Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariisi, hotellisuosituksia, kiitos!

Vierailija
23.02.2013 |

Lähdetään Pariisiin, 2 aikuista 2 lasta, pidennetyksi viikonlopuksi. Aikomuksena käydä Disneylandissa, mutta asua Pariisissa. Suosittele hotellia Pariisissa. Ollaan niin lyhyt aika, että voitaisiin asua ihan keskustassa, suosittele suht. edullista ja hyvää hotellia (onkohan sellaisia...)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään ei ole mitään hyvää hotellia tiedossa?

Vierailija
2/6 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en osaa suositella mitään tiettyä hotellia, mutta miettikää vielä tuo Disneyland... kun kerta olette Pariisissa vain pidennetyn vknlopun. Disneylandissa menee helposti ainakin 2 päivää, ja silloin on kätevintä asua siinä vieressä. Mielestäni sinne ei kerta kaikkiaan ole järkeä lähteä päiväksi, etenkin jos päivään kuuluu vielä matkat Pariisista Eurodisneyyn ja takaisin. Itse puistossa menee niin paljon aikaa jonotteluun yms. ja puisto on niin iso että se ei päivässä avaudu mitenkään.

Mutta itse Pariisin hotelleista.. mieti ensin alue, jolta hotellin haluat ja hae sitten esim Booking.comista. Itse olen tykännyt jostain kumman syystä asua enemmän Montparnassen puolella, myös Place d'Italien tykkäsin asustella. Olen aina myös tsekannut että metrolinjat vievät hotellilta kätevästi sinne, missä haluan käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä Pariisin hotellit -ketjuja on ollut aika monta, etsi haulla (jos se nyt toimisi).

Vierailija
4/6 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trypp Blanche Hotel lähellä punaista myllyä. Löysin tonkimalla netistä käyttäjäkokemuksia.

Ainakin keväällä 2007 se oli rauhallinen, siisti keskustahotelli lähellä metropysäkkiä, ihana aamupala. Tosin tästä on jo 5 vuotta aikaa, kaikki voi muuttua! Jos disneylandiin olisin menossa, harkitsisin kyllä itsekin hotellia sen vierestä.

Vierailija
5/6 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotel Mercure Paris Terminus Nord, näillä on joskus ollut hyviä tarjouksia talviaikaan.

Lentokentältä junamatka kestää 30min, ja hotelli  on aseman vastapäätä.

hotellita on hyviä kohteita ihan kävelymatkan päässä.

Vierailija
6/6 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

SHANGRI-LA HOTEL PARIS

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi