Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten isä ei ota lapsia luokseen mutta ramppaa meillä jatkuvasti. Nyt ei enää jaksa kestitä eksää nurkissa

Vierailija
01.03.2019 |

Mutta lapset pitävät hänestä ja ilahtuvat kun tulee vierailulle.
Ex käy meillä 2-3 kertaa viikossa. Viipyy yleensä 2-6 tuntia. Vituttaa. Kysyttäessä haluaako lapset luokseen, vastaa että ei, mutta laittaa lapsille viestiä että ovatko kotona ja tulee riippumatta siitä, vastaavatko lapset viestiin.
Olemme olleet erossa jo 3 vuotta ja tämä meno on vain kiihtynyt viimeaikoina.
Mikä hitto tuota miestä vaivaa?!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja turha huudella että porvoossa, ei edes asuta.

Vierailija
2/14 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... Ei taida olla uutta miestä sinulla siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, en ole miestä vailla. Yritän päästä eroon entisestäkin.

Vierailija
4/14 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on kun on yhteisiä lapsia toisen kanssa hankkinut. Ollaan enemmän kuin naimisissa.

Vierailija
5/14 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet eksälle selväksi, ettei ole mitään asiaa sun nurkkiin ja kerrot lapsille, että iskä ei saa tulla teille, mutta te saatte mennä iskälle.

Vierailija
6/14 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet eksälle selväksi, ettei ole mitään asiaa sun nurkkiin ja kerrot lapsille, että iskä ei saa tulla teille, mutta te saatte mennä iskälle.

Ja tietenkään et kestitse mitenkään.

Vierailija
7/14 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä olet katsellut tuollaista ja passannut kolme vuotta.

Vierailija
8/14 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitte lasten vaihdon ja tapaamiset vaikka lähimmälle ostarille. Suojele kotiasi.

Vierailija
9/14 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde pois siksi aikaa, sano että menet tapaamaan ystävää. Kiitä kun hoitaa lapsia 👍

Vierailija
10/14 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeät tapaamoset. Eihän tossa ole mitään järkeä.

Vierailija
11/14 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, en ole miestä vailla. Yritän päästä eroon entisestäkin.

Kyllä se kyläily viimeistään sitten loppuu, kun on uusi isäntä talossa. Edellyttäen ettet ota uutta miestä vanhan kaveripiiristä.

Vierailija
12/14 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sanonut suoraan ettet tykkää sen vierailuista? Jos et, niin se on kolmessa vuodessa jo tottunut tuohon ja kuvittelee kaiken olevan ihan okei.

Vierailija
13/14 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että no et v***u tule. Mun ex myös koetti roikkua mun nurkissa jatkuvasti. Jotain hallintaa se kai oli, että en pääsisi yli hänestä. Tuli aina, kun tiesi, että mulla on ollut päivävuoro. Ei ikinä esim. kun olin kuuteen töissä ja lapset joutui olemaan keskenään sinne puoli 7 asti. Vain, kun mulla oli ihmisten aikaan työvuoro ja olisin töiden jälkeen voinut tehdäkin jotakin lasten kanssa tai olla muuten rauhassa kotona. Silloin pamahti mies oven taakse, että tulin tänne viettämään iltaa ja samalla ehdotteli kaikkea, että hänhän vois rempata mun kämppää vähän yms. päätöntä.

Mieshän myös suuttui, kun minä ja työkaverini alettiin seurustella 3 vuotta eron jälkeen. Siihen asti mä sitä jaksoin jotenkin katsella, mutta kun oli uusi mies elämässä käskin exän suksia kuuseen mun kodista. En olis häntä sinne halunnut alun perinkään, sillä mies oli se, joka tahtoi eron ja en vieläkään käsitä miksi se halusi kuitenkin roikkua mun luona, kun oli omakin koti johon ottaa lapset ihan milloin halusi.

Vierailija
14/14 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano äijälle että nyt loppui ramppaaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi