Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulla aikaa katsella pilvien liikkumista, lumisadetta, aurinkoa, kuuta?

Vierailija
23.02.2013 |

Onko sinulla aikaa ja viitseliäisyyttä katsella ikkunasta tai ulkona ollessa taivaalle? Ehditkö katsella miten lumisateet leijailevat ilmassa? Näetkö millaista vauhtia pilvet kiitävät? Entä miten aurinko liikkuu?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mulla ei oikeastaan muuta olekaan kuin aikaa.

Vierailija
2/30 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoillessa katselen taivaalle juuri tuollaisia asioita enkä huomaa mitä maan tasalla tapahtuu. Vielä musiikki soimaan ja lenkki sujuu lähes huomaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein kun sitten menee joku av juttu ohi. Kaksi sekuntia katson ikkunasta ja sitten silmät äkkiä takas av:lle.

Vierailija
4/30 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, eikä näihin mun mielestä edes tarvita viitseliäisyyttä vaan tuollainen tulee ihan itsestään. Siinä rauhoittuu ja vaipuu jonkunlaiseen meditatiiviseen tilaan, jossa ei keskity mihinkään muuhun kuin juuri siihen hetkeen. Aivan ihanaa. Saatan myös tuijotella pitkät ajat kynttilän liekkiä tai takassa palavaa tulta.

Viitseliäisyyttä tarvitaan sellaisiin juttuihin, mitkä on ikäviä. kuten siivoamiseen, yök.

Vierailija
5/30 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Rakastan pilviä ja kesällä varsinkin niitä aina tuijotellaan.. Olenbjopa ostanut pilvikirjan että tiedän minkänimisiä eri pilvet ovat...untuvapilvet on suosikkejani. Ihailemme myös auringonlaskua ikkunastamme aina selkeällä säällä. Olen aika hyvä näkemään taivaasta millaiseksi sää on muuttumassa.

Vierailija
6/30 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta kuka hullu niitä sisällä katsoo:DD Kiitos koiran teen tuon monta kertaa päivässä ulkona, metsässä, milloin missäkin. Jos elämässä ei ole aikaa olla, hengittää, havainnoida luontoa, en tajua miksi edes elää. Kiireelle? Suorituksille? Ostamiselle? Elämä jossa ei ole aikaa olla, ei ole elämää. Viimeistään kuolinvuoteellaan sen ymmärtää- ja se kuolinvuode saattaa koittaa yllättävän aikaisin.

Vierailija
7/30 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/30 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aikaa. Ja ikkunasta niitä on ihana katsoa silloin, kun haluaa tauon tekemisestään.

Oon nelikymppinen ja ihan valintana siirtynyt (kun mahdollisuus valita) tekemään lyhyempiä ja vähempiä työpäiviä.

Aikaa nähdä maailma ympärillä olla läsnä oman lapsen elämässä enemmän.

Vierailija
9/30 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aikaa, ja tykkään, kun sataa isoja lumihiutaleita hiljalleen, mutta tiheänä. Jostain syystä lumisade rauhoittaa minua, se myös innoittaa luovien asioiden pariin.

Vierailija
10/30 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoillessa katselen taivaalle juuri tuollaisia asioita enkä huomaa mitä maan tasalla tapahtuu. Vielä musiikki soimaan ja lenkki sujuu lähes huomaamatta.

Etkö mieluummin kuuntelisi luonnon ääniä, vai lenkkeiletkö autotien laidassa?

Vierailija
11/30 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
12/30 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei herätä kylläkään mitään tunteita vaan on melko tylsää katsella tuollaisia.

Vierailija
13/30 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti aurinkoa ei kannata paljoa tuijotella :-D

Vierailija
14/30 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnon seuraaminen tekee meille jokaiselle hyvää, jos vain muistaa pysähtyä seuraamaan. Eli tälle täytyy olla aina edes vähän aikaa, huonossakin vireessä huomioin. Maalta olen kotoisin keskeltä metsää, joten liekö silläkin osuutensa asenteeseeni.

Vierailija
15/30 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/30 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katson sitten kun jaksaa mennä ulos 😁

Vierailija
17/30 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin tykkään tuijotella pää pilvissä.

Vierailija
18/30 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa olisi, mutten meinaa malttaa. Tulee heti levoton olo ja sellainen, että pitäisi tehdä jotain. Nyt talven aikana olen kyllä monet kerrat asioikseni pysähtynyt ihailemaan lumisadetta, se on niin kaunista, hypnotisoivaa suorastaan.

Vierailija
19/30 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkosmyrskyn seuraaminen katolliselta terassilta tai lasitetulta verannalta on ihanaa kesällä!

Vierailija
20/30 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tänään näin haukkaparven. En tajua näkemääni, koska käsittääkseni haukat eivät lennä parvissa tai elä yhteisöissä kuten naakat.