Sanokaa surullisia biisejä, sellaisa jotka itkettää
Mun tunteet on ihan lukossa ja haluaisin itkeä. Tuleeko mieleen erityisesti suomalaisia surullisia biisejä?
Kiitos jo etukäteen.
Kommentit (169)
Suru on kunniavieras, etenkn hautajaisissa laulettuna.
Kaseva: "Tyhjää"
Eppu Normaali: "Kaikki häipyy, on vain nyt"
Vierailija kirjoitti:
Suru on kunniavieras, etenkn hautajaisissa laulettuna.
Tuo soi paljon radiossa kun isä oli sairastunut parantumattomasti ja kuoli. En voinut silloin, enkä vieläkään kuunnella itkemättä.
Tears in heaven on myös hyvin koskettava.
Jenni Vartiaisen kappaleista mua liikuttaa kyllä biisit Halvalla, Suru on kunniavieras, Minä sinua vaan ja Missä muruseni on. Mariskan Kukkurukuu on myös ihanan itkettävä biisi. Samoin Johanna Kurkelan Prinsessalle ja Tehosekoittimen Hetken tie on kevyt. Itkin myös kun kuulin Samuli Putron Olet puolisoni nyt ekan kerran.
Missä muruseni on.Aina kun se tulee,ajattelen,jos menettäisin tyttäreni tai jonkun neljästä lapsenlapsestani.
Kerran se oli lapsen kuolinilmoituksessa,oli vielä toiseksi vanhimman tyttärenpoikani ikäinen vainaja. Siitä se tunne jäi päälle.
James Blunt - Goodbye My Lover , ja johan hanat aukee ;(
Joku varmaan nauraa tälle, mutta Christina Aguileran Beautiful on saanut mut aina itkemään, vaikka on ns. voimabiisi.
Mä suosittelen katsomaan YouTubesta surullisia kohtauksia leffoista tai jtn. Sotilaitten kotiinpaluu videoita. Itse tänään katsoin how i met your mother- sarjaa ja tuli se jakso missä Marshallin isä kuoli johan tuli itku.
Eppu Normaali tahroja paperilla...
Vierailija kirjoitti:
Eppu Normaali tahroja paperilla...
Voi kuinka me sinua kaivataan
Kun olet poissa
Vesa-Matti Loirin esittämininä myös yllättävän hyviä.
Allabi illabi riina macarena, helecossa mambasi riina macarena... Heee'e Macareeena!
Suvi Teräsniska: Täydellinen elämä
...elämä on varjoa ja valoa, joskus se kyyneliin tiristää...
Antti Railio: Halla ja etelätuuli
Petri Laaksonen:Täällä pohjantähden alla