Kumpikaan pojistani ei edes etsi tyttöystävää
Iät 25 ja 27. Molemmat sanovat, että yksin on niin kiva asua, mennä ja tulla miten haluaa. Eivätkä he ede biletä. Nuoremmalla tuntuu olevan liuta tuota ikäluokkaa olevia yksin asuvia kavereita, vanhempi on vähän epäsosiaalisempi. Kumpikin siivoaa kämppänsä, laittaa ruokaa jne. Oma vikani, kun en opettanut heitä uusavuttomiksi, että olisivat tarvinneet naista? Vanhempi opiskelee, oli välillä töissä ja opinnot olivat tauolla. Nuorempi opiskelee ja käy töissä samaan aikaan, valmistuu pian. Haluaa kuulemma käyttää palkkansa itseensä. Sanoin, että eihän mullakaan mene rahaa paljon, niin se johtuu kuulemma siitä, etten ole enää nuori :D.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Ai siivoamiseenko sitä naista tarvitaan?
Ei vaan naisen takia siivotaan. Poikamiehenä ei niin väliä vaikka vähän pölypalloja pyörii kaverina.
Niinpä. Moni mies pääsee tuossa iässä jo elareita maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvussa aspergeria? Heille ihan normisettiä.
Turha tätä on alapeukuttaa, näin se on. Aspergerit eivät tunne tarvetta seurustelusuhteelle samoin kuin neurotyypilliset.
Kaikki aspergerithan onkin samanlaisia...
Viisaita poikia. Olen iältäni heidän välissä ja myös miespuolinen tai sinun näköulmasta 'poika' :D Ja itse en myöskään etsi tyttö/naisystävää. En vain koe tarvitsevani sellaista. Suhde olisi aika turha, koska koen ettei suhteella ole minulle mitään annettavaa.
Fiksuja miehiä. Suomalaiseen naiseen ei yhdenkään miehen kannata aikaansa haaskata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha tätä on alapeukuttaa, näin se on. Aspergerit eivät tunne tarvetta seurustelusuhteelle samoin kuin neurotyypilliset.
Kaikki aspergerithan onkin samanlaisia...
Ei suinkaan, mutta heillä on kyllä yhteisiä yhdistäviä tekijöitä, kuten kaikilla saman diagnoosinnalla olevilla. Ja tämä on yksi niistä. Tiedän koska itselläni on as poika jonka psykiatri tästä viimeeksi puhui pitkät pätkät.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Moni mies pääsee tuossa iässä jo elareita maksamaan.
Niin, kun uusfeminististen sossujen takia lapsi menee äidille.
Vierailija kirjoitti:
Viisaita poikia. Olen iältäni heidän välissä ja myös miespuolinen tai sinun näköulmasta 'poika' :D Ja itse en myöskään etsi tyttö/naisystävää. En vain koe tarvitsevani sellaista. Suhde olisi aika turha, koska koen ettei suhteella ole minulle mitään annettavaa.
Ei varmasti olekkaan. Kuulokkeet päässä pleikkaa hakataan kellon ympäri kun äiti kerää tyhjät tölkit ja likaiset astiat pois huoneesta. Pesee pyykit, käy kaupassa ja antaa kuukausirahaa sekä maksaa laskut.
Mihinkäs sitä nyt naista tarvitsisi kun on äitee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti olekkaan. Kuulokkeet päässä pleikkaa hakataan kellon ympäri kun äiti kerää tyhjät tölkit ja likaiset astiat pois huoneesta. Pesee pyykit, käy kaupassa ja antaa kuukausirahaa sekä maksaa laskut.
:D
Tiedäthän, että kaikki pojat eivät tykkää tytöistä?
Vierailija kirjoitti:
Tiedäthän, että kaikki pojat eivät tykkää tytöistä?
Voi tykätä myös erilaisista muunsukupuolisista, pojista tai sitten monista eri ryhmistä.
Vierailija kirjoitti:
Peräkammarinpoika. Ai että.
Säästyvät monelta ongelmalta kun eivät avioidu tai avoudu hankalien nykynaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma äitee asuu ulkomailla. Omilleni muutin 18 vuotiaana ja laskut maksan itse. Myös kotityöt teen itse. Oikeastaan aika ruma kommentti sinulta. Heti kun mies on itsenäinen eikä edes kaipaa naista parisuhteeseen alkaa huutelu peräkammarin pojaksi. Jos olisin nainen ja kommentoisin noin, olisin saanut paljon ylänuolia ja positiivisia kommentteja.
Näkivät pojat varmaan lapsina että parisuhteet eivät kannata, ihmekös se jos vanhemmat riitelevät jatkuvasti
Vierailija kirjoitti:
Nämä asperger ja munmuassa naristi-diagnoosit tavallisilta pulliaisilta sais loppua. Ne on aina ammattilaisen tehtäviä ja jokainen ihminen on monimutkainen kokonaisuus, ei yleistetä ja yksinkertaisteta. Hyvin usein kyseessä on aivan normaali ihminen ominaisuuksineen. Ymmärtäkää että nuo diagnoosit on harvinaisia, ei luonteenpiirteitä joita voi sanoa ihmisellä olevan.
Tulen surulliseksi näistä "fiksuja miehiä/naisia" kommenteista. Ihmisen terveys tutkitusti kärsii, jos elämässä ei ole tarpeeksi fyysistä läheisyyttä, lämpöä, kosketusta, yhteenkuuluvuuden tunnetta. Ihminen jää näitä paitsi usein jo lapsuudessa, joten ehkä ei osaa myöhemminkään kaivata.
Mitään hienoa siinä ei kuitenkaan ole, että ei kaipaa toista ihmistä lähelleen. Useammin (ei toki aina) se tarkoittaa, että pää on jo jollain tavalla hajonnut.
Eihän sitä keskeneräisistä asioista kerrota. Tai siitä että hakee vain irtosuhteita Tinderistä.
Voivat olla homoja. Tai sitten eivät vaan saa naista.
Minustakin kuulostavat oikein fiksuilta miehiltä.
Sitten kun naisen saavat niin varmaan suhteet on onnellisia ja tasapainoisia kun kummatkin osallistuu ja osaa. Hienoa että osaa olla tyytyväinen ilman kumppaniakin.
Oo ylpeä pojistas:)