Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hpaha mieli kun minua ei kutstuta koskaan seurakunnan illanviettoon

Vierailija
21.02.2013 |

käyn kuitenkin kerhossa säännöllisesti, mutta en ole koskaan saanut kutsua vaikka kaikki muut sinne saa kutsun. Johtuneeko että minä olen hiljainen, syrjäänvetäytyvä ja ei ole juurikaan ystäviä edes siellä.
Mitä luulette? mikähän vika minussa on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kitjoitusvirheitä siihen malliin että poistakaa tämä..

Vierailija
2/7 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei kutsuta jos joku ei ole oikea kristitty tavoiltaan tms. taikka on alkoholi ongelma tms. ei tiedä koskaan miten käyttäytyy. Noloa muutenkin jos joku kutsuu sellaisen joka nurkassa vaan nyhjää sitten, eikä tunne ketään kunnolla.
Ehkä kannattaa miettiä mitä teet väärin, onko sulla joku tuollainen ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/7 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä seurakunnassa illanviettoihin tarvitaan erillinen kutsu? 

Vierailija
5/7 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meillä on kyllämuut saaneet ihan kutsukortin, missä on on paikka ja aika.Siitä ei kerhon tilaisuuksissa mainosteta.

ap

Vierailija
6/7 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä niistä ilmoitetaan julkisesti ja ollaan vain hyvillään, jos on runsas osanotto.

Vierailija
7/7 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et 3nen vaikuta ainakaan oikealta kristityltä, toivottavasti et ollut tosissasi.Me kaikki ihmiset olemme vajavaisia, outoa jos vain "täydelliset" on tarpeeksi hyviä seurakunnan illanviettoon. Mitä te siellä sitten teette? Kehutte toinen toisianne, ja hurskastelette hyvillä töillänne? Alkoiholiongelmainen, tai jumalan hiljaiseksi pohdiskelijaksi luoma tyyppi ei ole kelvollinen teidän pyhään seuraanne?Tekö olette virheettömiä? Mä jotenkin uskoisin, että jos alkoholiongelmainen tulee seurakunnan illanviettoon, se ei ole sinne tulossa ryyppäämään, vaan jos on alkoa vailla, menee baariin.Se taitaa teidän seurakunnan tapauksessa olla parempi vaihtoehto myös ei alkoholiongelmalliselle, sori vaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme