VOI FCUK - Prisman kassa ei kysynyt tänään haluanko pakasteet pussiin!
Kiitti vaan sille lehteen kirjoittaneelle kassaneidille, taisit tehdä hallaa koko ammattikunnallesi. Palvelun taso näköjään laskee ja kassat käyvät röyhkeiksi. Täytyisikö nammata tuollaiset kassat esimiehelle. Tarkkuutta jatkossa tytöt!!
Kommentit (18)
Jo on röyhkeiksi ruvenneet! Eihän tuosta mitään hyvää seuraa!!!
No minultapa ei kysytty plussa-korttia tänään! Jäi plussat saamatta. Ei ole minun asia sitä korttia muistaa vilauttaa. Aina ennen on muistutettu.
Maailma hukkuu muovipusseihin jo muutenkin.En IKINÄ halua pakasteitani pussitettavan.
Oliko herneitä vai maissia? Ajatteli varmaan, että vedät herneet nenääsi kuitenkin niin ei tarvinu kysyä.
Itse otan ne pussit, ku käytän kakkavaipoille. Ja johan se on tullu selväksi, että me suomaliset saadaa käyttää vapaasti pusseja ja lotrata, ku 5 miljardia kiinalaista saastuttaa tosiaan sen 5 miljardia kertaa meidänki edestä ja ylikin. Ei auta vaikka kuin pihisteltäs niiden pussien kanssa.
Multakaan ei eilen kysytty myöskään Prismassa pussituksesta, tosin kyseessä oli jugurtit. En koskaan halua niitä pusseihin, mutta kiinnitinpähän vain huomiota asiaaan :)
Miksi aloittaja mainitsee otsikossa kansainvälisen vaatebrändin? (FCUK = French Connection UK)
oho, piti siis kirjoittaa FUCK. EN kehdannut suomeksi laittaa mutta tuli kirjoitusvirhe.
ap
Voi ei? Et sitten itse tajunnut pyytää pusseja siinä vaiheessa kun pakkasit ostoksia? Luulis huomaavan jos noin paljon ärsyttää. Hommaa kylmäkassi. En kyllä laittais ku jäätelön erilliseen pussiin, kauheeta tuhlausta.
Yleensähän kaupoissa on hedelmäpusseja siinä missä ostokset pakataan. Olisit itse ottanut sieltä, jos pussin haluaa niin ei nyt noin uusavuton voi olla.
ei ne pussit ole siinä ihan käden ulottuvilla että senkun ottais vaan! Minä 157cm en ainakaan ylety niihin itse. Enkä pyydä jos ei kassa itse älyä tarjota! Laitan palautetta kyllä.
Tämän lehtikorjoituksen jälkeen olen muutenkin ollut aistivinani kassojen ylimielisyyttä.
ap
Mäkään en ymmärrä mitä tuotteita ne paksateet muka voi pilata
Se menee muuten niin, että "laitetaanko pakasteet PIENEEN pussiin" :)
Tuo varmaan opetetaan jossain tradenomien pakollisella kurssilla, kun ne sanoo kaikki tuon ihan samalla tavalla!
voi elämä.. toi jos joku on niin älyttömän inhottavaa!! ihan kun niillä kassatädeillä ei olisi muuta mietittävää ja muistettavaa ja tehtävää kun yks hemmetin pussi minkä voi ihan itse pyytää. ei ole iso vaiva! varsinkin ruuhaka-aikoina lähinnä turhauttavaa kun jokaiselta kysytään ja pussitetaan kun jokainen vois sen hoitaa ihan itse. itse aikoinaan kun kassahommia vielä tein, en ikinä kysyny et pussitetaanko ja sain siitä jopa positiivista palautetta. se kassakoneen käyttäjä on ihminen, hänelle voi siis puhua ja pyytää nätisti. se, että itse menee kiukkuisena työpäivän jälkeen ruoka-ostoksille ei ole henkilökunnan vika. monesti itse tuolloin mietin, että kumpa tietäisin missä kyseinen aasiakas on töissä niin olisin voinut piipahtaa katsomaan miten hän työnsä hoitaa. hymy ja perusystävällisyys puolin ja toisin ei paljon vaadi! :)
Joskus ostin jouluksi sellaisen jonkun saarioisten imelletyn perunalaatikon enkä älynnyt laittaa sitä pussiin. No se sitten vuoti nesteet kassiin ja kaikki ostokset oli perunamehuissa. Ei ollut kovin mieltäylentävää.
Vain tyhmät haluavat pakasteet ja jogurtit pussiin.
Minä en koskaan kysy asiakkailta, että haluaako hän mahdollisesti pakasteet laitettavan pussiin. Esimies on jopa huomauttanut asiasta, kun pitäisi kaikille sitä pussia tarjota. Suurin osa asiakkaista kuitenkin ostaa sen ison pussin, niin en jaksa ymmärtää mihin sitä pientä vielä tarvitaan. Maailma hukkuu paskaan muutenkin, joten haluan omalta osaltani hidastaa sitä edes millisekunnin.
Mä en ymmärrä koko pussitouhua. Varsinkin jos on pitkä kassajono niin oikein ärsyttää ihmiset jotka pyytää ne pakasteet pusseihin. Itse en ole ikinä mitään pusseja ottanut, en kerta kaikkiaan ymmärrä mitä merkitystä sillä muovipussilla siinä on.