Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon tulossa tänään teille kylään. Monelta voin tulla?

Vierailija
22.02.2013 |

Ottasinko punkkupullon mukaan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tulla nyt, ehdit olla reilun tunnin. Sitten minun pitää lähteä. Menen autolla, joten ainakaan seuraksesi en voi ottaa. Mutta jos haluat itse punkkuilla, niin ota vain.

Minulla on sinua varten raparperipiirasta ja kahvia ilman maitoa.

Vierailija
2/18 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa! Olen kipeenä&raskaana,mutta jääpähän sulle enemmän punkkua :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kahvi ja piirakka ovat mieleeni, mutta en jaksaisi yksin pulloa korkata. Mielessäni on kiireetön juoruilta viinilasillisen äärellä.... Ah!

Vierailija
4/18 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänään. Mulla on päänsärkyä ja RS-virus.

Vierailija
5/18 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähde vaikka heti tulemaan. Paskahuusi pitää vielä pestä ja käydä suihkussa, mut sit oon valmis ottamaan ehtooksi. Oon tänään siivonut ja leiponut huomisia synttäreitä varten.

Vierailija
6/18 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tule, lapset on sairaana ja saat sinäkin vielä tartunnan. :/

Vierailija
7/18 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, kiitos! Jätän ipanoitten nukuttaminen ukon harteille ja hyppään heti matkaan. Alkon kautta :). 

Vierailija
8/18 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa =)

Vierailija
9/18 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan noin 1tunnin päästä. Oon silloin ehtinyt syödä (sorry, ruokaa ei riitä sinulle)  ja imuroida. Olisi kiva saada seuraa sillä aikaa kun väsään kakkupohjaa huomisia juhlia varten. Sinulle voi keitää kahvit ja vaikka äkkiä väsätä mustikkapiirakkaa. Kermavaahtoakin löytyy mustikkapiirakan kaveriksi. Punkkua voi siemailla samalla kun leipoo.

Vierailija
10/18 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihanaa, täällähän on ystävällisiä ihmisiä kun niin moni toivottaa tervetulleeksi ja vielä leipomuksiakin on! 

Ap

Vierailija
11/18 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihanaa, täällähän on ystävällisiä ihmisiä kun niin moni toivottaa tervetulleeksi ja vielä leipomuksiakin on! 

Ap

Vierailija
12/18 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 17:49"]

Tervetuloa vaan noin 1tunnin päästä. Oon silloin ehtinyt syödä (sorry, ruokaa ei riitä sinulle)  ja imuroida. Olisi kiva saada seuraa sillä aikaa kun väsään kakkupohjaa huomisia juhlia varten. Sinulle voi keitää kahvit ja vaikka äkkiä väsätä mustikkapiirakkaa. Kermavaahtoakin löytyy mustikkapiirakan kaveriksi. Punkkua voi siemailla samalla kun leipoo.

[/quote]

Sulla taitaa tulla pitkä ilta, jos vasta nyt väsäät sen kakkupohjan. Mä oon jo täyttänytkin omani.

T: kuutonen

Vierailija
13/18 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa! Eilen siivottu talo ja tarjoamistakin löytyy jos sitä haluaa. Lisäksi voisin leipaista jonkun kivan suolaisen piirakan ja tarjoilla juustoja viinin seuraksi. :)

Vierailija
14/18 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 17:49"]

[/quote]

Sulla taitaa tulla pitkä ilta, jos vasta nyt väsäät sen kakkupohjan. Mä oon jo täyttänytkin omani.

T: kuutonen

[/quote]

Kuinka niin pitkä ilta? Kaiken kun tekee limittäin niin hyvin ehtii. Siivoan tai teen kakkupohjan sillä aikaa kun toinen leipomus on uunissa.

Kakun täytän huomenna päivällä ja teen piirakan. Vessatkin pesee siinä jossain välissä. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. No, problem. Vieraat tulee vasta illalla.

nro10

Vierailija
15/18 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa vain mutta saat juoda sen punkkus mun miehen kanssa kun mun mielestä se on niin saatanan pahaa,,, saatte mennä vielä sen jälkeen tohon naapuri räkälään kaksin kun mua väsyttää ja mä herään aamulla lasten kanssa. Kunhan muistat palauttaa sen miehen suihkun raikkaana sit :D

Vierailija
16/18 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään vasta 13 jälkeen, kun mies on käynyt syömässä ja lähtenyt takaisin töihin. Lapset on tässä kotona, mutta vähän voit sitä pahaa punkkua naukkailla, mitään erikoisempaa tarjottavaa ei nyt valitettavasti ole kun en ole päässyt kauppaan, miehellä on auto korjaamolla, joten meni töihin mun autolla. Olis kyllä kiva kun joku joskus tulis kylään piristämään :)

Vierailija
17/18 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty, meil on lanit.

Vierailija
18/18 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule vaan! Sain just siivoukset valmiiks. Sä voit juoda sen punkun, mutta tuo mulle tuliaisiks bissee. Ja tilataan iltapäivällä pizzat ;) Ollaan sitten tässä AV:lla ja päivitetään tilannetta muille ;)