Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bailasitko lukulomalla?

Vierailija
23.02.2013 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryyppäsin koko lukuloman ja arvosanat sen mukaiset.

Vierailija
2/13 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ke, pe, la aamuun asti, ja minullakin arvosanat ovat sen mukaiset. :( Pääsin kuitenkin yliopistoon. Suosittelen bailaamaan vain yhtenä iltana viikonlopussa. Arkipäivän kirjaston lukusalissa aamusta iltapäivään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ke, pe, la aamuun asti, ja minullakin arvosanat ovat sen mukaiset. :( Pääsin kuitenkin yliopistoon. Suosittelen bailaamaan vain yhtenä iltana viikonlopussa. Arkipäivän kirjaston lukusalissa aamusta iltapäivään.

Vierailija
4/13 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Mulla oli lukujärjestys, jota noudatin. La-su oli aina vapaata. Viikolla luin pyöreästi 9-15 välillä, aktiivinen lukuaika varmaan 3-4 tuntia. Luin yleensä yhdessä tuollaisessa sessiossa yhden kurssin asiat. Olin jo silloin nopea lukija. Illat painelin kavereiden kanssa kuten viikonloput.

Kuusi ällää tuli, aikana ennen eximioita. Kaveri veti aikalailla samaa tyyliä ja kirjoitti hänkin erinomaiset paperit.

Vierailija
5/13 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kun ei ollut kaveria

Vierailija
6/13 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bailasin jonkun verran. Muutin lukulomalla pois kotoa poikaystäväni luo. Kirjoitukset meni ihan hyvin.

Vierailija
7/13 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän. Soitin enemmän, kun tiesin hakevani konservatorioihin opiskelemaan. Luin vähän.

Vierailija
8/13 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaan miten paljon :)

Lukemiset jäi, mutta läpi meni, hattu tuli ja papereita ei oo tainnu kukaan koskaan kysellä... 

Vierailija
9/13 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bailasin aivan täysillä koko lukuloman, en pahemmin lukenut, Äitini oli aivan varma, ettei minusta tule ylioppilasta. Kirjoituksista selvisin yleisarvosanalla L eli ihan kivasti meni :)

Vierailija
10/13 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vaan luin. Vaikka olin ulkomailla. Hyvin meni kirjoitukset.

Vierailija
11/13 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En bailannut, olen noin 40 vee enkä ole koskaan "bailannut". Satunnaisesti olen käynnyt baareissa, mutta ei sitä bailaamiseksi voi sanoa.

Vierailija
12/13 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan viikon bailasin joka päivä ja ilta. Muu perhe lähti hiihtolomalle Lappiin. Mutta sitten kunnostauduin ja bailasin vain viikonloppuisin. Arkena luin jonkun verran. Yleisarvosana taitaa olla kirjoitin kaikista muista eximian paitsi matikasta a:n. Sitä olis ehkä kannattanu lukea edes vähän...

Vierailija
13/13 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kaks viikkoa sairastin flunssaa ja 40 asteen kuumeessa. Viikossa luin sitten kaikki. onneks pohjatyö oli siinä vaiheessa jo tehty, ihan keskinkertaiset arvosanat kirjoitin. Opiskelupaikkakin tärppäs heti ekalla yrityksellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi