En voi olla ilkeilemättä työkaverilleni...
Kokoajan salaa ja selän takana mollaan häntä ja välillä päin naamaakin piikittelen. Oikeastaan teen tätä kaikkien kohdalla. Korostan omaa paremmuuttani ja vähättelen muita. Olenko jotenkin narsistinen tai jotain?
Kommentit (20)
Sellaisiako nykynuoret on? Voi oletko iäkäs?
En usko että olen psykopaatti koska tunnen vähän huonoa omaatuntoa tästä. Lapsena kyllä nautin muiden satuttamisesta
Koska tunnet itsesi huonommaksi, yrität painaa muita alas. Mene terapeutille, hoida itsesi kuntoon ja palaa vasta sitten takaisin töihin, kun osaat olla ihmisiksi.
En koe itse tästä niin paljon kärsiväni että apua hakisin, se on kyllä niiden asia jotka tämän ongelmaksi kokee...en ole lihava
Teen tätä siksi kun osa ihmisistä on vaan niin tyhmiä. Koen olevani parempi ja fiksumpi. Eikö kukaan muu myönnä toimivansa näin?
No miten ne reagoivat piikittelyysi? Mitkä olivat päivän taikasanasi? Luulen, että olet tyypillistä av-kamaa.
Vierailija kirjoitti:
En koe itse tästä niin paljon kärsiväni että apua hakisin, se on kyllä niiden asia jotka tämän ongelmaksi kokee...en ole lihava
Mutta Id...tti olet 😂
Olen tehnyt niitä netin psykopaatti-testejä ja saan kyllä aika korkeat pisteet aina
En ymmärrä kaltaisiasi. Mikä on ongelmasi? Oletko kateellinen sille toiselle vai miksi toimit noin? Onko mitään, millä sinut saisi hiljaiseksi?
Mut kyllähän ne muut huomaa tuollaisen, eikä se tosiaan lisää arvoasi muiden silmissä. Päinvastoin.
Sun pitää vaan päättää, että lopetat sellaisen.
Varmaan siinä taustalla jotain kateutta/katkeruutta on. Tunnistan itsessänikin samaa, niitä ihmisiä kohtaan, joita kohtaan on kateutta/katkeruutta. Mutta tietoisesti pyrin eroon sellaisesta. Se vain pilaa omia mahdollisuuksiani.
Mulla on alaisena just tuollainen kun sinä. Teikäläisistä ei pääse millään eroon koska liitto, joten olen ohjeistanut työntekijät kenelle tämä kusipää vidduilee, laita toisesta korvasta sisään toisesta ulos ja ei kannata sanoa mitään, tiedät kyllä hänen mielenterveydelliset ongelmat.
Siis ihan varmasti voit olla tekemättä sitä. Päätät vaikka olla puhumatta koko työpäivänä mistään muusta kuin pakollisista työasioista. Tarvitset vain tahtoa riittävästi.
Tiedän kaltaisesi ihmisen ja nauran hänelle mielessäni.
Silloin kun itseälläni menee hyvin ja on vahva olo, niin minäkin olen lähinnä vain huvittunut tuollaisista ihmisistä. Ajattelen että miten tyhmiä ja lapsellisia ovat ja miten tekevät tuollaisella tyylillä itsestään lähinnä naurettavan muiden silmissä. Joihinkin paikkoihin ei meinata saada esim. sijaisia ollenkaan koska sana kiertää. Siinäpähän sitten kärvistelevät ja ihmettelevät, kun ei ole työvoimaa tai joutuvat opettamaan työnsä uudelleen ja uudelleen uusille tyypeille. Kusevat siis omiin muroihinsa! Silloin taas kun itsellä menee heikosti, niin tuommoiset päivänpilaajat pitäis eristää muista. Heillä ei ole mitään oikeutta tuollaiseen. Sekin maksaa, kun ihmisiä joutuu sairaslomille kusipäiden takia.
Olet ehkä psykopatti?