Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis miten saan paketin postista ilman saapumisilmoitusta??

Vierailija
22.02.2013 |

Posti sössinyt saapumisilmoituksen jonnekin. Kyse äidin lähettämästä paketista, eikä hänellä ole enää lähetystunnustakaan tallessa.

Paketti on postissa, mutta sen saaminen tuntuu olevan mahdotonta. Soitto äidille ja varmennus henkilöstä kuka on hakemassa, ei kelpaa. Kuvallinen henkilökortti, ei kelpaa. Vain saapumisilmoituksella saa > voiko lähettää kenties uuden, ei onnistu.

Tää on naurettavaa, kyse pienestä kylästä ja oon hakenut tuhottomat määrät äidin lähettämiä paketteja samaisesta postista samalta postivirkailijalta! Miksi en voi saada uutta saapumisilmoitusta, kun posti ekan hukkasi jonnekin, no kun ei ole enää käytäntönä laittaa uutta. He voisivat kuulemma kirjoittaa minulle saapumisilmoituksen postin tiskillä, mutta nykyään ei ole enää sallittua lähettää asiakkaalle toista ilmoitusta. ARGH!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on sallittua lähettää 2.ilmoitus.

Minulle ehtii aina tulla 2.ilmoitus kun olen niin hidas paketin hakija ;)

Vierailija
2/7 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Kyllä minulle on tullut 2. ilmoitus joka kerta kun en ole xxx päivään hakenut pakettia. Siis ihan pyytämättä se toinen ilmoitus on lähetetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 13:19"]

Häh? Kyllä minulle on tullut 2. ilmoitus joka kerta kun en ole xxx päivään hakenut pakettia. Siis ihan pyytämättä se toinen ilmoitus on lähetetty.

[/quote]

Nää toiset ilmoitukset taitaa tulla esim. yrityksistä (verkkokaupoista) tilatuista paketeista, ei yksityisihmisten lähetyksistä.

Paskamainen tilanne, jos ap antaisit vaan paketin mennä takaisin ja äitisi postittaisi sen uudestaan?

Vierailija
4/7 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä äidiltäsi tuntomerkit paketista niin joku voisi sen sieltä hyllystä kaivaa niiden perusteella.

Vierailija
5/7 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva systeemi, kun itella mokaa niin muut maksaa. Niin, mutta eihän postinjakelussa ole ikinä tapahtunut yhtään virhettä, tämän varmasti se lähipostin työntekijäkin voi sinulle kertoa ja näin syy on aina asiakkaan.

Vierailija
6/7 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä saattaa olla yllättävän paljon paketteja ja ei ole esim. aikaa ja resursseja kaivaa sitä sieltä pelkillä tuntomerkeillä.

Mutta ne lähetetään takaisin ja siinä kohtaa jokainen paketti otetaan hyllystä ja laitetaan koneelle. Siinä kohtaa sen voi ottaa sieltä sivuun ja SITTEN antaa se asiakkaalle. Osaavat jopa kertoa ihan ennakkoon, että koska lähettävät paketteja takaisin, ni voi mennä heti ko. iltana jo hakemaan sen henkkareita vastaan.

Vierailija
7/7 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti sanoo:

"Lähetystä säilytetään postissa saapumisviikon lisäksi 2 täyttä kalenteriviikkoa, jonka jälkeen lähetys palautetaan lähettäjälle tämän kustannuksella. Lähetyksen saapumisesta ilmoitetaan vain kerran."