Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus Tinderistä. Suosittelen poistamaan koko sovelluksen heti!

Vierailija
02.03.2019 |

Suosittelen jokaista kunniallista ja hyvää ihmistä poistamaan Tinderin. Se on 90%:sesti panosovellus. Siellä on enimmäkseen ihmisiä, jotka ovat häiriintyneitä, moraalittomia, käyttämässä muita hyväkseen ja ties millä muilla agendoilla liikenteessä.

Tinderin tarkoitus ei ole saattaa rakastavaisia yhteen, vaan päinvastoin romuttaa tätä yhteiskuntaa ja heikentää ihmisten moraaleja. Yhdenillan juttuja ja ylenpalttista seksiä ollaan normalisoimassa. Kertakäyttökulttuuri heijastuu ja esiintyy hyvin vahvana juuri nimenomaan Tinderissä. Aina etsitään sitä seuraavaa panoa tai sitä ”oikeaa”. Mikään ei riitä.

Tarkastellaanpa tätä asiaa hieman moniulotteisemmin. Handmaid’s Talessakin käsiteltiin Tinderiä, samoin myös Black Mirrorissa, eikä todellakaan mairittelevaan sävyyn. Tuo sovellus voi pahimmillaan kostautua erittäin pahasti niiden käyttäjille paljon pahemmassa mittakaavassa,mitä nyt.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin Tinderin kun panettaa nyt hirveästi.

Vierailija
2/38 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaaaiiii... Sitten sitä kautta voi tavata ihania ihmisiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä löysin tinderistä hyvän poikaystävän ja monta poikaystävä ehdokasta! Kyllä sielä moni on tositarkoituksella, mutta jos kuulut alempitasoisiin niin sitten tulet saamaan vaan panopyyntöjä.

Vierailija
4/38 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tismalleen samaa mieltä. Ihmisiä viedään kuin pässiä narussa, eikä kukaan halua nähdä totuutta. Tinderin todelliset tarkoitusperät ovat aivan päivänselviä, eikä rakkaudella ole mitään tekemistä kys. sovelluksen kanssa.

Vierailija
5/38 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh mitä yleistystä taas🙄, tottakai siellä on niitä seksiseuraa etsiviä niinku jokaisessa deittisivrlluksessa mutta myös siellä on niitäkin jotka on ihan oikeaa kumppania etsimässä, niin miehiä kuin naisia. Useampi kaveri ja tuttu on löytäny kumppaninsa tinderistä.

Vierailija
6/38 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä en pitäisi sitä moraalin rapistumisena, että ihmiset alkavat paneskella enemmän eri ihmisiä. Moraalin muuttumisena ehkä.

Mutta on varmaan totta, että Tinderin kaltaiset ilmiöt aiheuttavat tyytymättömyyttä ja halun etsiä aina sitä parempaa. Tinder muistuttaa paljon tuotteiden mainontaa, paitsi että siellä mainostettuina ovat ihmiset. Ihmiset tekevät siellä itsestään mainoksen, joka antaa "tuotteesta" todellisuutta paremman kuvan. Syntyy käsitys, että tarjolla on paljon upeita tuotteita, ja jos ei olekaan tuotteeseensa tyytyväinen, mainosten kirjo antaa sen kuvan, että on vain itse tehnyt mokan ja hankkinut väärän tuotteen - ja saatavilla on jotain parempaa. Vaikka todellisuudessa se mielikuva paremmasta johtuu vain mainonnan luomasta harhasta. Ja oikeasti, ihan kuten mainostettujen tuotteiden kohdalla, ei ne tuotteet mitään kovin erikoisia ole - eivät ainakaan niin erikoisia että yltäisivät mainosten mielikuvien tasolle.

Vierailija
7/38 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on ( kuten itsekin) löytänyt parisuhteen Tinderistä. Mutta pidä sä vaan noi mustavalkoiset lasit päässäsi, et sä muutenkaan mitään muuta löydä kuin seksisuhteita.

Vierailija
8/38 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta jos toiset elää elämäänsä miten haluaa. Moraali rapistuu. Kohta varmaan saadaan heinäsirkkavitsaus ja kalasade. Pukeutukaa säkkiin, ripotelkaa tuhkaa päälle ja katukaa.

Vierailija
9/38 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda Grindriin.

Vierailija
10/38 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä siellä mikään pakota ketään panemaan. Itse ainakin tutustun kunnolla mieheen ennen seksiä, ei yleensä tee yhtään mieli ennen kun olen edes vähän ihastunut, enkä todellakaan ihastu keneenkään vielä ensimmäisillä treffeillä. 

Vierailija
11/38 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda Grindriin.

Etsitkö siellä naiset naisia?

Latasin sovelluksen kerran ja siellä oli ainoastaan homomiehiä.

Vierailija
12/38 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko Tinderiin kirjautua nykyään ilman puhelinnumeroa?

Vierailija
13/38 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai herranjestas se sovellus niistä käyttäjistä sekopäitä tee. Samat sekopäät tuolla oikeassakin elämässä pyörivät. 

Vierailija
14/38 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole IKINÄ saanut siellä ainuttakaan panopyyntöä, seksiviestiä, dickpiciä, ehdottelua. Kaikki käymäni keskustelut ovat olleet fiksuja, mitä nyt jotkut aloitukset tasoa "moi mitä kuuluu vaikutat kivalt", joista harvoin kunnon keskusteluja poikii. Myös livenä olen tavannut fiksuja miehiä, yksikään ei ole vongannut. Että jos siellä pelkkiä panon perässä olijoita on, niin minulla on ollut sitten harvinaisrn hyvä tuuri, kun ei omalle kohdalle ole osunut! Ja ihan tasokkaalta vaikuttavaa porukkaa kaikki matchini ovat olleet. Tavallisia miehiä. Kulttuurivasemmistolaisia toki, kuten itsekin.

Vierailija
15/38 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko Tinderiin kirjautua nykyään ilman puhelinnumeroa?

Vaikka kirjautuisi Facebook-tilillä, vaaditaan puhelinnumero.

Vierailija
16/38 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderi suosii pinnallisia ihmisiä, jotka tekevät päätöksiä vain ulkonäön ja seksiprofiilin mukaisesti. Tämä on ihan tutkittu asia.

Vierailija
17/38 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas sun miehen vei?

Vierailija
18/38 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä löysin tinderistä hyvän poikaystävän ja monta poikaystävä ehdokasta! Kyllä sielä moni on tositarkoituksella, mutta jos kuulut alempitasoisiin niin sitten tulet saamaan vaan panopyyntöjä.

Siis jos on nainen. Miehen pitää olla erittäin hyvätasoinen että saa panopyyntöjä.

Vierailija
19/38 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latasin Tinderin kun panettaa nyt hirveästi.

Minäkin aina katselen tinderissä naisten kuvia ja sitten vaan fab fab fab

Vierailija
20/38 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole IKINÄ saanut siellä ainuttakaan panopyyntöä, seksiviestiä, dickpiciä, ehdottelua. Kaikki käymäni keskustelut ovat olleet fiksuja, mitä nyt jotkut aloitukset tasoa "moi mitä kuuluu vaikutat kivalt", joista harvoin kunnon keskusteluja poikii. Myös livenä olen tavannut fiksuja miehiä, yksikään ei ole vongannut. Että jos siellä pelkkiä panon perässä olijoita on, niin minulla on ollut sitten harvinaisrn hyvä tuuri, kun ei omalle kohdalle ole osunut! Ja ihan tasokkaalta vaikuttavaa porukkaa kaikki matchini ovat olleet. Tavallisia miehiä. Kulttuurivasemmistolaisia toki, kuten itsekin.

Kuulehan kullanmuru, siellä ulkonäkö ratkaisee. Kulttuurivasemmistolainen, se selittää kaiken!  Ei tarvitse arpoa että oikealla vai vasemmalle. Jollet nyt satu ole Li.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme