Mammapalstan suuri eduskuntavaalikysely 2019. Mitä puoluetta todennäköisesti äänestä?
Mitä puoluetta aiot äänestää?
Kirjoittakaa jotakin kommenttikenttään, vaikka äänestämäsi puolue, jotta ketju säilyy pitkään päällä.
Kommentit (490)
Me nuoret äänestämme myös Let’s Make Perussuomalaiset Great Again! Koska SS-Wiking pataljoona tarvitsee hyväksyntää ja arvostusta.
Vierailija kirjoitti:
Meidän koko työpaikan väki aikoo äänestää perussuomalaisten yhdistävää voimaa Jussi Niinistöä koska me tarvitaan 120 hävittäjälentokonetta, joiden koko elinkaarikustannus olisi lähes 100 miljardia.
Meidän työpaikalla kaikki 16792 ihmistä äänestävät laura huhtasaarta, joka aikoo allekirjottaa aktiivimallin ja vaatii miljardi euroa raamattujen ostamiseen jokaiselle suomalaiselle ja tv7:n muuttamiseksi Suomen ainoaksi tv-kanavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallapelle vei yli 10 % Persujen kannatuksesta. :D
Oikeastaan ei, vaan Soini, joka käänsi takkinsa. Hän ne prosentit vei.
Oikeastaan kyllä. Vertaapa puolueen kannatusta Soinin aikana Halla-ahon aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä selityksiä piisaa. halla-aho oli tyytyväinen hallituspolitiikkaan 2016, jota oli itse allekirjottelemassa. mm työttömien päänmenoksi, vain yhden ihmisryhmän mainitakseni.
maahanmuuttolinjakin on hänelle hyvin kelvannut pahimman katastrofin aikaan... hmm, onkohan hän huijari vai poistaako hän islamistit suomesta kuten lupaa... päätelkääpä itse tekojen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän koko työpaikan väki aikoo äänestää perussuomalaisten yhdistävää voimaa Jussi Niinistöä koska me tarvitaan 120 hävittäjälentokonetta, joiden koko elinkaarikustannus olisi lähes 100 miljardia.
Meidän työpaikalla kaikki 16792 ihmistä äänestävät laura huhtasaarta, joka aikoo allekirjottaa aktiivimallin ja vaatii miljardi euroa raamattujen ostamiseen jokaiselle suomalaiselle ja tv7:n muuttamiseksi Suomen ainoaksi tv-kanavaksi.
Joo niin meiänkin työpaikalla, ne tv7:n ohjelmat on ihan bestejä. Ihq, ja mä haluun yhtä blondin tukan, kun mä äänestän häntä mä muutun yhtä blondiksi, yks jesse sano ja mä kyllä uskon sitä, se on mua vuoden vanhempi ja tosi blondi kans.
mut nyt mä meen tonne takas töihin, meillä on täällä miljoona työntekijää ja jokainen äänestää lauraa, se on niin nättikin ja mä tiedän että se osaa leipoo masaliisoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä voin käydä peukuttamassa? Meidän konsernin johtoryhmä aikoo myös peukuttaa jos maininnat evoluutioteoriasta poistetaan koulukirjoista. Yrityksemme tekee biotekniikkaan liittyvää tuotekehittelyä ja tutkimusta.
surullista että peruilla menee noin huonosti, ovat niin tunteellisia ihmisiä, että voivat tuntea pahoinvointia tänään suurissa määrin, siitä sitten kärsivät kaikki somen käyttäjät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä selityksiä piisaa. halla-aho oli tyytyväinen hallituspolitiikkaan 2016, jota oli itse allekirjottelemassa. mm työttömien päänmenoksi, vain yhden ihmisryhmän mainitakseni.
maahanmuuttolinjakin on hänelle hyvin kelvannut pahimman katastrofin aikaan... hmm, onkohan hän huijari vai poistaako hän islamistit suomesta kuten lupaa... päätelkääpä itse tekojen perusteella.
Kokoomus ja Kepu saivat SOTEn ja Perussuomalaiset saivat maah anmuuton. Ilman sitä ei puoluetta enää olisi puolueteksterissä.
Perussuomalaisten kannatus on jo 30 prosenttia! Siihen lasketaan yhteen myös Kokoomuksen ja keskustan kannatus.
Hei nyt kaikki mukaan peukuttamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä se oli hilloaho joka teki kaappauksen persuissa nuivine kavereineen kuten tästäkin artikkelista ja kirjasta voi lukea.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006026277.html
Jälkeenpäin noiden ylpeys suorituksestaan näkyy siinä että noi koittaa jostain syystä vierittää syyn muiden niskaan. Mahtaako joku persujen sisäpiirissä tuntea massiivisen huonoa omaatuntoa siitä että itse teki petoksen entisiä kavereitaan kohtaan vai miksi tuollaisesta pitää syyttää muita.
Nämä kyselyt mainostetaan aina jossain hommafoorumilla ja sitten persut rientää tänne ja tulos vääristyy.
Ja eilen oli kysely palstan sukupuolijakaumasta, jonka mukaan lähes puolet täällä käyvistä oli miehiä, joten mammapalsta nimitys ei ole ihan osuva.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten kannatus on jo 30 prosenttia! Siihen lasketaan yhteen myös Kokoomuksen ja keskustan kannatus.
Palstapersu asentaa aina klikkausautomaatin näihin kyselyihin. Ressukka kuvittelee harhoissaan, että sillä olisi jotain merkitystä vaaleissa. Todellisuudessa persut ovat menettämässä parikymmentä paikkaa edellisistä eduskuntavaaleista.
Vasemmistoliittoa äänestän!
M37
Vierailija kirjoitti:
Nämä kyselyt mainostetaan aina jossain hommafoorumilla ja sitten persut rientää tänne ja tulos vääristyy.
Ja eilen oli kysely palstan sukupuolijakaumasta, jonka mukaan lähes puolet täällä käyvistä oli miehiä, joten mammapalsta nimitys ei ole ihan osuva.
Laitatko linkin siihen hommaforumilla olevaan mainokseen. Vai valehteletko, kuten vasureilla on tapana?
eiköhän tämä gallupin voisi poistaa, vetää vain persujonneja hommalta tänne. kuka jaksaa..
Vierailija kirjoitti:
Voisiko vasemmistoliitto+perussuomalaiset hallitus olla hyvä?
Joka tällaista haaveilee, ei kyllä ole kartalla.
ei voi muuta toivoa, kuin persuille isoa jytkyä :) aiemmissa ek-vaaleissa olen äänestänyt vihreitä ja vasemmistoa (nämä ovat kolmannet ek-vaalit joissa voin äänestää), mutta muutto pk-seudulle ja kunnon annos inhorealismia elämästä ja yhteiskunnasta lopettivat onneksi pilvilinnoissa elämisen ja haihattelun. ihan mahtavaa myös, että oman vaalipiirini (Helsinki) persuilla on todella fiksuja ja koulutettuja ehdokkaita. oma ääni menee teoreettisen fysiikan tohtorille. :) vahva sivistyksen ja luonnon kunnioitus, ymmärrystä hyvästä energiapolitiikasta jne. yhdistettynä hyvään arvopohjaan, voiko enempää pyytää?
muistakaahan olla sitten uurnilla, toteutetaan yhdessä jytky Suomen järkevimmälle puolueelle!