Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna minun tavata miespuolista serkkuani

Vierailija
02.03.2019 |

Otsikko on vähän kärjistetty, sillä eihän mies voi sitä estää, mutta hän on kuitenkin tehnyt hyvin selväksi ettei hyväksy asiaa. Tämä serkkuni on siis muuttanut lähemmäs meitä, joten näen häntä nykyään useammin. Ennen näin häntä lähinnä sukukokouksissa ym. Mies on tästä kuitenkin nyt suuttunut ja on mustasukkainen. Hänestä on outoa, että näen häntä yhtäkkiä niin paljon enemmän kuin ennen. Hän perustelee asian vääryyttä mm. siten, että koska serkun kanssa voi mennä naimisiin, on ihan yhdentekevää onko mies sukulainen vai ei. Kuulemma olisi ihan verrattavissa, jos tapailisin jotain uutta miestuttavaa. Kuulemma tekstiviestit ja puhelut olisivat vielä jokseenkin ok, mutta näkeminen esim. niiden sukukokousten ja muiden satunnaisten tapaamisten lisäksi ei.

Mitähän tässä pitäisi tehdä? Varmaan typerää kysellä sitä täältä, mutta olen niin ajatusteni kanssa sekaisin, etten enää tiedä mikä on oikein ja mikä väärin. Pidän todella tästä serkusta ja siitä, että olen häneen nyt paremmin päässyt tutustumaan. Kuitenkin myös mies on minulle tietysti todella tärkeä, ja yritän myös häntä ymmärtää.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä miestä. Minulla heräisi jopa ajatus, että onko serkku muuttanut naiseni perässä lähemmäs, jos haluaa sitten jatkuvasti tavata. Miehiä harvemmin kiinnostaa naisten seura ilman taka-ajatuksia. M35

Vierailija
22/27 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen suvussa on tapana jörniä myös sukulaisia ja ajattelee siksi myös sinunkin harrastavan kyseistä aktiviteettia?

Mitä serkumpaa, sen herkumpaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehen kulttuurissa serkut pariutuu usein, ja siksi on mustasukkainen.

Mielestäni naiset voisivat useammin kuunnella miehiään. Jos näkisit serkkua vähän harvemmin, ja kertoisit miehelle että laista huolimatta serkkujen parisuhteita pidetään Suomessa yleisesti sukurutsana.

Vierailija
24/27 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä miestä. Minulla heräisi jopa ajatus, että onko serkku muuttanut naiseni perässä lähemmäs, jos haluaa sitten jatkuvasti tavata. Miehiä harvemmin kiinnostaa naisten seura ilman taka-ajatuksia. M35

Aika etovaa, ja sanoisinko epänormaaliakin, jos tämä pätee myös sukulaisiin. :D Että miehet eivät voi naispuolisten sukulaistenkaan kanssa viettää aikaa ilman että on seksi mielessä.

Vierailija
25/27 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en seurustelisi enää ikinä päivääkään sairaalloisen mustasukkaisen miehen kanssa. Yhdestä älysin hankkiutua ajoissa eroon.

Vierailija
26/27 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa ap miehellesi, että olet joskus pussaillut naisen kanssa, niin sen jälkeen sulla ei saa olla kaverina naisserkkujakaan.

Vierailija
27/27 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musulit ne vain harrastaa serkusavioliittoja. Eräässä Tv-ohjelmassa muslimeista sanottiin, että äiti on perheessä sitä varten, että hän estää perheenjäseniä sekaantumasta toisiinsa. Että sillai.

Mutta tosiaan, serkusten lapsista tulee helposti vähän vajaita ja sairaampia. Suomessa ei ole tapana sekaantua sukulaisiin. Ja mies on vähän outo, jos ei saa edes serkkuaan tavata. Estääkö hän myös isoisääsi tapaamasta, jos teillä vaikka himot iskee yllättäen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi