Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tienaa todella helposti 400000 euroa

Vierailija
23.02.2013 |

eli nautit elämästä, etkä tee lapsia. lapsen kasvatus maksaa n.130000€, minulla ei ole kolmea lasta ja elän leveästi, olen säästänyt n 400000€ kun en ole hankkinut 3 ipanaa. voin aina nauttia sisarusteni lapsista ja hemmotella heitä.

kannattaa miettiä jos haluaa olla varakas

Kommentit (29)

Vierailija
2/29 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan enemmän sisältöä elämääni lapsistani kuin rahasta. Tämä on minun valintani jota en kadu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä otan mielummin nämä kolme lastani kuin tuon rahan. Näin varmistan että saan todennäköisesti myös lapsenlapsia, ei tarvi yksin vanhana kökkiä juhlapäivinä.

Yleensä normaali ihminen yrittää kerätä varallisuutta taatakseen lapsilleen helpomman elämän, rahoja kun ei mukaan saa kun täältä viimeiselle matkalle lähdetään. Kukas teikäläisen 400 000€ perii?  Sisarusten lapset? Toinen vaihtoehto on että tuhlaat kaikki elinaikanasi, eihän tuo niin iso summa ole, sitten niitä rahoja ei enää ole. Turhaa säästelet joka tapauksessa, voit kuolla jo tänään.

Vierailija
4/29 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän tuon 400000€ matkailuun sisarusten lasten kanssa, yhtään ei jää.

Vierailija
5/29 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva! Säästät rahaa ja käytät sen muiden lapsiin?! :) Sehän on tosi järkevää! Sisaruksesi varmasti tykkäävät ja ovat kiitollisia.

Vierailija
6/29 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman lapsiani olisin köyhääkin köyhempi. Ihan sama kuinka paljon mulla olisi rahaa. Vaikka toisaalta on meillä säästössä melkein tuon verran näistä lapsista huolimatta. 

Vierailija
7/29 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kersoja ja ne on rasittavia ja vaihtaisin ne rahaan koska vaan

Vierailija
8/29 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaisuuden arvo yli miljoona euroa ja kaksi lasta. Kaikki hyvin siis. Vanhempani onnistuivat myös säästämään hurjan omaisuuden neljästä lapsesta huolimatta. Lisää siis on tulossa lapsillelle. Ihan kivasti siis menee. Mutta antaisin kaiken tuon rahan pois jos en saisi pitää lapsiani. He ovat kultaakin kalliimmat.

Vierailija
9/29 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 13 v poikani saa mut itkemään

Se koko ajan syyttää mua inhottavaksi äidiksi. Jos esim istahdan viereen juttelemaan, niin tönii, potkii ja lyö niin että oikeasti sattuu. Käskee painua hemmettiin. Sanoo että haluaa etsiä jonkun paremman äidin.

Vierailija
10/29 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettomuus on suurin ymparistöteko mitä voi tehda

Vierailija
11/29 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä on paljon, tervetuloa mukaan.

http://vapaaehtoisestilapsettomat.fi/

Vierailija
12/29 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joidenkin ehkä kannattaa miettiä mitä aikoo tehdä elämällään, lapset on toisille koko elämä, kun joillekkin lasten kanssa eläminen ei oikein tuo onnea, jopa surua enemmän. etukäteen voi vielä valita.

Vierailija
13/29 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIhän nuo kaksi asiaa toisiaan sulje pois? Ainakaan meillä. 400k on aika pieni raha vuositasolla.

Vierailija
14/29 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIhän nuo kaksi asiaa toisiaan sulje pois? Ainakaan meillä. 400k on aika pieni raha vuositasolla.

Vierailija
15/29 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ei ole niin rikkaita kun te kerskujat

Vierailija
16/29 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te hengaatte vauvapalstalla koska......?

Vierailija
17/29 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on julkinen palsta

Vierailija
18/29 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valintakysymys. Haluaako rahaa vai elämyksiä? Hmmmh. Onneksi noi lapset on jo tehty, joten ei tarvitse enää valita, mutta jos mun pitäisi valita uudestaan, mä ottaisin ne 2 lasta. Omaisuus on aika tyhjää, jos ei ole ketään, jonka kanssa jakaa sitä.

Vierailija
19/29 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ihana mies eikä lapsia, meillä on mahdollisuus matkustaa todella paljon, nautin elämästäni kovasti, en kaipaa lapsia, lapset on toisille oikea ratkaisu, en vaan kaipaa niitä ollenkaan. On ihan hyvä punnita asioita ennen kun päättää aikooko hankkia lapsia.

Vierailija
20/29 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole noin ahne, vähempikin riittää. Mutta on totta, että lapsen pitäminen on kallista. Meillä on vain yksi lapsi ja siihen riittävät rahat hyvin. Saamme yhdellä lapsella elämäämme riittävästi iloa ja tarkoitusta eikä tarvitse kuunnella sisarusten jatkuvaa tappelua.

Yhden lapsen kanssa on aivan mahtavaa kaikin puolin. Tekisi mieli hehkuttaa jatkuvasti, mutta ei voi, koska melkein kaikilla on kaksi lasta tai enemmän enkä halua että heille tulee paha mieli. Eiväthän he voi enää tehtyä saada tekemättömäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi