Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäsenkorjaus- kokemuksia?

Vierailija
02.03.2019 |

Olin äskettäin jäsenkorjaajalla. Hieno kokemus. Jännitystä lähti kehosta, yksi alue on johon toivon vielä apua.
Se on erityisen kipeä.
Kehoitin somessa yhtä ihmistä hakeutumaan tähän hoitoon, se teilas heti.
Pitäkööt sitten kipunsa ja vaivansa..

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevalainen jäsenkorjaus on todella hyvä.

Vierailija
2/28 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalevalainen jäsenkorjaus on todella hyvä.

Varmasti. Kävin kerran mutta silloin olin niin kipeä ettei hoitoa pystytty kunnolla tekemään. Tulikin leikkaus eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukset vaihtelevat. Oma kokemukseni on ollut hyvä, mutta minulla ei ollutkaan mitään erityistä yksittäistä vaivaa, johon olisin hakenut apua. Yleinen jäykkyyn nivelistä  väheni ja liikkuminen helpottui.

Vaihteleviin kokemuksiin on kaksi syytä: hoitajan taidot ja hoidettavan vaivat. Nämä siis pääluokat, mutta vaivoja on paljon, ja toisiin auttaa enemmän, toisiin vähemmän.

Vierailija
4/28 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan hyvät kokemukset myös. Aika hellävarainen hoitomuoto kuitenkin, ennakkoluuloiset kuvittelee näiden olevan jotain niksautteluja mutta eihän siellä mitään niksautella, se on vähän kuin hierontaa, mutta keskittyvät luuston virheasentoihin enemmän kun taas hieronnan ideana on käsitellä lihaksia. Osteopaateista ja kiropraktikoista mulla ei ole omaa kokemusta mutta luulisin että saman tyyppistä hoitoa niillä kuin jäsenkorjaus...

Vierailija
5/28 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humpuukia. Kyllä te mammat nyt taas.. hehe.. 

Vierailija
6/28 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessäsähn on samankaltainen uskomushoito, kuten kiropraktia, hieronta ja akupunktio. Plasebo-efekti on valtaisia kun noissa käy, tosiasiassa korjaantuu tyhmän rahat koijarin taskuun.

Vierailija
7/28 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri ei suosittele, jätän siis menemättä. Tosin selkäni kuntoutui leikkauksella ja jumpalla.

Vierailija
8/28 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humpuukia. Kyllä te mammat nyt taas.. hehe.. 

lol

Vierailija
9/28 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmasti jäsenkorjaajasta, mutta minulla lähinnä huonoja kokemuksia. Viimeisin ilmoitti, että palikoita pois paikoiltaan, mutta kun jaksaisin hänellä säännöllisesti käydä, niin hän pistäisi minut kuntoon. Pitkään kävinkin "naksautettavana" ja jäsenkorjaaja oli aina näkevinään suurta eroa entiseen, minä en.

Aivan toisen vaivan kanssa päädyin työpaikan fysioterapeutille, joka kiinnitti samalla huomiota asiaan, jonka vuoksi olin jäsenkorjaajalla käynyt. Hän taas totesi ongelmani syyksi aivan muun kuin sen että olisi palikka pois paikoiltaan, ja määräsi minulle jumppaliikkeitä, jotka vahvistaisivat kehon heikompaa puolta ja tasapainottaisivat minut suoraksi. Ja kappas, jo kuukaudessa vaiva oli poissa. Jäsenkorjaaja taas oli koko ajan sanonut, että itse en asialle voisi mitään tehdä, paitsi antaa hänen hoitaa ongelman pois.

Mutta uskon silti, että jäsenkorjaajissa on niitäkin, jotka osaavat hommansa ja haluavat oikeasti auttaa eivätkä vain rahastaa.

Vierailija
10/28 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JJ abrams kirjoitti:

Kyseessäsähn on samankaltainen uskomushoito, kuten kiropraktia, hieronta ja akupunktio. Plasebo-efekti on valtaisia kun noissa käy, tosiasiassa korjaantuu tyhmän rahat koijarin taskuun.

Sittenhän kyseessä on hyvä hoitomuoto, jos se on noihin rinnastettavissa. Kiitos, taidanpa mennä. Sittenkin.

