Älkää tulko flunssassa salille/urheilemaan!!
Viimeksi spinningissä viereiselle pyörälle istahti nainen, joka jo tullessaan yskäisi suu auki suoraan päin ja siinä polkiessaan vähän väliä räki paperiin ja köhi.
En voi käsittää. Missä järki? Kun MINUN on nyt päästävä treenaamaan heti ensimmäisenä kuumeettomana päivänä, niin ei sen väliä vaikka tarttuu kaikkiin muihinkin.
Kommentit (8)
On vaarallista lähteä kuntoilemaan, kun ei ole vielä kokonaan toipunut.
Vierailija kirjoitti:
Sekin vielä. Mun mielestä, jos ei niistämättä pysty polkemaan pyörää tunnin ajan, ei sinne ole mitään asiaa. Ap
Pakko tulla kun on koko kuukaudesta maksanut.
Joskus nuha kestää taudin jälkeen pitkään ja voi jo varoen salin puolella käydä, mutta tuollaisessa spinningsalissa ilmanvaihto jo tekee sen, että tauti leviää kuin kulovalkea. Vähän valoja päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin vielä. Mun mielestä, jos ei niistämättä pysty polkemaan pyörää tunnin ajan, ei sinne ole mitään asiaa. Ap
Minä en voi milloinkaan harrastaa liikuntaa tunnin ajan niin etten joutuisi niistämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi milloinkaan harrastaa liikuntaa tunnin ajan niin etten joutuisi niistämään.
Tottahan toki täältä löytyy aina joku poikkeus sääntöön.
Et taida niistää taudin takia. Siitä tässä ketjussa oli kyse. Ap
Jospa sillä oli siitepölyallergiaa? Kausi on alkanut.
Asiaa karmeeta kuunnelllakin kun joku höhkii keuhkojaan vieressä ulos. Salin omistajat herätys!!!! On kansantaloudellisesti riski myös kun taudit leviää.