Miksi perussuomalaiset usein naureskelevat "huuhaahumanistitutkinnoille" vaikka omalla puheenjohtajallaan on juuri sellainen tutkinto?
Halla-aho on siis opiskellut muinaiskirkkoslaavia eli muinaisbulgariaa, jota ei edes käytetä elävänä kielenä enää missään.
Kommentit (71)
Äärioikeiston nimihenkilöinä on lähes yksinomaan ma—.muja, mm. Junes Lokka ja Marco de Vit. Silti nämä kaksi suu vaahdossa huutavat että ulkoma..alaiset vihhuun Suomesta. No aloittaisivat itsestään. Heti olisi kaksi mam....ua vähemmän elätettävänä. Molemmat tuomittu rik...oksistakin, joten karkoitus suotavaa VAI HYY...SÄTÄÄNKÖ TÄÄLLÄ RIKO..LLISIA MA.....MUJA?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeakoulutusta pidetään tyhmänä ja naurettavana, jos se on jollain muulla (kun itsellä ei ole). Mutta se muuttuu ihailtavaksi ja saa kumartamaan Mestarina, kun se on omaan joukkoon kuuluvalla. Kumpuaa huonosta itsetunnosta ja kaunasta.
Hämmentävä väite, en tiedä millaisissa persupiireissä sinä olet liikkunut, mutta toivottavasti et kuvittele että muutama kovaääninen hakkarainen edustaa kaikkia persuja...
t. korkeakoulutettu kolmekymppinen persunainen
Täällä 48 v. ekonomi ja toimitusjohtaja persunainen.
Vierailija kirjoitti:
Äärioikeiston nimihenkilöinä on lähes yksinomaan ma—.muja, mm. Junes Lokka ja Marco de Vit. Silti nämä kaksi suu vaahdossa huutavat että ulkoma..alaiset vihhuun Suomesta. No aloittaisivat itsestään. Heti olisi kaksi mam....ua vähemmän elätettävänä. Molemmat tuomittu rik...oksistakin, joten karkoitus suotavaa VAI HYY...SÄTÄÄNKÖ TÄÄLLÄ RIKO..LLISIA MA.....MUJA?
Junes ja Marco eivät ole kumpikaan persuja. Heidän "rikoksensakin" on maa.hanmuuttovastaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Koska monet huuhaahumanistit ovat usein niin olevinaan, pitävät itseään koko yhteis- ja ihmiskunnan selkärankana jne. niin kyllä sellaisille spedeille saakin naureskella. Kyllä humanistisillekin tieteille on paikkansa, mutta niiden edustajien pitäisi antautua myös vuoropuheluun muiden tieteiden kanssa eikä niiden merkitystä saisi liiaksi yliarvioida. Kyseisten tieteiden todistusvoima kun on on usein vähän niin ja näin.
Mutta mestarin ylimielinen mukatietävä huuhaahumanismiakateemisuus on jotenkin ... niinku sitä parempaa akateemisuutta?
Hevosetkin nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Junes ja Marco eivät ole kumpikaan persuja. Heidän "rikoksensakin" on maa.hanmuuttovastaisuus.
Sama jatkaa vielä:
Siis tarkoitan hait-tamaa-hanmuut-tovastaisuus. Is-lamisaatiovastaisuus, koska he haluavat tu-hota meidät kansakuntana, meidän kristinuskomme, kulttuurimme ja tapamme ja tuoda tänne ählämisäätiön kau-hutapoineen ja lakineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kylläkään naura, ei ainakaan tämä persu. Olen itsekin "huuhaa"humanisti kielitieteen alalta, ja minusta on tärkeintä, mitä sillä tutkinnollaan ja elämällään tekee. Väittärin kirjoittaminen melkein miltä tahansa alalta on minusta kunnioitettava suoritus, josta on takuulla hyötyä elämässä tavalla tai toisella, vaikkapa vain niin, että on kulkenut sen tien ja tehnyt sen urakan.
Jep ei tämäkään persu, vaikka oma tutkinto onkin kovista tieteistä. Väikkärin tekeminen alasta riippumatta on iso duuni, joka ei yleensä palkitse rahallisesti, mutta varmasti kehittää henkisesti. Arvostan ihan yhtä lailla pehmeitä tieteitä, koska yhteiskunta ilman kieltä, kulttuuria ja taidetta olisi varsin epämiellyttävä
Väitöskirjan tekeminen on kyllä suoritus sinällään, mutta ei se silti tyhmästä ihmisestä fiksua tee.
Mutta se, että fiksu ihminen ajattelee emigraatiosta eri lailla kuin sinä, tekee hänestä tyhmän, vai?
Tyhmä ei pysty väitöskirjaa tekemään.
Enpä usko, että ne ovat pääosin perussuomalaisia jotka naureskelevat. Minä ainakin olen vannoutunut kokoomuslainen DI, ja naureskelen usein höpöhöpö-maistereille.
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, että ne ovat pääosin perussuomalaisia jotka naureskelevat. Minä ainakin olen vannoutunut kokoomuslainen DI, ja naureskelen usein höpöhöpö-maistereille.
Luettelepa alat, joista valmistuu höpöhöpömaistereita ja mikä,tekee niistä höpöhöpömaistereita.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän Halla-aho nosta itseään muiden yläpuolelle tuon tutkintonsa perusteella, joten miksi hänelle pitäisi sillä perusteella naureskella?
Näin on. Siksi hänet tunnetaan nimellä "Mestari"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luettelepa alat, joista valmistuu höpöhöpömaistereita ja mikä,tekee niistä höpöhöpömaistereita.
Höpöhöpömaisteri on yleistermi kaikille sellaisille aloille, joista työllistyy joko ns. suojavirkaan valtiolle, so. valtio tai kunta maksaa jonkun afrikkalaisten muinaistanssien asiantuntijan palkan, tai sitten pienellä 2000e/kk palkalla johonkin yritykseen tekemään vähän tuottavaa työtä.
Usein näillä maistereilla on myös muihin akateemisiin verrattuna varsin vaatimaton looginen päättelykyky, joka ilmenee kaikenlaisena höpön jauhamisena tai keskustelusta kieltäytymisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin on tuomittu ja ihan muusta kuin maahanmuuttovastaisuudesta. Toisella törkeä kirjanpitorikos ja toisella huumausainerikos.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tämähän on melko tyypillistä. Siinä on se perustavanlaatuinen vaikeus mikä monilla insseillä on hyväksyä humanismin perusperiaate "homo mensura" - ihminen on kaiken mitta. Insseille liian häilyvä ja vaikeasti mitattavissa oleva mitta. PItäisi olla kunnollisia suureita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän Halla-aho nosta itseään muiden yläpuolelle tuon tutkintonsa perusteella, joten miksi hänelle pitäisi sillä perusteella naureskella?
Näin on. Siksi hänet tunnetaan nimellä "Mestari"...
Ei hän ole itse sitä nimeä keksinyt, vaan jotkut häntä kannattavat perussuomalaiset sillä nimellä häntä kutsuvat.
Itse en kutsu, koska on vain yksi Mestari - Jeesus Kristus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin on tuomittu ja ihan muusta kuin maahanmuuttovastaisuudesta. Toisella törkeä kirjanpitorikos ja toisella huumausainerikos.
No voi voi, jos tässä nyt aletaan kaikkien rikoksia kaivamaan, niin kyllä niitä löytyy jokaiselta yhtä sun toista rikettä ja rikostakin..
Per sut ovat niin noloja ja pellejä. Mestarin palvojia. Kulttilaisia!!!
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin miksi Junes Lokka on persujen sankari vaikka on pitkäaikaistyötön marokkolainen mamu.
Oikea ideologinen vakaumus korvaa henkilön taustassa esiintyvät puutteet.
Lokka ei ole persu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin miksi Junes Lokka on persujen sankari vaikka on pitkäaikaistyötön marokkolainen mamu.
Oikea ideologinen vakaumus korvaa henkilön taustassa esiintyvät puutteet.
Lokka ei ole persu.
Eikä persujen sankari. Vihervassari yrittää väen vängällä keksiä persuille olemattomia mielipiteitä ja sankareita, koska persujen oikeat mielipiteet ovat niin ylivoimaisia. Olikos tuo olkinukkien rakentelua vai mikä se virallinen termi oli?
Myös myös kaksoistohtorihumanisti Hankamäkeä voi äänestää näissä vaaleissa. Ajaa myös seksuaalivähemmistöjen asiaa.
jukkahankamaki.blogspot.com/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tämähän on melko tyypillistä. Siinä on se perustavanlaatuinen vaikeus mikä monilla insseillä on hyväksyä humanismin perusperiaate "homo mensura" - ihminen on kaiken mitta. Insseille liian häilyvä ja vaikeasti mitattavissa oleva mitta. PItäisi olla kunnollisia suureita.
No nyt ymmärrän, miksi humanistit ovat niin itsekeskeisiä ja sellaisia lumihiutaleita. Homo mensura on mielestäni äärimmäisen itsekäs lähtökohta. Tämä planeetta pärjäisi paremmin ilman surkeaa ihmisrotua.
Puoliksi tuontitavaraa, eikös se silloin ole mamu??