Tuleeks teille koko ajan kaikkialla sama kontrollinumero?
Vai onks mulla vaan näin? Siis identifioidaanko kirjoittajat noilla kontrollinumeroilla?
Kommentit (14)
ei oo sitten sama, mulla kahdeksan kolme viisi.
Mites muilla?
mullakin tulee sama koko ajan
t. av-mamma numero 364
Mulla tulee sama koko ajan myös ja just tänään sitä mietin!
T:mamma 259
Kirjoitin tohon vauvan ulkona nukkumisketjuunkin ja siinä jälleen sama numero. Taidetaan olla merkittyjä...
Aiemmin tuli tänään koko ajan 545 ja nyt koko ajan 937.
Täällä äiti nro 476. Oli muuten meidän vanhan auton rekkarin numero-osa.
Spooky...
Täällä kasvoton av-mamma nro 854. Meitä kontrolloidaan..?
Tulee: tv:tä katsellessa, vessassa, tiskatessa, lukiessa, ihan joka paikassa, karseeta...
Aivan. Yhden illan tällä viikolla oli koko ajan sama nro ja nyt tänä iltana ollut taas kaiken aikaa sama nro, joka kuitenkin íhan eri kuin tuo edellinen.
Ollaan kaikki korvamerkittyjä... ;)
Tulee, mut jos haluat vaihtaa sen, niin sulje selain välillä
Mitä sillä on väliä jos kontrolloivat. Ajatelkaas jos siin käy viel sillviisiin, et ne näkee, ketkä mammat ylläpitää näitä hupijuttuja ja alkavat kysellä jo pankkitilin numeron perään tai lähettää ilmaisia vaippoja tms. Meikä ei sanois ei noille vaipoille ainakaan kun täällä oli just jotain Norovirusta ihan vauvasta vaariin ja muutenkin, ei millään viitsis mennä av-ltä veskiin, niin olishan se ihan unelmaa, jos olis jotkut vaipat päällä niin ei tarttis jättää av-tä sekunniksikaan - eihän sitä tiedä mitä sillä sekunilla just sit menettäis. Ehkä ne arpoo jotain? Tai lähettää jotkut paidat, esim AV-mamma numero 666. Miten olisi? Punainen auto? Punainen paita? Mikä rekkari sulla? Ehkä ne on hakenut nää numerot sieltä Trafin uudesta toimipisteestä jostain Espanjan aurinkorannalta, jos ne todellakin uskaltaa lättää mulle vielä kerran ton 666. Naapurillakin oli! Ja vielä musta pirssi! Siis punanen+musta = tietteks mikä väri? Alkaa H:lla!
no mikä sun numero on? mulla näköjään tulee aina sama.