Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Humalainen huoritteli

Vierailija
02.03.2019 |

Kävelin kaupasta kotiin. Humalainen mies kysyi että minne olet menossa. Minulta lipsahti että vittuako se sulle kuuluu. Siitä alkoi selän takaa kuuluva huutelu. On vissiin hermot kireällä itselläkin, kun raivostuin ja huusin takaisin. Seurasi huorittelua. Karjuin vielä vähän itsekin. Haukuin juopoksi ja uhkasin poliisilla.
Taisin olla typerä eikä itsesuojeluvaisto pelannut?
Lisämausteen tapahtumaan tuo se vastenmielinen seikka, että olen 16-vuotiaana teinidiscossa erehtynyt suutelemaan tuota ällötystä. Siitä on aikaa vuosikymmeniä, mutta jotkut erehdykset näköjään seuraavat ikuisesti.
Olen elänyt koko aikuisikäni yhden miehen vaimona ja perheenäitinä. Koskaan ei ole huoriteltu, eikä ahdisteltu.
Millaista olisi, jos teinikännisuuteloita tai jopa yhden illan juttuja olisi enemmän? Jatkuvaa huorittelua kadulla kulkiessa?
Mielipiteitä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan.

Vierailija
2/12 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo humalainen henkilökin varmaan koki tilanteen hyvin epämiellyttäväksi. Myös hänelle varmaan jäi tilanteesta paha mieli. Mutta noh, ehkä hän ei muista sitä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua joku alkaa huorittelemaan korjaan aina asiallisesti mitä teen ammatikseni ja kerron seksin olevan minulle puhtaasti harrastus.

Vierailija
4/12 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä hlö on joskus ennenkin huudellut minulle humalassa. Koin siksi tilanteen ahdistavaksi. Typerä pelkoreaktio oli tuo vittuako se sulle kuuluu. Ikiaikainen naisviisaus olisi toki opettanut, että olisi pitänyt vetää hartiat kyyryyn ja mutista jotain. Mutta nyt meni hermot alta aikayksikön.

AP

Vierailija
5/12 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella pelottavat kovispojat huutelivat samaan tapaan kuin tuo humalainen. Ilmeisesti koulukiusaamistraumatkin aktivoituivat samalla ja tuli kova tunnekuohu, että hetkinen, minä olen nyt aikuinen ja mulle ei huudella.

Mutta edelleen, olen itsekin sitä mieltä että itsesuojeluvaistoni petti.

Pakko vähän purkaa tätä palstasiskoille.

Onneksi voin miehellenikin avoimesti kertoa. Hän vähän pyöritteli päätään.

AP

Vierailija
6/12 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa stressiä mistään känniääliöstä. Huomenna ainakaan hän ei muista mitä on sanonut, joten yritä unohtaa itsekin koko asia.

Vierailija
7/12 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta kysyttiin normaalisti jotain asiaa ja vastaat kiroilemalla? Mun mielestä sait ansiosi mukaan.

Vierailija
8/12 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisithan sä sille vieläkin antaa. ;)

Vierailija
9/12 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsiiko humalaisten ölinöistä triggeröityä?

Vierailija
10/12 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. Mutta tuli nyt triggeröidyttyä. Oon itekin järkyttynyt.

Vierailija
11/12 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei. Mutta tuli nyt triggeröidyttyä. Oon itekin järkyttynyt.

Ei kannattaisi provosoitua, jos ei kestä vastapuolen provosoitumista.

Vierailija
12/12 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain semmoinen tuntu että se äijä jotenkin kuvittelee ällöttävässä mielessään, että sillä on oikeus hmmm.. tietyllä tapaa ylittää minun henkilökohtaiset rajani ja kohdella epäkunnioittavasti, koska olen liki kolme vuosikymmentä sitten suudellut häntä teinidiscossa. Humalaista huutelua on ollut joskus ennenkin. Jotenkin ahdistelevaan tyyliin.

Vistottaa! Ja tuntuu käsittämättömältä tässä vapaamielisessä ajassa. Siis tällaistako on? Kun se ei yleensä ulotu minun keski-ikäisen perheenäidin suojattuun elämääni.

Tavallisten randomjuoppojen kanssa pärjään kyllä.