Vierailija
11/28 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmasti jäsenkorjaajasta, mutta minulla lähinnä huonoja kokemuksia. Viimeisin ilmoitti, että palikoita pois paikoiltaan, mutta kun jaksaisin hänellä säännöllisesti käydä, niin hän pistäisi minut kuntoon. Pitkään kävinkin "naksautettavana" ja jäsenkorjaaja oli aina näkevinään suurta eroa entiseen, minä en.

Aivan toisen vaivan kanssa päädyin työpaikan fysioterapeutille, joka kiinnitti samalla huomiota asiaan, jonka vuoksi olin jäsenkorjaajalla käynyt. Hän taas totesi ongelmani syyksi aivan muun kuin sen että olisi palikka pois paikoiltaan, ja määräsi minulle jumppaliikkeitä, jotka vahvistaisivat kehon heikompaa puolta ja tasapainottaisivat minut suoraksi. Ja kappas, jo kuukaudessa vaiva oli poissa. Jäsenkorjaaja taas oli koko ajan sanonut, että itse en asialle voisi mitään tehdä, paitsi antaa hänen hoitaa ongelman pois.

Mutta uskon silti, että jäsenkorjaajissa on niitäkin, jotka osaavat hommansa ja haluavat oikeasti auttaa eivätkä vain rahastaa.

On tuossa sekin että fyssareilla on huomattavasti pidempi koulutus työhönsä kuin jäsenkorjaajilla - voi siis olla että jäsenkorjaaja ei oikeasti tiennyt ongelman taustaa ja osannut siksi ohjeistaa jumppaliikkeitä.

Vierailija
12/28 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan kyseessä Kalevalainen vai Kaustislainen, niillä vissi ero. Kalevalaisessa ei kyllä naksauteta eikä runsauteta.

Vierailija
13/28 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kun jäsenkorjaaja ei naksauttele.

Vierailija
14/28 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin, mutta epäilen että jokin meni pieleen kun pissatessa tuleekin kakka.

Vierailija
15/28 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on lääkärit vain naureskelleet kun kerroin käyneeni selkäkipuja hoitamassa jäsenkorjaajalla. Itsehän he hoitivat selkääni kipulääkkeillä.. jäsenkorjaaja oli ainoa joka skolioosiani sai suoristuttua ja siten elämää kivuttomammaksi. Lopulta kävi niin ihmeellisesti, että raskaus ilmeisesti korjasi virheasentoa lannerangassa koska sen myötä selkä suoristui ja kivut loppui. Mutta joo, jäsenkorjaajasta mulla on vain hyvää sanottavaa kolmen eri korjaajan kokemuksella.

Vierailija
16/28 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin kerran snagarilla sanottiin, että korjaahan luusi... No kun näin toimin, niin nenä ei kipeytynyt! Ihmeitten ihme.

Vierailija
17/28 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Turussa tällaista hoitoa? Kuka tietää ja kokemuksia?

Vierailija
18/28 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin on lääkärit vain naureskelleet kun kerroin käyneeni selkäkipuja hoitamassa jäsenkorjaajalla. Itsehän he hoitivat selkääni kipulääkkeillä.. jäsenkorjaaja oli ainoa joka skolioosiani sai suoristuttua ja siten elämää kivuttomammaksi. Lopulta kävi niin ihmeellisesti, että raskaus ilmeisesti korjasi virheasentoa lannerangassa koska sen myötä selkä suoristui ja kivut loppui. Mutta joo, jäsenkorjaajasta mulla on vain hyvää sanottavaa kolmen eri korjaajan kokemuksella.

Nimiä?

Vierailija
19/28 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri ei suosittele, jätän siis menemättä. Tosin selkäni kuntoutui leikkauksella ja jumpalla.

Aijaa. Minä olen lääkäri ja eksyin tähän ketjuun kun hain keskusteluja kalevalaisesta jäsenkorjauksesta. Selkä kipeä jo yli kuukauden eikä mikään tunnu auttavan. Suunnitelin varata ajan jäsenkorjaajalle.

Veljeni oli kuukausia sairaslomalla selkänsä vuoksi, kävi fysioterapiassa yms. ilman apua. Sitten kerta pari jäsenkorjaajalla ja palasi työhönsä.

Vierailija
20/28 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan mahtava jäsenkorjaaja. Yleensä homma hoitui yhdellä käynnillä + yksi ylläpitävä ja sitten vasta vuoden tai pari päästä uudelleen. Hän jäi eläkkeelle eli uusi hyvä jäsenkorjaaja olisi hakusessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan