Onko artisti "Uniikki" miehenmittainen?
Kommentit (66)
Uniikki on jotain 150-155, koska olen itse 155 ja hÀn oli maximissaan saman pituinen. LisÀksi hÀnellÀ oli sellaiset aika paksupohjaiset niken lenkkarit silloin jalassa. Tom Cruise kÀyttÀÀ myös sellaisia piilopaksupohjaisia kenkiÀ... :D
YstÀvÀni kÀvi samaa juutalaista koulua ja kertoi, ettÀ Uniikin Àiti on todella lyhyt, joten ÀidiltÀ perinyt tuon...
Kyse tuskin harvoin on osaamisesta vaan pystymisestÀ. Minulla esim. kielen jÀnne on liian lyhyt joten ÀÀnteen tuottaminen on fyysisesti mahdotonta. Yleisempi vika kuin luullaankaan.
Ootteko muuten nÀhny kuinka kuuma muija sillÀ miehellÀ on? KÀykÀÀ tsekkaa instagramista, siitÀ teille jotka kivittÀÀ tosta pituudesta, ettÀ aika hyvin natsannu anyway! KÀykÀÀpÀ samalla youtubessa kuuntelee ja kattoo uniikin viimesin sinkku "pÀtkÀtöis". Kundilla nÀyttÀis olevan itseironiaa, sopis joillekin teistÀ myös ;)
Tunnen ainakin 3 henkilöÀ joilla on r-vika, ja iha tÀysjÀrkisiÀ ova vaikka eivÀt osaa r-kirjainta lausua oikein
uniikki ei ole 165cm koska mÀ oon ite 156cm ja oon seissy uniikin vieres ja se on mua lyhyempi
Oi voi. KyllÀ sitÀ toisista saa aina virheitÀ etsiÀ, mutta auta armias, kun joku pÀÀstÀÀ totuuksia virheen etsijÀstÀ itsestÀÀn...
Ei vaikuta senttiÀkÀÀn alle 150 senttiseltÀ
Hah, oli kuinka lyhyt tahansa ni siinÀ miehessÀ on munaa enemmÀn kuin keskiverto 180cm miehessÀ.
Pakko sen on olla lyhyempi kun 160cm. NÀin Uniikin yhdesti laivalla eikÀ taatusti ollut mua pidempi. RÀÀpÀle mikÀ rÀÀpÀle
No höh, mÀ en ole aikaisemmin kuullutkaan koko hepusta. Tai no silleen, ettÀ joku on puhunut esim. radiossa, ettÀ on Uniikin keikka jne.
Vasta pari viikkoa sitten kuulin ekaa kertaa sen pÀtkÀtöissÀ-biisin, ja kuvittelin kyseessÀ olevan jonkun todella pienen kÀÀpiön ja joka on jotenkin kehitysvammainen, kun siinÀ biisissÀ on aika downin syndroomaiselta kuulostavaa rÀppiÀ... Nooh, kaitpa se on ihan söötti, kun googlasin kuvahaulla. :D EikÀ ollenkaan niin pieni ja oudon nÀköinen, mitÀ ÀÀnestÀ ja sanoituksista tuli pÀÀteltyÀ. :)
Uniikki on joku 153 cm mun mittanen
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 02:51"]
Ootteko muuten nÀhny kuinka kuuma muija sillÀ miehellÀ on? KÀykÀÀ tsekkaa instagramista, siitÀ teille jotka kivittÀÀ tosta pituudesta, ettÀ aika hyvin natsannu anyway! KÀykÀÀpÀ samalla youtubessa kuuntelee ja kattoo uniikin viimesin sinkku "pÀtkÀtöis". Kundilla nÀyttÀis olevan itseironiaa, sopis joillekin teistÀ myös ;)
[/quote]
Hahhah. TÀÀ on ihan selvÀsti itse herran kirjoittama viesti. :D
Kateelliset lassukat liikkeellÀ...
Tuo Minifitnessin tyttö on muuten aikasta upea. Onnea heille :)
Se r-vikahan on vaa Uniikin targetti, tavaramerkki.
Vanha ketju, mutta teille, joilla on kireÀ kielijÀnne: eikö sitÀ pysty jostain syystÀ nippaisemaan löysemmÀksi? Ainakin minun tytöltÀni löysytettiin kun hÀnellÀ oli liian kireÀ ja esti joidenkin kirjainten sanomisen.
Toi uniikki on just hotti,ihanan söpö ja ese tekee siitÀ vielÀkin kuumemman kun on erilainen. Varmasti sillÀ ollut vaikea elÀmÀ ja vaikken tunne kyseistÀ henkilöÀ, niin on varmasti sillÀ herralla sydÀn paikallaan :)
Jos sen miehen saisi haarovÀliini nuolemaan niin huh huh ;)
Tuttavani tuntee tÀmÀn Uniikin, hÀnen mukaan artistin ÀrrÀvika ei ole kuulemma oikea, vaan feikattu. KeskenÀÀn kuulemma kun puhuivat niin ÀrrÀviasta ei ollut tietoakaan.
TÀÀ on tosi sÀÀlittÀvÀÀ et te tÀÀl haukutte sitÀ uniikki on ihan sika söpö ja seksikÀs. Ja aika rohkee ku se uskaltaa rÀpÀtÀ r-vikansa kanssa. Ja sit jos se on 162cm ni SoWhat? Sen pitÀÀ hankkii vaa lyhyempi muija...:D