Ärsyttävä

Vierailija
23.02.2013 |

Nyt näköjään pitää sen naamaa katella kun palstaileekin.. Niin ärsyttävä, itseriittoinen nainen. Ugh. Mastercheffissa ainoastaan Tomi vaikuttaa jotenkin siedettävältä, nuo kaks muuta on niin arghhh yli ärsytyskynnyksen. En tajua miten vuodesta toiseen Sikke saa noita ruokaohjelmia houstattavakseen, eikö muita oikeasti ole??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu kiinni, Sikke on ihana! Ruokaa rakkaudella on ihan parasta muihin hifistelijäohjelmiin verrattuna. 

Vierailija
2/6 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 23:35"]

Suu kiinni, Sikke on ihana! Ruokaa rakkaudella on ihan parasta muihin hifistelijäohjelmiin verrattuna. 

[/quote]

Joo katoin yhden jakson. Sikke keitti pastaa, lisäs sinne oliiviöljyä ja tietenkin rutkasti suolaa ja namnam nyt on herkkua syötävää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikke on välillä kiukkumuija, mutta saa anteeksi, koska sillä on niin kaunis koti. :)

Sikke on tavis köökissä, mutta monta kymmentä vuotta ollut siellä, että sillä on jo hyvä makuaisti ja sydeemit kohdillaan. Ihan eri luokan malli kuin esim Pipsa Hurmerinta. < töykeä, ilkeä ja hompsuinen... Pipsa palaa köökkiin sitten 30 vuoden päästä. Kiitos.

Vierailija
4/6 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ehkä ärsyttää lähinnä se, että Masterchefissä se toistelee vaan muutamaa samaa lausetta vähän eri järjestyksessä, tosin muutkin tuomarit tekevät samaa. Jos eivät itse keksi sanottavaa niin eikös sitä varten ole käsikirjoittajia, että keksisivät edes uusia adjektiiveja heille käyttöön.

"Maku ratkaisee".. niinkö? Ruuassako maku on tärkeää? Ja se pitää sanoa kymmenen kertaa yhden ohjelma aikana, ettei se unohtuisi?

Vierailija
5/6 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 23:59"]Mua ehkä ärsyttää lähinnä se, että Masterchefissä se toistelee vaan muutamaa samaa lausetta vähän eri järjestyksessä, tosin muutkin tuomarit tekevät samaa. Jos eivät itse keksi sanottavaa niin eikös sitä varten ole käsikirjoittajia, että keksisivät edes uusia adjektiiveja heille käyttöön. "Maku ratkaisee".. niinkö? Ruuassako maku on tärkeää? Ja se pitää sanoa kymmenen kertaa yhden ohjelma aikana, ettei se unohtuisi?[/quote]

Tässä tulee masterchefinkin tositelkkari osuus peliin. Käsikirjoittajat kirjoittavat isot kuviot, muttei sanoja suuhun. :) Soorriii.

Vierailija
6/6 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikke on aavistuksen verran ärsyttäväkin tv:ssä ja muistuttaa hieman Audrey Hepburnia :), MUTTA hän on aito, hauska, inspiroiva ja cool televisiopersoona. On kivaa, kun hieman aikuisempikin ja persoonallinen tyyppi näkyy televisiossa. Ja ne hänen ruokansa vaikuttavat todella hyviltä. *Respect*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän