Kauheita roikkurintoja nuorilla lihavilla naisilla. :(
Kannattaisi jo nuorena panostaa rintalihastenkin ylläpitoon, ja ryhdikkäisiin rintaliiveihin.
Kommentit (14)
Taas av mamma ollu uimahallissa :)
Mä en käy uimahallissa just siks, kun siellä on kauheita roikkurintoja. Uiskennellaan vaan miehen kanssa omalla altaalla aamuisin.
Ei tarvi kyllä edes uimahalliin mennä nähdäkseen noita seksipommeja... Miten synnyttämättömällä naisella voi olla jo venyneet lärpäkkeet, joita pitää vielä esitellä julkisesti?
Jos rinnat ovat todella isot, ne erittäin harvoin ovat mitään pallukat (luonnostaan, silikoneilla toki mahdollista). Ei siinä muulla ylipainolla juurikaan asian kanssa ole tekemistä. Maan vetovoima tekee tehtävänsä isoille rinnoille - rintalihaksia treenaamalla ei isoja rintoja terhakoiksi saa hoikkakaan ihminen.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 19:31"]
Ei tarvi kyllä edes uimahalliin mennä nähdäkseen noita seksipommeja... Miten synnyttämättömällä naisella voi olla jo venyneet lärpäkkeet, joita pitää vielä esitellä julkisesti?
[/quote]
Missä sä oikeen aikaasi vietät?
Minulla on tubulaariset rinnat, ovat roikkuneet jo teinistä asti jolloin olin normaalipainoinen. Sopii googlettaa ilmiö, jossei siitä tiedä.
Ps. Venyneet lärpäkkeet minulta löytyy myös, SYNNYIN NIIDEN KANSSA.
Se käy pumppaan spinninnii jumppasalilla kiken kaa ja arvostelee läskirintoja.
Mulla on mutta ne onkin aina olleet "tubulaariset". Sillä tavalla ne voi olla vaikka minkälaiset. Hassua ajatella, että itsellänne on kauniit rinnat koska olette parempia ja ahkerampia ihmisiä, ja toisilla taas on rumat rinnat koska ovat vaan niin laiskoja nykynuoria.
Joillakin on roikkuvat pienet tai keskikokoiset tissit. Ei kyllä kovin herkut näin miehen silmään. :( Pitäis pyytää pitämään rintsikat päällä nussiessa.
Minä ottaisin mielelläni ne roikkuvatkin tissit. Kunhan vaan omistaisin tissit.
- aa-kuppi -
Kaikkea tekin jaksatte päivitellä
Tämä on provoilua provoilun vuoksi. Lihavilla nuorilla naisilla on harvoin isoja rintoja, useammin semmoiset pienet ja ne ei edes riipu. T: mies
Ihan kauheaa. Kuinka kestät? Psykologille voi käydä juttelemassa, jos liikaa ahdistaa.