Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisilla ruokavalioilla ootte laihduttaneet?

Vierailija
02.03.2019 |

Tähän kommenttiketjuun ruokavalionne/laihdutusniksinne, kuinka olette karistaneet kilot. Itse laihdutan normaalipainon sisällä n. 66kg ja tavoitteena on 62kg, siinä on paras olo. Itse käytän Myfitnesspal:ia, jolla lasken makrot ja kalorit. Nyt haluaisin kuulla teidän niksit!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskauskilot tiputin vhh:lla ja lähti hyvin, mutta pian alkoi väsyttämään ruokavalio ja se jatkuva lihapainotteisuus. Kilot ovat tulleet kyllä vakuuttavasti vähän takaisin:(

Ei mikään ihme, että alkoi väsyttämään, vhh kun ei suinkaan ole lihapainotteinen ruokavalio.

Vierailija
22/33 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse syön ns. luolamies ruokavalioilla, eli paleo. Tarkoittaa, että ei syödä mitään mitä kivikautinen ihminen ei olisi syönyt. Pahat hiilarit pois!

Eikö riittäisi, että söisi kuin omat isovanhemmat? Niistä ajoista on saatavilla ihan oikeaakin tietoa. Valokuvista voi päätellä, ettei lihavuus paljon ihmisiä painanut.

Siihen aikaan kalorien kulutuskin oli ihan toisenlaista, kun tehtiin raskaita, ruumiillisia töitä. Toisaalta syötiin paljon voita ja kermaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin kun aloin syömään kaikki ruokani normaalirasvaisena. Ruokamäärät ja kerrat väheni luonnostaan joten painokin tasaantui normaaliksi.

Vierailija
24/33 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan käytin kiloklubin maksutonta sivustoa kaloreiden laskemiseen. Söin noin 2000kcal virallisterveellisesti ja laihdutin 27kg alle vuodessa.

Mutta tästä on kymmenisen vuotta aikaa ja kiloista suuri osa on hiipinyt takaisin. Pitäisi taas alkaa laskea kalorit, jotta saisi ylimääräiset pois.

Vierailija
25/33 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse syön ns. luolamies ruokavalioilla, eli paleo. Tarkoittaa, että ei syödä mitään mitä kivikautinen ihminen ei olisi syönyt. Pahat hiilarit pois!

Eikö riittäisi, että söisi kuin omat isovanhemmat? Niistä ajoista on saatavilla ihan oikeaakin tietoa. Valokuvista voi päätellä, ettei lihavuus paljon ihmisiä painanut.

Ja kuoltiin 50 vuotiaina sydän- ja verisuonisairauksiin.

Vierailija
26/33 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen aikaan kalorien kulutuskin oli ihan toisenlaista, kun tehtiin raskaita, ruumiillisia töitä. Toisaalta syötiin paljon voita ja kermaa.

Ruokavalio koostui aika pitkälti leivästä ja puurosta.

Vierailija
27/33 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutraamalla

Vierailija
28/33 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun syömiset päivän aikana koostuu melko usein samalla tavalla. Tässä esimerkki, millä mulla putoaa paino ~500g/ vko. Laihdutan normaalipainon sisällä.

Aamu:

100g maustamatonta jogurttia 2%

100g maistamatonta maitorahkaa rasvaton

marjoja

Lounas:

lihaa

salaattia

Välipala:

2 kpl hedelmiä

20g pähkinöitä

Päivällinen:

vähärasvaista lihaa (useimmiten broileria) tai kalaa

salaattia

Iltapala:

100g maustamatonta jogurttia 2%

100g maustamatonta maitorahkaa rasvaton

marjoja

Lisäksi käyn salilla/ohjatuilla ryhmäliikuntatunneilla 4-5krt/vko.

Vierailija
29/33 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuoltiin nuorena. Hampaat tippui suusta monelta jo kolmikymppisenä.

Vierailija
30/33 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kotiruokaa, punnitsen annokset. Herkuttelun rajoittaminen. Mitä vähemmän syön karkkia, sitä nopeammin laihdun, mutta kokonaan sitä en ole itseltäni kieltänyt.

Vierailija
31/33 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä ja ravinteikkaalla ruualla painoa on helppo hallita. Pysyy kylläisenä, joten napostelun halua ei synny.

Vierailija
32/33 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
33/33 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia virityksiä on muillakin. Osalla kyllä ihan fiksujakin. Itse 90-luvulla toteutin tuota yksi ateria päivässä mallia ja toimi alipainoisellakin. Tosin en tiedä miten olen jaksanut päiväni. Ateria sijoittui iltaan ja se oli tyyliin niinkin "terveellistä" kuin Club-ateria Carrolsista tai puoli kiloa perunoita/kymmenen kalapuikkoa/purkki kermaviilikastiketta.... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi