Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko erota jos haluaa panna muita

Vierailija
21.02.2013 |

Kyselisin teidän mielipiteitä, kannattaako erota kun haluan seksiä muiden naisten kanssa. Haluan vaan olla sen tunteen vietävänä vielä ja koska nyt pitkä suhde takana, haluaisin katsoa välillä mitä on tarjottavana muilta. Vaikea selittää tätä tunnetta mutta ehkä olen hieman kyllästynyt suhteeseeni, joka ihan ok kaikin puolin. Seksiäkin meillä on joskus, en lähtisi sen puutteesta vaan siitä syystä, että haluan kokea sen himon muiden kanssa. Lukuisia kertoja eri naisten kanssa! Miten tämän voi selittää naiselle ettei hän halua loppu elämää minua tappaa ja onko edes mitään järkeä lähteä tunteiden vietäväksi ja elää tässä ja nyt, vai pitäisikö vain olla turvallisessa suhteessa ja koittaa elää suht. tylsää mutta vakaata elämää? Kertokaa onko teillä kokemuksia tai neuvoja tähän? Lapsia meillä ei ole, ja asutaan tällä hetkellä eri osoitteissa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa.Miksi et petä salassa yhden illan juttuna.Toki itse tein näin ja syyllisyys oli järkyttävää..oli pakko palajastaa miehelle mitä tuli tehtyä.Ehkä olin idiootti kun kerroin,ei meidän suhde siihen kaatunut.Myöhemmin vasta rakkaus loppui riitoihin.Kun petin,se mies oli tuttu ja meillä oli silloin jo kaksi lasta.Olin ennenkin jo nuorempana tutustunut tähän mieheen ja ajattelin että on helppo lähteä matkaan.Pahaksi onneksi mieheni eli lasten isän kaveri asui samassa rappukäytävässä ja kertoi eteenpäin että petin miestäni.Tän pettämisen tiesi sitten aika moni tuon juorupekan jälkeen.Ei kiva asia mulle.

Vierailija
2/3 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta neljäs ex-mieheni lopulta hyväksyi syrjähyppyni. Nää miehet on jotenkin niin urautuneita asenteineen. Mä ainakin tarviin välillä vierasta eikä siinä ole mielestäni mitään pahaa. Olen rakastanut aidosti kaikkia miehiäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 16:43"]

En osaa sanoa.Miksi et petä salassa yhden illan juttuna.Toki itse tein näin ja syyllisyys oli järkyttävää..oli pakko palajastaa miehelle mitä tuli tehtyä.Ehkä olin idiootti kun kerroin,ei meidän suhde siihen kaatunut.Myöhemmin vasta rakkaus loppui riitoihin.Kun petin,se mies oli tuttu ja meillä oli silloin jo kaksi lasta.Olin ennenkin jo nuorempana tutustunut tähän mieheen ja ajattelin että on helppo lähteä matkaan.Pahaksi onneksi mieheni eli lasten isän kaveri asui samassa rappukäytävässä ja kertoi eteenpäin että petin miestäni.Tän pettämisen tiesi sitten aika moni tuon juorupekan jälkeen.Ei kiva asia mulle.

[/quote]

En halua tehdä syrjähyppyjä. Niistä jäisi niin kovat tuskat ettei mitään järkeä. Mielummin haluan elää ilman, että valehtelen naiselleni, mutta en haluaisi valehdella myöskään itselleni, että haluan olla ok suhteessa kun kuitenkin jo useamman vuoden verran olen halunnut panna muita. Kuitenkin meillä on rakkautta suhteessa, ja se painaa toisessa vaakakupissa paljon. Villi seksi nuoruudessa vs. tuttu & turvallinen rakkaus-ystävyys -suhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi