Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä voi korvata seksin ja hellyyden?

Vierailija
23.02.2013 |

Maslowin tarvehierarkiassa seksi lasketaan perustarpeeksi siinä missä ruoka, juoma ja uni. Kun en saa suhteessani seksiä, olen korvannut sen ruualla arvattavin seurauksin. Millä muulla sen voisi korvata? Mitä muuta voisi tehdä kuin mennä jääkaapille kun kaipaa hellyyttä tai lohdutusta? En halua lähteä suhteestani, joten se ei ole ratkaisu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä ainakaan ala pettämään! Kun ihminen menettää itsekunnioituksensa, hän on menttänyt kaiken. Eri asia tietysti jos olet niin tunteeton, ettei pettäminen liikuttaisi sinua.

Suklaa on paras vaihtoehto.

Vierailija
2/5 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko yrittänyt pureutua syihin miksi seksiä ei ole? Meillä vastaava tilanne, mies haluaa seksiä ja minä en (mieheni kanssa). Minun puoleltani syy on miehessä, tilassa johon hän on itsensä ja koko perheemme ajanut. Olen katkera, enkä voi antaa anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitävoi korvata. Se on ahettava sitten muualta jos ei suhteessa sitä saa. Miksi ylipäätään olla suhteessa jos noinkin oleellinen osa suhteeen palasista puuttuu?

Vierailija
4/5 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 11:18"]

No oletko yrittänyt pureutua syihin miksi seksiä ei ole? Meillä vastaava tilanne, mies haluaa seksiä ja minä en (mieheni kanssa). Minun puoleltani syy on miehessä, tilassa johon hän on itsensä ja koko perheemme ajanut. Olen katkera, enkä voi antaa anteeksi.

[/quote]millaiseen tilanteeseen on ajanut perheenne:(

Vierailija
5/5 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta dildo.

Käperry sohvalle ja ota tyyny kainaloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi