Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti seuraa tikkurilan alueelta 26 vuotiaalle

20.02.2013 |

Olen 26 vuotias äiti 3,5 kuukautiselle tyttärelle ja kaipailisin ulkoilu ja kahvittelu seuraa arkipäiville. Olisi kiva jos löytyis vielä suht saman ikäiset lapset, mutta kyllä kaikki äiti seura käy, kunhan löytyy huumoria ja eikä ole mikään tosikko.

Olisi mukavaa jakaa kokemuksia ja kuulumisia jonkun kanssa ja saada piristystä arkeen. En kaipaa mitään äiti täydellisyyksiä vaan normaaleita itsestäänkin huoltapitäviä äitejä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on 26v äiti jolla 9kk ikäinen tytär...

Asutaan simonkylässä.

Ja äiti seura olisi mukavaa.

2/6 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös toinen mamma, 23v sekä reilu 2kk poika Tikkurilasta! Äiti seura olis mukava piriste arjen keskelle! :) Pääsääntöisesti olen huumorintajuinen ja positiivinen, tosin joskus huonosti nukutun yön jälkeen joku saattaisi olla erimieltä! Mutta niitäkin asioita ja kokemuksia olisi enemmän kuin mukava vaihtaa toisen kanssa kahvi kupin ääressä/lenkkipolulla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 25-vuotias yhden reilun 2 kuukauden ikäisen tytön äiti tikkurilan lähettyviltä.

Kaikki seura päivän piristykseksi on tervetullutta.

Vierailija
4/6 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos täällä vielä äitejä vailla seuraa päivisin ?

Olen 24 vuotias , kohta  2 vuotiaan tytön äiti ja tällä hetkellä ainaakin toistaiseksi koti-äitinä.  Asumme tikkurilan holleilla ja olisi mukavaa saada lähettyviltä kahvittelu ja ulkoilu seuraa . Olisi hyvä, että lapsesi olisi suunnilleen saman ikäinen, mutta tottakai  pienempikin kelpaa. 

5/6 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23 vuotias 2,5 vuotiaan pojan ja 7 kuisen tytön äiti tikkurilasta. Äiti seura olisi mukavaa.

Vierailija
6/6 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei täälläkin kaivataan äiti seuraa tikkurilan läheltä.

Vieläkö joku muu kaipaa? :)

sarinensa@gmail.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi