Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ASMR -ihmiset: häiritseekö teitäkin?

Vierailija
22.02.2013 |

Häiritseekö teitä, jos asmr -videoissa (joita siis esim. youtubessa on valtavasti) ollaan tarkoitushakuisia, eli ooooikein hitaasti silitellään jotakin lehteä tai rapistellaan muovipussia? Mä huomaan, etten saa niistä videoista samanlaisia kiksejä. Parhaita on mahdollisimman aidot videot, esim. tuo meikkipussin kaivelu toimii mulla hyvin http://www.youtube.com/watch?v=SAjTCovy2Bo.

Mä en myöskään saa mitään kiksejä kuiskaamisesta ja tietynlaisesta "hitaudesta" joka tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus noissa. Ne "roolileikki"-videot tuntuvan musta myös lähinnä oudoilta. Jännä miten eri ihmisillä vaikuttaa niin eri jutut, siitä huolimatta ilmeisesti ihan samasta ilmiöstä kyse. Mulla toimii parhaiten juuri tuollainen laukun/meikkipussin/tms kaivelu ja papereiden plärääminen ja lehtien selaaminen. Myös tietynlainen puhe, esim. Vanish -mainoksessa kuultava toimii. Iholla-ohjelmaa tykkään katsoa koska saan siitä asmr-kokemuksia :D Lähinnä siitä miten kamera ottaa kaikki äänet aika voimakkaasti (kameran "kolina" on parasta) ja siitä miten ne naiset puhuvat.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, mutta ap:n videossa mua häiritsee tuo epähygieenisyys.. siis että kynnet näyttää karseilta, meikkipussi paskaiselta ja kaiken huippuna mineraalisivellin kaivetaan samasta paskaisesta pussista ja sit suditaan naamaan.. yrghsh..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi