Oon tulossa tänään teille kylään. Monelta voin tulla?
Kommentit (18)
Tervetuloa! Olen kipeenä&raskaana,mutta jääpähän sulle enemmän punkkua :D
Musta kahvi ja piirakka ovat mieleeni, mutta en jaksaisi yksin pulloa korkata. Mielessäni on kiireetön juoruilta viinilasillisen äärellä.... Ah!
Ei tänään. Mulla on päänsärkyä ja RS-virus.
lähde vaikka heti tulemaan. Paskahuusi pitää vielä pestä ja käydä suihkussa, mut sit oon valmis ottamaan ehtooksi. Oon tänään siivonut ja leiponut huomisia synttäreitä varten.
Älä tule, lapset on sairaana ja saat sinäkin vielä tartunnan. :/
6, kiitos! Jätän ipanoitten nukuttaminen ukon harteille ja hyppään heti matkaan. Alkon kautta :).
Tervetuloa vaan noin 1tunnin päästä. Oon silloin ehtinyt syödä (sorry, ruokaa ei riitä sinulle) ja imuroida. Olisi kiva saada seuraa sillä aikaa kun väsään kakkupohjaa huomisia juhlia varten. Sinulle voi keitää kahvit ja vaikka äkkiä väsätä mustikkapiirakkaa. Kermavaahtoakin löytyy mustikkapiirakan kaveriksi. Punkkua voi siemailla samalla kun leipoo.
Oi ihanaa, täällähän on ystävällisiä ihmisiä kun niin moni toivottaa tervetulleeksi ja vielä leipomuksiakin on!
Ap
Oi ihanaa, täällähän on ystävällisiä ihmisiä kun niin moni toivottaa tervetulleeksi ja vielä leipomuksiakin on!
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 17:49"]
Tervetuloa vaan noin 1tunnin päästä. Oon silloin ehtinyt syödä (sorry, ruokaa ei riitä sinulle) ja imuroida. Olisi kiva saada seuraa sillä aikaa kun väsään kakkupohjaa huomisia juhlia varten. Sinulle voi keitää kahvit ja vaikka äkkiä väsätä mustikkapiirakkaa. Kermavaahtoakin löytyy mustikkapiirakan kaveriksi. Punkkua voi siemailla samalla kun leipoo.
[/quote]
Sulla taitaa tulla pitkä ilta, jos vasta nyt väsäät sen kakkupohjan. Mä oon jo täyttänytkin omani.
T: kuutonen
Tervetuloa! Eilen siivottu talo ja tarjoamistakin löytyy jos sitä haluaa. Lisäksi voisin leipaista jonkun kivan suolaisen piirakan ja tarjoilla juustoja viinin seuraksi. :)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 17:49"]
[/quote]
Sulla taitaa tulla pitkä ilta, jos vasta nyt väsäät sen kakkupohjan. Mä oon jo täyttänytkin omani.
T: kuutonen
[/quote]
Kuinka niin pitkä ilta? Kaiken kun tekee limittäin niin hyvin ehtii. Siivoan tai teen kakkupohjan sillä aikaa kun toinen leipomus on uunissa.
Kakun täytän huomenna päivällä ja teen piirakan. Vessatkin pesee siinä jossain välissä. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. No, problem. Vieraat tulee vasta illalla.
nro10
tervetuloa vain mutta saat juoda sen punkkus mun miehen kanssa kun mun mielestä se on niin saatanan pahaa,,, saatte mennä vielä sen jälkeen tohon naapuri räkälään kaksin kun mua väsyttää ja mä herään aamulla lasten kanssa. Kunhan muistat palauttaa sen miehen suihkun raikkaana sit :D
Mielellään vasta 13 jälkeen, kun mies on käynyt syömässä ja lähtenyt takaisin töihin. Lapset on tässä kotona, mutta vähän voit sitä pahaa punkkua naukkailla, mitään erikoisempaa tarjottavaa ei nyt valitettavasti ole kun en ole päässyt kauppaan, miehellä on auto korjaamolla, joten meni töihin mun autolla. Olis kyllä kiva kun joku joskus tulis kylään piristämään :)
Tule vaan! Sain just siivoukset valmiiks. Sä voit juoda sen punkun, mutta tuo mulle tuliaisiks bissee. Ja tilataan iltapäivällä pizzat ;) Ollaan sitten tässä AV:lla ja päivitetään tilannetta muille ;)
Voit tulla nyt, ehdit olla reilun tunnin. Sitten minun pitää lähteä. Menen autolla, joten ainakaan seuraksesi en voi ottaa. Mutta jos haluat itse punkkuilla, niin ota vain.
Minulla on sinua varten raparperipiirasta ja kahvia ilman maitoa.