Jos sukulaistäti kysyisi sinulta juuri nyt "mitäs sinulle kuuluu?", mitä vastaisit?
Kirjoita ketjuun kirjaimellisesti mitä vastaisit. Minä en ikinä osaa vastata mitään, haluan patenttivastauksia joita voin soveltaa ja käyttää tulevan kesän sukujuhlissa.
Kommentit (19)
Painu v*ttuun. (Emme ole tädin kanssa väleissä.)
Äänet päässä eivät osoita hiljentymisen merkkejä 😢
Hyvää kuuluu. Oli juuri lomaviikko. Kotona tuli oltua muuten, mutta hellun kanssa käytiin eilen konsetissa. Töissä on kaikkea muutosta meneillään, mutta olen viihtynyt ym..
Ei minulla mitään huonoa ole nyt. Kyllä minä nopeasti kerron ajankohtaiset asiat, jos joku kysyy.
”Ihan hyvää”. Vaikka siis asiat eivät olisi hyvin.
Väittäisin, että kuuluu sitä samaa kuin aina ennenkin, eli ihan hyvin menee. Oikeasti vois olla uusia uutisiakin, mutta en yleensä halua kertoa, vaikka sinänsä ovatkin yleensä ihan hyviä uutisia.
Mitäs tässä, ei mitään ihmeellistä ja kääntäisin keskustelun heti häneen, että mitäs teidän perheelle kuuluu.
"Mitäs tässä. Kuppani on parantunut, hyvä juttu. Mutta paranoidiin skitsofreniaan ei lääkkeet tehoa. Luulen, tai olen varma, että täälläkin on tappajia. SINÄ."
Vähän väsyttää, mutta ihan hyvää. Välillä saa opintoja sovitella, että ehtii töiden lisäksi tehdä kaikki palautettavat ja olla myöhään yliopistolla, mutta nekin etenee aivan aikataulussa.
Kiitos hyvää. Entä itsellesi, joko olet laittanut ensimmäiset tomaatinsiemenet turveruukkuun kasvamaan.
-
Tiedän, todella tylsää, mutta minusta on mukava olla väleissä sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät kysele ilkeyttään vaan silkkaa normaalia kanssakäymistä ajatellen.
Olen juuri vaimoni kanssa pakkaamassa tavaroita kun huomenna lähdemme matkalle. Sen jälkeen täti muistaisi että tämähän olikin se lesbo sukulainen jota hän karttanut lähes vuosikymmenen. Ilmiintyisi välittömästi tenttaamaan jotakuta vähemmän vaarallista sukulaista.
"Ihan hyvää, ei ihmeempiä. Entäs sinulle?"
Minulla on aniharvoin mitään varsinaisia kuulumisia kerrottavana. Vastaan aina jotain tuollaista.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Mulle kuuluu tosi hyvää, joten vastaisin, että hyvää kuuluu. Pitäisi vaan varoa hehkuttamasta liikaa. :D
Kiitos ihan hyvää muuten, paitsi ehkä vähän tiukkaa rahan kanssa. Mitäs sulle kuuluu?
Ja taas tuli ainakin parikymppiä tienattua.
"kiitos hyvää. Mitäs sulle kuuluu?"
Vastaisin: "Mitä hel.vettiä. Kummassa ollaan, taivaassa, vai hel.vetissä?"
Ainoa tätini on nimittäin kuollut.
Kaikki mitä ääneen puhutaan.