Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi amiksia ja duunareita väheksytään?

Vierailija
02.03.2019 |

Mikä siinä on niin kamalaa? Ihmettelen kovasti kun omat vanhemmat tuntuvat myös häpeävän duunaritaustaansa ja amiksia haukutaan aina. Mikä niissä ammattiin opiskelevissa ihmisissä on niin äärettömän alaluokkaista ja vastenmielisitä? Itse olen siis lukiossa mutta täälläkin koulukaverit naureskelee amiksille ja halveksuvat.

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen yleistys taas, että amikset vaan pesee perseitä ja kusia ja vetää kaljaa. Ei se koulutuksen taso tainnutkaan tuoda yleissivistystä 

Aivan väärä tieto. Heillä on jopa tietokilpailut joissa joku yo ei kyllä pärjäisi. Hyvä Amikset. Jos Amis koulutus romahtaisi, romahtaisi Suomen kehitys. Aina olen duunareita arvostanut ja Amiksen opettajia ja henkilökuntaa. Tehkää perässä.

Ja TAITOKILPAILUT. Suomen parhaimmat pääsevät osallistumaan maailman luokan kilpailuihin. Hyvä Suomi ja me!

Vierailija
102/114 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amiksia ja duunareita halveksitaan, koska ovat järjestään matalan älykkyyden omaavia henkilöitä. Eivät usein pysty elämään tasapainoista elämää vaan sotkevat asiansa huumeilla, alkoholilla, veloilla ja liian suurella lapsi -ja kotieläinluvulla.

Syyttävät usein muita ihmisiä omista huonoista valinnoistaan eivätkä pysty kantamaan vastuuta omasta tai muiden elämistä.

Tätä ihmisryhmää kutsutaan joskus nimellä perussuomalaiset tai perusreppanat.

Samaahan tekee kaikki ns. " paremmatkin" ihmiset, vaikkpa meidän poliitikot, jotka sotkevat, ei ainoastaan omansa, vaan myös meidän kaikkien muidenkin elämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen vihervassari on niin pettynyt itseensä ja elämäänsä, kun ei ollutkaan rahkeita korkeakouluun, eikä älykkyys riittänyt tekemään muitakaan töitä. Työttömänä sitten ottaa haukkujen kohteeksi ja uhrikseen amikset ja duunarit, jotka kaukaa viisaina tekivät jo hyvissä ajoin oikean ratkaisun. Katkerana vihervassari vähättelee ihmisiä, jotka pärjäävät omilla rahoillaan.

Vierailija
104/114 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman duunareita tämä maa ei kauaa oyörisi mutta ilman paperinpyörittäjiä pitkäänkin. Duunarit rules!

Vierailija
105/114 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tämä aihe on jotenkin niin absurdi. Hiekkalaatikkotason väittelyä. Jokainen joka löytää itsensä ruokkimasta jotain outoa vastakkainssettelua on yhtä tasaisesti idiootti. 

Vierailija
106/114 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh kaikki ei voi olla pankinjohtajia lääkäreitä jne. Ootte te jotkut suomalaiset kusipäistä sakkia. On huomattu muuallakin.

Vierailija
107/114 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktahan on se että amis ammatit pitää tätä uppoavaa laivaa pystyssä ja suurinosa käsienheiluttelija aloista vois deletoida

Vierailija
108/114 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen amiksia nenänvartta pitkin katsova snobi voisi lukaista tämän artikkelin. Siinä on sekä vasemmisto- että kokoomusnuori kertomassa kuinka tärkeää ammatillinen koulutus on.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008597733.html

Vierailija
109/114 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amikset kärsivät peräsuolen laskeumasta.

Vierailija
110/114 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdyn parhaiten matalammin koulutettujen kanssa, koska nämä ovat kuitenkin yleensä rennompia ja huumorintaju ei ole semmoista kuivaa. Muutenkaan amislaiset ei luokittele ihmisiä kahteen osaan vaan ovat useammin paljon avoinmielisempiä, elämässä hyvin menestyneet elää usein pienessä kuplassaan.

Tää ja sitten monesti nää korkeasti koulutetut vaikka esim. lääkärit äänestää kokoomusta vaikka työskentelis julkisella sektorilla tienaten sen n. 5000€/kk leikkien porvaria vaikka ei omistaisi edes taloaan vielä.

