Mikä on tarkistusnumerosarjasi?
Minulla koko ajan 935 eli kerääkö ne tietojani johonkin?
Kommentit (33)
596
Mä en tunne oloani enää yhtää hyväksi täällä, tuntuu että ne kerää ja tarkkailee koko ajan mitä viestejä kirjoitan, ja vaikka mitään sopimatonta en kirjoitakaan, haluan silti olla anonyymipalstalla anonyyminä
Mahtaakohan johtua noista uhkailuista.
Samaa just mietin. Aluksi nrosarja vaihtui, nyt koko ajan sama. Eli keräävät saman nrosarjan aloituksia ja kommentteja.
257
Pitäisköhän tatuoida tuo johonkin...
Pakkohan useammalla on olla sama, koska muuten täällä voisi olla vain 999 kirjoittajaa.
pitää vaan välillä sulkea selain, niin saa uuden sarjan
328
Muina päivinä on ollut aina eri sarja, mutta nyt tosiaan kokoajan samat numerot. Pistää todiaan epäilyttämään...!!!
Aiemmin ollut aina eri ja tänään oli duunissa joka kerta sama. Epäilyttävää tosiaan. Monella väkisin sama mutta pienentäähän se silti joukkoa. Ei sentään se sama numerosarja töistä kotiin seurannut. ;)
Vaihtui, kun suljin selaimen ja avasin uudestaan
[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 16:25"]
Pakkohan useammalla on olla sama, koska muuten täällä voisi olla vain 999 kirjoittajaa.
[/quote]
Täh?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 17:09"]
[/quote]
Täh?
[/quote]
Sulle korkeampaa matematiikkaa...
Tuskinpa se mitään seurantaa varten on, kun vaihtuu kuitenkin jos selaimen sulkee ja avaa uudestaan. Johtuisiko tää siitä, kun oli niitä ongelmia, ettei varmenne mennyt koskaan ensimmäisellä kerralla läpi. Nyt menee joka kerta.
Tarvii kokeilla valvooko Iso Vauva...
Niin, katsotaanpa... Kyllä valvoo, PELOTTAVAA!!!
[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 17:13"]
[/quote]
Täh?
[/quote]
Tuskinpa se mitään seurantaa varten on, kun vaihtuu kuitenkin jos selaimen sulkee ja avaa uudestaan. Johtuisiko tää siitä, kun oli niitä ongelmia, ettei varmenne mennyt koskaan ensimmäisellä kerralla läpi. Nyt menee joka kerta.
[/quote]
No kai se sitten on mulle korkeampaa matikkaa, mun pitkän matikan luvuista (saatika käyttämisestä) on jo niin pitkä että ilmeisesti en vaan enää hahmota. Olisin vaan intuitiivisesti kuvitellut määrän olevan paljon suuremman.
terveisin minä tyhmä, sinä viisas
Mut bannattiin täältä. En voinu enää kirjoitella vaan tuli joku virhe ilmoitus. Sit vaihdoin incognito-modeen ja taas pelittää.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 17:13"]
[/quote]
Täh?
[/quote]
[/quote]
Mua rupes nyt oikein vaivaamaan, kun en muista enää miten tuollainen kombinaatio lasketaan, en saa tuota 999-lukemaa millään. Haluaisitko valaista vai oletko liian korkealla tasolla tehdäksesi niin?
terv se jolle tuo on liian korkeaa matematiikkaa
142 ja vaihtuu joka kerta