Epäreilut etuoikeudet
Eli oon siis 11-vuotias 5-luokalta. Mua ärsyttää, kun musta tuntuu, että muutamalla mun luokkalaisella tytöllä tuntuu olevan erilaiset säännöt, kuin muilla. Ovat puhelimilla joka toinen tunti ja välkällä(Ala-asteella ei saa käyttää puhelinta välkällä tai tunnilla) jos ovat välkällä puhelimella heiltä saattaa puhelimet lähteä takavarikkoon. Tunnilla ovatpuhelimella "salaa" niin, että KAIKKI näkevät, että he ovat puhelimella, mutta opettaja ei sano yleensä mitään. Jos KOKO muu luokka valittaa heidän puhelimen käytöstä niin ope sanoo jämäkästi, että puhelin pitää laittaa pois. Sit jos mä oon kerran kuukaudessa puhelimella katon esim. äiti laittaman viestin, niin heti ope on sillee puhelin nyt pois. Ärsyttää muutenkin ne ei kato mitään tarpeellista vaa jotai snäppii tai instaa. Sit yks näistä tytöistä on TOSI ärsyttävä, käyttäytyy huonosti ja haukkuu muita ym. Sitten ku se haukku opee, nii ope kysy että mitä tämän kanssa tehdään? Miks ope sitä meiltä kysyy??? Asiaan vaikuttaa se, että se ope on ollu meidän ope 1 luokasta asti. Meil oli aluks 1 luokalla eri ope mutta vaihtu jostain syystä keskellä lukuvuotta tähä nykyseen. Ehkä ope ei ymmärrä itse mitä luokassa tapahtuu? Onneksi tulee 6 luokalle eri ope.
Kommentit (3)
Jo peruskoulussa on hyvä oppia, ettei maailma ole tasapuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Jo peruskoulussa on hyvä oppia, ettei maailma ole tasapuolinen.
Juurikin näin. Ja sen lisäksi on hyvä oppia, että pahaa oloaan on turha tulla avautumaan netissä tuntemattomille. Ei heiltä heru sympatiaa.
Osta vaikka tikkari viikkorahoilla, jospa se helpottais pahaa mieltä. <3