Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hovioikeus: sormien työntäminen naiseen ei ole raiskaus

Vierailija
21.02.2013 |

Ihan käsikirjoituksen mukaan etenee.

Seuraavaksi de-kriminalisoimaan sitten itse mulkun työntäminen naiseen.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialla Itä-Suomi?

Hyvä tietää. Voin tästä lähtien huvitella bussimatkoillani tunkemalla näppini ohikulkevien miesten hanureihin. Käytän toki hygieniasyistä kumihanskoja.

Vierailija
2/29 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut että sormen työntäminen emättimeen on verrannollinen siihen että pitelee miehen sukuelimiä joko vaatteiden läpi tai sitten ilman niitä. Jos siis sormen työntäminen on raiskaus, on miehen kiveksien koskettaminen myös raiskaus.

Hiplatessaan vulvaa ja tuntiessaan emättimen mies on siis häpäissyt kaikki naisen alueet ja miehen elimet ovat paljon enemmän tarjottimella ja haavoittuvaisemmat joten kouraisua voidaan pitää myös raiskauksena koska se vastaavanlaisesti häpäisee miehen pyhimmän, vaikkei olisi erityisen kovakourainen. Naisen alapään kouraisu vaatteiden läpi on sen sijaan vaaratonta eikä tarjoa paljon sen suurempia hekumoita kuin reiden koskettaminenkaan. Toki sekin on härskiä toimintaa.

-27v mies-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/29 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla logiikalla myös sormen työntäminen miehen peräsuoleen on sama asia.

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 14:27"]

Olen aina ajatellut että sormen työntäminen emättimeen on verrannollinen siihen että pitelee miehen sukuelimiä joko vaatteiden läpi tai sitten ilman niitä. Jos siis sormen työntäminen on raiskaus, on miehen kiveksien koskettaminen myös raiskaus.

Hiplatessaan vulvaa ja tuntiessaan emättimen mies on siis häpäissyt kaikki naisen alueet ja miehen elimet ovat paljon enemmän tarjottimella ja haavoittuvaisemmat joten kouraisua voidaan pitää myös raiskauksena koska se vastaavanlaisesti häpäisee miehen pyhimmän, vaikkei olisi erityisen kovakourainen. Naisen alapään kouraisu vaatteiden läpi on sen sijaan vaaratonta eikä tarjoa paljon sen suurempia hekumoita kuin reiden koskettaminenkaan. Toki sekin on härskiä toimintaa.

-27v mies-

[/quote]

Vierailija
5/29 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom: Kyseessä ei ole suomalaisen hovioikeuden päätös.

Sen olisit voinut mainita, ap.

Vierailija
6/29 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormet ovat samat kuin muutkin esineet/mulkku, mutta miestä tilanne kiihottaa niin paljon, että kuvittelee, että nainenkin sitä haluaa. Kuvottaa kaikki nämä lieventävät asiahaarat ja Itä-Suomen koko ns. oikeus, jossa jätetään jopa lasten raiskaaja ehdolliselle, kun työpaikka tms. Se reikä ei ole ilman lupaa kenenkään kopeloitavissa ja vaikka "suostumus" helpompi saada naiselta oikeusteitse kuin tavatessa, niin silti! Joka mies joka sormiaan änkee vastentahtoiseen naiseen, sopisi myöntyä tässä asiassa myös tyttärensä kohdalla samaan ja jos edes se ei päde, niin jonkun muun miehen toimesta omaan peräreikäänsä! Yhtä toivottavia asiat lopulta.

Vierailija
7/29 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä Itä-Suomen Hovioikeus tähän juttuun liittyy?

Kyseessä on Svean hovioikeuden päätös Ruotsissa, ja teon tekijä on hovioikeudessakin tuomittu - ei tosin raiskauksesta kuten käräjäoikeudessa, vaan pakottamisesta.

Vierailija
8/29 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkki lähteeseen, kiitos.

vai onko kyseessä keksitty juttu.

Vierailija
9/29 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 16:18"]

Miten ihmeessä Itä-Suomen Hovioikeus tähän juttuun liittyy?

Kyseessä on Svean hovioikeuden päätös Ruotsissa, ja teon tekijä on hovioikeudessakin tuomittu - ei tosin raiskauksesta kuten käräjäoikeudessa, vaan pakottamisesta.

Itä-Suomen hovioikeuden päätökset raiskaustapauksissa ovat lähes aina vitsi. Tyyliin lieventävinä asianhaaroina on ollut mm. syytetyn työpaikka (hänellä siis on sellainen) ja perhe jne. Nämä löytyvät ihan netistäkin.

[/quote]

Vierailija
10/29 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä, ruotsiksi:

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article16279126.ab

En tiedä onko juttua lainattu suomalaisissa tiedotusvälineissä.

Våldtäkt = raiskaus, Olaga tvång = laiton pakottaminen.

Tapauksesta tekijä oli saanut 1v 2kk vankeutta.

Vierailija
11/29 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-27v mies-

[/quote]

Jestas, että olet tyhmä. Raiskaus edellyttää penetraatiota: suuhun, emättimeen tai peräsuoleen. Kivesten koskettelu on verrattavissa rintojen kosketteluun: sitä voidaan pitää seksuaalisena ahdisteluna, mutta raiskaus se ei ole.

Vierailija
12/29 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelepa uudestaan, 27-vuotias mies. Voit käyttää mielipiteen muodostuksessa avuksesi esimerkiksi tämän ketjun (muita) vastauksia. Käsityksesi on väärä, ja Sinun kannattaa muodostaa uusi, parempi käsitys.

[/quote]

Vierailija
13/29 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä tällaista täällä mietit.Oletko kenties käynyt käsiksi sammuneeseen naiseen ja kokeillut sormella että onko tosiaan ihan nukuksissa ja raiskannut sitten?

Vierailija
14/29 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaverini kanssa baarissa. Hän sitten joi noin 4-8 olutta. Ja lähdimme sitten kotiini nukkumaan otti minusta kiinni ihan asiallisesti miten aina. Mutta sitten hän alkoi laittaa kättään alushoisujeni alle. Ensin kosketteli persettäni ja olin tässä vaiheessa melkein nukahtanut. Seuraavaksi alkoi työntää sormiaan alapäähäni ja hieromaan sitä. Olin niin väsynyt tuossa vaiheessa joten en voinut tehdä mitään. Varmaan häntä alkoi kiihottaa niin paljon koska tunsin kun hän oli laittanut housut jalkaan. Tärkein asia tässä. Oli se että, minä olen 19 vuotias ja kaverini noin 40 vuotias. Hänellä on tyttöystävä ja heillä on kaksi lasta. Lasketaanko tämä raiskauksesksi? Tästä puuttuu vähän yksityiskohtia yms, mutta on suurin piirtein tärkeimmät kerrottu. 

Vierailija
15/29 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kaverini kanssa baarissa. Hän sitten joi noin 4-8 olutta. Ja lähdimme sitten kotiini nukkumaan otti minusta kiinni ihan asiallisesti miten aina. Mutta sitten hän alkoi laittaa kättään alushoisujeni alle. Ensin kosketteli persettäni ja olin tässä vaiheessa melkein nukahtanut. Seuraavaksi alkoi työntää sormiaan alapäähäni ja hieromaan sitä. Olin niin väsynyt tuossa vaiheessa joten en voinut tehdä mitään. Varmaan häntä alkoi kiihottaa niin paljon koska tunsin kun hän oli laittanut housut jalkaan. Tärkein asia tässä. Oli se että, minä olen 19 vuotias ja kaverini noin 40 vuotias. Hänellä on tyttöystävä ja heillä on kaksi lasta. Lasketaanko tämä raiskauksesksi? Tästä puuttuu vähän yksityiskohtia yms, mutta on suurin piirtein tärkeimmät kerrottu. 

Olit niin väsynyt, että et voinut tehdä mitään? Eikö sinulla toimi sellainen refleksi, että kun tuntee itsensä uhatuksi niin verenkiertoon erittyy adrenaliinia?

Vierailija
16/29 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on totta. 

Vierailija
17/29 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asialla Itä-Suomi?

Hyvä tietää. Voin tästä lähtien huvitella bussimatkoillani tunkemalla näppini ohikulkevien miesten hanureihin. Käytän toki hygieniasyistä kumihanskoja.

nettivinkattu

Vierailija
18/29 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin hämmentynyt etten pystynyt tehdä mitään olin myös vähän pelolas mitä hän voisi tehdä jos vastustan. Olen myös vakavassa masenuksessa joten olen vain en tunne mitään enkä iloitse mistään. Yritän vain selvitä päivästä toiseen. 

Vierailija
19/29 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiilin sormi lapsessa on jo raiskaus.

Vierailija
20/29 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän vastasin näin. 

Olin niin hämmentynyt etten pystynyt tehdä mitään olin myös vähän pelolas mitä hän voisi tehdä jos vastustan. Olen myös vakavassa masenuksessa joten olen vain en tunne mitään enkä iloitse mistään. Yritän vain selvitä päivästä toiseen 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi