Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silitätkö kaikki vaatteet pesun jälkeen?

Vierailija
23.02.2013 |

Kerro silitystottumuksistasi?

Itse huomasin, että silittäminen telkun ääressä on paljon kivempaa ja terapeuttisempaa kuin roikkua koneella joka päivä sen sijaan.

Vaatteista tulee kuin uusia, kun ne silittää ja silittäminen on jotenkin terapeuttistakin....hassua, mutta totta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en silitä mitään, en edes paitoja :)

Vierailija
2/15 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silitä kuin kauluspaidat, ja usein vien nekin pesulaan, kun en itse jaksa silittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tunnustan, että silitysrauta on otettu esiin viimeksi reilu vuosi sitten. Ei kuulu mun vaatehuoltooni.

Vierailija
4/15 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitän kaiken. Juuri siksi, että silittäminen on jotenkin meditatiivista... Sitäpaitsi silitetyt vaatteet saa kaappiin siistimmin ja ovat tietty päälläkin siistimmän näköisiä.

Vierailija
5/15 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silitä mitään. Välttelen sellaisten vaatteiden ostamista, jotka täytyisi silittää. Miehen kauluspaidat ja mun ja lasten satunnaiset silitettävät paidat silittää siivoojamme. Inhoan silittämistä, se ei minusta ole ollenkaan rentouttavaa. Rentoudun uppoutumalla kirjaan tai lähtemällä lenkille.

Vierailija
6/15 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison osan. Ensinnäkin vaatteet näyttävät siistimmiltä, myös trikoo ja lisäksi olen kuullut että silittäminen painaa kankaan tiiviimmäksi, joten (kuulemma) tahrat eivät pääse tarttumaan niin tiukasti.

En kauheasti välitä silittämisestä, mutta kyllä se menee samalla kun katsoo jotain kivaa ohjelmaa.

Vierailija
7/15 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon silitän.

Vierailija
8/15 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silitä mitään. Mielummin käytän aikani muuhun. Olen laiska ja tekemistä löytyy muutenkin enkä halua stressata silitettävien vaatteiden kasoista eikä minua häiritse ettei vaatteita ole silitetty, laskustan ne vaan siististi kaappiin niin eivät ole ryppyisiä. :)

Vierailija
9/15 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole silitysrautaa, en aio edes hankkia. Emme käytä kauluspaitoja.

Vierailija
10/15 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitän silitän! Ihanaa kattoa telkkaria ja silittää. Saan todellakin kiksit siitä hommasta :) Tyynyliinat on mukavimmat! En vois kuvitellakkaan että laittasin silittämättömän puseron päälle?! Enkä ymmärrä miks jotku naiset edes kehtaa laittaa ryppyset vaatteet vaikka on tukka ja meikki viimesen päälle ja sitten ruttunen paita...voi huoh...

No, huvinsa kullakin ja mää tykkään silittää kun on kunnon rauta ja lauta :)

Vierailija
11/15 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitetyt vaatteet vähentää huonepölyä ja vaate säilyy siistinä ja puhtaampana pitempään.

Vierailija
12/15 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

silitän kerran vuodessa. pöytäliinan joulupöytään.

Vierailija
13/15 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkivaatteista silitän kauluspaidat, hameet ja mekot. Juhlavaatteet ja muut paremmat vaatteet silitän kaikki. SIlityslauta ja -rauta on aina esillä työhuoneessa.

Vierailija
14/15 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silitä mitään paitsi juhlavaatteet. En itseasiassa tällä hetkellä edes omista silitysrautaa tai lautaa :D

Vierailija
15/15 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en silitä yhtään mitään. Voiko turhempaa touhua olla? Ehkä jotkut juhlavaatteet, mutta harvemmin niitäkään on nykyään tarve silittää. Mummot tykkää kyllä silittää.