Vierailija
111/114 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin viihdyn jotenkin paremmin AMKn ja amiksen käyneiden seurassa kuin akateemisten. Arvostan kaikkia ammatteja yhtä paljon mutta helpompi on puhua "vertaisilleen". Olisi mielenkiintoista tehdä tästä jotain tutkimusta, miten paljon taustat vaikuttavat ihmissuhteissa. Toisaalta nämä tuntemani duunarit ovat olleet kaikki miespuolisia ja silläkin on voinut olla osuutta asiaan, koska olen muiden tyttöjen ja naisten seurassa ujo kiusaamishistorian vuoksi.

Ap

Olispa tytöt kiusannut muakin koulussa 🤤

Vierailija
112/114 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väheksyminen on yleistä koska suurimalla osalla ihmisistä on huono itsetunto jota koittavat paikata tällä haukkumisella ja alentavaisella käytöksellään. Kotoa myös herkästi opitaan tällainen malli, aikuisten puhe ja käyttäytyminen vaikuttaa suoraan kasvaviin lapsiin ja tahtomattaankin omaksuvat vanhemmiltaan tällaisen asenteen, eivätkä välttämättä ikinä kasva henkisesti niin paljoa että pääsisivät väheksynnän yläpuolelle.

Itsekin olen huomannut omaksuneeni omalta äidiltä sellaisen vähän paheksuvan asenteen vähänkään itsekästä tai typerää käytöstä kohtaan. Ei se paheksunta kuitenkaan mitään auta, kuluttaa vaan itseäni henkisesti.

Vierailija
113/114 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiolainen kirjoitti:

Tunteita herättävä aihe näemmä. Ikävää tämmöinen kahtiajako, mutta niinhän se on aina ollut. Käyn lukiota ja olen törmännyt myös amislaisten nälvimiseen, itsekin olen samaa tehnyt. Mutta oletteko itse käyneet esim raksapuolella tai autolinjalla? Ihan kamalaa, opettajille vettuillaan ja tupakkaa poltellaan. Mitään tehtäviä ei vaadita, samalla kun lukiolainen vääntää tyylianalyysia kolumnista ja pänttää kolmen kappaleen sanoja sanakokeeseen. Poikkeuksiakin toki on, ja kunnolla koulunsa käynyt amislainen onkin varmasti aarre. Teen kassatöitä ja välillä pistää miettimään, kun monet ovat olleet töissä alalla koko elämänsä. Olen pohinut leikillä, entä jos lukion jälkeen menisikin vaan kassalle. Mutta sitten herää ajatus: tähänkö tyytyisin? En. Haluan haastaa itseni, kurkottaa korkealle. Käydä yliopiston ja saada "hyvän" työn. Siskoni mies on kuitenkin käynyt amiksen ja työskentelee niin korkeassa asemassa kansainvälisessä suuryrity

Seitsemän veljestä on fiktionaalinen teos. Miten sen lukeminen tekisi minusta sivistyneemmän?

Vierailija
114/114 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas pitkästä aikaa amispellejen akateemisia nälvivä ketju. Eikö tähän samaan paskaan olla jo kyllästytty?

Amismatsku ja duunareita on niin huono itsetunto ja suuri alemmuudentuntoisuus, että yrittävät kompensoida sitä fiksumpiaan lyttäämällä.

No jos tolle linjalle lähtee niin mitä ne lukion/yliopiston käyneet yrittävät kompensoida lyttäämällä duunareita? Täällä on melkeen päivittäin niitä keskusteluja missä väheksytään duunareiden älykkyyttä ja elämänhallintataitoja. 

Eihän duunareita ole älykkyyttä eikä elämänhallinta, jos olisi niin eihän ne mitään pskahommia tekisi. Huom. Olen niitä osani itsekkin tehnyt, eikä se mitään herkkua ollut. Aika pian ryhdyin tavoittelemaan parempaa.

"Eihän duunareita ole älykkyyttä eikä elämänhallinta"

Noniin rys-sähän sieltä paljastui huonon Suomen perusteella. Jotenkin en ole yllättynyt, että te jälleen kerran edistätte suomalaisten kahtiajakoa. Eipä taida olla yhtäkään aihetta jolla ette yrittäisi jakaa Suomen kansaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi