Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minna Kauppi ja Sipe Santapukki yhdessä!?

Vierailija
21.02.2013 |

Suunnistaja Minna Kauppi ja Apulannan rumpali Sipe Santapukki viihtyvät yhdessä, kertoo 7 päivää -lehti.

Tuore Seiska kertoo, että Kauppi, 30, ja Santapukki, 35, vaihtoivat suudelmia viime viikolla Helsinki-Vantaan lentokentällä, kun Kauppi oli matkaamassa harjoitusleirille Espanjaan. Pariskunta on lehden mukaan bongattu aiemmin myös treffeiltä elokuvateatterissa.

Kauppi purki kihlauksensa suunnistaja Pasi Ikosen kanssa marraskuussa. Pari ehti olla yhdessä 12 vuotta. Eron taustalla epäiltiin olevan Ikosen alkoholinkäyttö.

Santapukki on pysytellyt vaitonaisena rakkauselämästään. Seurustelusuhde laulaja Anna Eriksonin kanssa päättyi vuonna 2007.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2013022116701638_vi.shtml

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan ymmärrä tuota Sipen charmia. Mukavan oloinen tyyppi mutta ulkoinen habitus ei kyllä natsaa minun makuun. Vaikka ei kai sen väliäkään.

Vierailija
2/21 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, aika yllättävä veto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä tämäkin jaksaa kiinnostaa?

Vierailija
4/21 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 10:33"]

Mä en ihan ymmärrä tuota Sipen charmia. Mukavan oloinen tyyppi mutta ulkoinen habitus ei kyllä natsaa minun makuun. Vaikka ei kai sen väliäkään.

[/quote]

Sipe tuntuu saavan aina ihan kenet haluaa. Määrätietoiset tavoitteet ja suunnitelma, sitten iskemään. Annalle sävelsi lauluja, Minnalle ehkä suunnitellut harjoittelurastit kotitonttinsa kulmille.

Vierailija
5/21 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 10:33"]

[/quote]

Sipe tuntuu saavan aina ihan kenet haluaa. Määrätietoiset tavoitteet ja suunnitelma, sitten iskemään. Annalle sävelsi lauluja, Minnalle ehkä suunnitellut harjoittelurastit kotitonttinsa kulmille.

[/quote]

:DD Vai että harjoitusrastit... Sipestä on moneen....

Vierailija
6/21 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä paria ei kyllä osannut ennakoida mitenkään. Miten hitossa ne on yhteen päätyneet?

Vierailija
7/21 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 11:28"]

Ketä tämäkin jaksaa kiinnostaa?

[/quote]

Minua ainakin. Minna Kauppi, kun on maailman parhaita, ellei paras naissuunnistaja :) Toivottavasti rakkaus antaa vain voimaa lajiinsa ja tulee uusia MM-mitaleja sekä viestivoittoja.

Vierailija
8/21 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa melkoinen osa Sipen charmista sijoittua lompakon tienoille...tosin onhan se varmaan myös älykäs.

Vierailija
9/21 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilijahan sopii oikein hyvin Sipelle joka on itsekin niin tervehenkinen.

Vierailija
10/21 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pari! Minna sit Heinolaan ruotsinmaikaks.. Sipe on ihan Bellamyn (Sydämen asialla) näköinen.

Vierailija
11/21 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 11:58"]

Ihana pari! Minna sit Heinolaan ruotsinmaikaks.. Sipe on ihan Bellamyn (Sydämen asialla) näköinen.

Ja emännäksi hienoon taloon - jos niin haluaa! Hyvä pari.

Vierailija
12/21 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOo, ei tarvi kaikkien ymmärtääkään. Apulanta on ollut koko ajan todella suosittu bändi ja onko mennyt kusi sukkaan pojalla ?

Fiksu, äärimmäisen viisas kaveri, jolla sydän kohdallaan. Jos sun mielestä ulkonäössä on jotain vikaa voit varmaan laittaa oman missikuvasi tänne.

Sanoittajana vailla vertaa.

Vierailija
13/21 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos ihan rehellinen olen,  niin Sipen ulkonen olemus ei nyt varsinaisesti kuumota minuakaan... Toisaalta olen saanut hänestä (tv-ohjelmista ja haastatteluista) sellaisen kuvan, että hän on hyvinkin fiksu, sympaattinen ja miellyttävä ihminen! Onnea vaan, rakkaus on ihana asia :)

Vierailija
14/21 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin näin tuon Seiskalehden kannen kaupassa ja aika lailla hämmästyin!

Mieleen tuli myös, että jospa alkoholin kanssa lätrännyt, ehkäpä jo hieman rähjäisen näköiseksi mennyt Pasi Ikonen on sekoitettu Santapukkiin ?!?

Muuten ihmetyttää, että miten noi julkisuuden henkilöt (muusiko, politiikt, urheilijat yms) aina vaan löytää sitä seuraa toisistaan eikä useinkaan mistään tavallisten ihmisten joukosta...? Missä toi Minna Kauppikin on ton Santapukin löytänyt? Voglian kuvauksissa?!

Vierailija
15/21 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota sitä noin henkilökohtaisesti. Tuskin Sipe on monenkaan mielestä mikään unelmien prinssi ulkoisesti.

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 12:28"]

Fiksu, äärimmäisen viisas kaveri, jolla sydän kohdallaan. Jos sun mielestä ulkonäössä on jotain vikaa voit varmaan laittaa oman missikuvasi tänne.

[/quote]

Vierailija
16/21 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sipe on (ainakin ollut) absolutisti, streittari ja kasvissyöjä

Vierailija
17/21 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmiodraama, tai tosi nopeeta toimintaa.

Vierailija
18/21 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 15:12"]

Kolmiodraama, tai tosi nopeeta toimintaa.

[/quote]

Kuinka niin? Onko Sipellä ollut joku? Nythän on helmikuu, ja Minna Kauppi on eronnut marraskuussa. Todennäköisesti hänen suhteensa on ollut katkolla jo jonkun aikaa, koska entisellä miehellään on ollut ongelmia jo pidempään ja varmaan ne ovat suhteeseenkin vaikuttaneet. Itse tapasin mieheni aikoinaan joulukuussa, ja kyllä suhteemme helmikuuhun mennessä oli jo täysin vakiintunut. Kaipa se sitten on "tosi nopeeta toimintaa"?

Vierailija
19/21 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on nopeaa toimintaa. Näissä asioissa ei kuitenkaan ole oikeita ja vääriä tapoja toimia, jokainen toimikoon parhaaksi katsomallaan tavalla.

Ja Minna Kauppi on suosikkiurheilijani:)

Vierailija
20/21 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sipe aloittanut myös harrastamaan suunnistusta Minnan valmennuksessa?