KUKA maksoi Gretan Hamas-avustus-ryhmän lentoliput takaisin SUOMEEN?
kysympä vaan, maksoivatko itse vai KELASOSSU tai Suomen valtio muuten eli sinä veromaksajana maksoit Gretan pelleryhmän turistimatkan laivalla ja lentoliput!
Israel vie gaz<aan tonneitta rekoilla apua joka päivä, satoja tonneja. Gretan terroristi-hamas pelleryhmä vei 2 muovipulloa apua ja heittivät ne mereen!
Kommentit (11)
vihervassurien puolue, + lisärahoitusta Hamasilta, laivathan olivat Hamasin omistamia
Vierailija kirjoitti:
Anna "komposti" Kontula oli Pekan kanssa järkännyt liput valtion kassasta ja päivärahat
Ai vielä päivärahatkin? Pekka Kabulissa!!
Saakohan nämä sankarit kutsun linnanjuhliin?
Nyt mä näkisin niinku tän tilanteen silleen että Greta olis niinku itseasiassa uhri.
Voisiko koneen säätiö olla tässäkin taustavoimana? Miettikää mitä rahalla voi nykyään tehdä. Seuraavaksi se varmaan perustaa oman armeijan
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä näkisin niinku tän tilanteen silleen että Greta olis niinku itseasiassa uhri.
Laitettiinhan se kovalle penkillekin istumaan. How dare you
Vierailija kirjoitti:
Voisiko koneen säätiö olla tässäkin taustavoimana? Miettikää mitä rahalla voi nykyään tehdä. Seuraavaksi se varmaan perustaa oman armeijan
Voi olla takana tosiaan joku säätiö, mutta pitää luonnollisesti visusti turpansa kiinni...
Anna "komposti" Kontula oli Pekan kanssa järkännyt liput valtion kassasta ja päivärahat