Miksi naisten ulkonäössä on valtavaa hajontaa yli 40-vuotiaana?
Toiset naiset näyttävät hyvin haluttavilta ja vetäviltä mimmeiltä yli 40-vuotiaanakin. Sitten toiset näyttävät yli 60-vuotialta mummeleilta, jotka ei viehätä pätkääkään. Ei jakseta enää pitää itsestään eikä vartalostaan huolta. Toinen jalka haudassa. Sitten toiset juoksee maratooneja.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Saan usein +kommentteja ulkonäöstä, viimeksi viikko sitten. Mua sanottiin nuoren näköiseksi. Olen 41 🙂
Luulen että vaikutan hieman ikäistäni nuoremmalta, ainakin kun olen laittautunut. Nuorekkaaseen ilmeeseen vaikuttaa todennäköisesti seuraava kombinaatio:
-bmi 22
-pitkät värjäämättömät hiukset
-en meikkaa enää samoin kuin 20-vuotiaana
-olen taitava meikkaaja
-ostelen ajanmukaisia vaatteita
-ihonhoitoon happohoidot ja dermaroller, tosin DIY 🙂Näyttäisin todennäköisesti vieläkin nuoremmalta, jos mulla olisi ollut tasainen elämä viimeiset 20v. Ei ole ollut, murhetta murheen perään.
Unohtui mainita, että viimeiset 20 v aurinkorasvat olleet tosi ahkerassa käytössä ja alkoa ei juuri kulu, nääkin varmaan vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä kovalla miettimiselläkään keksi yhtäkään nelikymppistä joka näyttää/vaikuttaa kuusikymppiseltä.
Reetta Räty
Totta. Näin ihan äkkiseltään tuli mieleen myös
Laura Räty
Krista Kiuru
Annika Saarikko
Ylipaino vanhentaa.
Mun äiti oli nelikymppisenä jo lihonnut, turvonnut, huono iho, väsynyt. Minä taasen en ole. Se johtuu elämäntavoista. Se mitä pistät kehoosi merkitsee jopa enemmän kuin geenit. Ja moni ei ehkä tiedä sitä mutta hiustenvärjääminen vaikuttaa kasvoihin. Ne myrkyt jotka imeytyvät päänahkan läpi ihmisen systeemiin vanhentavat reilusti ja turvottavat ihoa. En suosittele varsinkaan hiusten blondausta. Se ei ainoastaan pilaa hiuksia vaan myös ihon.
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti oli nelikymppisenä jo lihonnut, turvonnut, huono iho, väsynyt. Minä taasen en ole. Se johtuu elämäntavoista. Se mitä pistät kehoosi merkitsee jopa enemmän kuin geenit. Ja moni ei ehkä tiedä sitä mutta hiustenvärjääminen vaikuttaa kasvoihin. Ne myrkyt jotka imeytyvät päänahkan läpi ihmisen systeemiin vanhentavat reilusti ja turvottavat ihoa. En suosittele varsinkaan hiusten blondausta. Se ei ainoastaan pilaa hiuksia vaan myös ihon.
Ihan oikeasti, et voi verrata itseäsi äitiisi. Kaksikymppinen voi ryypätä ja syödä roskaruokaa ja silti näyttää hehkeältä. Kunhan olet nelikymppinen niin katsotaan asiaa uudelleen.
Hyvännäköisille naisille tulee suurimmat ongelmat, kun rupsahdus on väistämättä suurin. Tavallisennäköiselle ei tätä ongelmaa tule. Kun olen nyt etsimässä uutta kumppania, hyvännäköiset ja ulkonäkötyrkyt on nyt vaan out heti. Sieltä ei tule kuin vaivaa ja narinaa. Tavallisennäköinen ja tasapainoinen nainen on paras kumppaniehdokas.
Komistus 52v
Koska ihmiset ovat yksilöitä. En tiedä, tuliko yllätyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten ulkonäössä ei? Kaikki papparaisia ja setämiehiä jo 40-vuotiaasta eteenpäin :(
Tässäkin yksi 40-vuotias ikäloppu ruppanamies. Itseäkin ärsyttää, vaikka pakko ihailla.
Ja saman tyypin ex-vaimo, ikää 56 vee. Paljonkohan tuo naama on maksanut.
Mua luullaan aina huomattavasti nuoremmaksi kuin olen (43v)
- Hyvä kuulas iho, korkeat poskipäät
- Luonnollinen meikki, se minimi
- Kiiltävä, hyväkuntoinen tukka (kaulaan asti)
- Sopivasti trenattu kroppa
- Hyvä, trendikäs tyyli
Olen myyjä joten päivittäin näen ikäisiäni naisia, monilla ylipainoa ja tanttamainen tyyli. Hiuksetkin vaikuttaa yllättävän paljon kokonaisuuteen! Kiiltävä hyvässä kunnossa oleva tukka nuorentaa, ruma kynitty väritön tukka vanhentaa. Jos on muutenkin valjut piirteet ja sit käyttää vielä beigeä ja mustaa, niin aika ankeeta on.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköisille naisille tulee suurimmat ongelmat, kun rupsahdus on väistämättä suurin. Tavallisennäköiselle ei tätä ongelmaa tule. Kun olen nyt etsimässä uutta kumppania, hyvännäköiset ja ulkonäkötyrkyt on nyt vaan out heti. Sieltä ei tule kuin vaivaa ja narinaa. Tavallisennäköinen ja tasapainoinen nainen on paras kumppaniehdokas.
Komistus 52v
Höpö, höpö. Hyvännäköiset naiset ovat vanhanakin kauniita samoin miehet. Kauneus tulee ihan muualta kuin pelkästä ulkoisesta kuoresta, rotunaisista siis puhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komistus 52v
Höpö, höpö. Hyvännäköiset naiset ovat vanhanakin kauniita samoin miehet. Kauneus tulee ihan muualta kuin pelkästä ulkoisesta kuoresta, rotunaisista siis puhun.
Juuri näin!
Tämä niin totta! Monilla mummomaisilla neljäkymppisillä on asenne ihan hirveä. Korostetaan ikää ja mitään muutoksia ei haluta. Asenne vanhentaa! Toiset taas pitävät kauniita vaatteita ja itsestään huolta, meikillä ja salilla. Iso ero!
Geenit - mun äitikin näyttää vielä aika hyvältä 60+ alkoholistina.
Lapsettomuus - ei ole takana vuosien vähäunisuutta ja stressiä (ja miehet kiittelee tiukkuudesta), enemmään aikaa ja resursseja itsestä huolehtimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Geenit - mun äitikin näyttää vielä aika hyvältä 60+ alkoholistina.
Lapsettomuus - ei ole takana vuosien vähäunisuutta ja stressiä (ja miehet kiittelee tiukkuudesta), enemmään aikaa ja resursseja itsestä huolehtimiseen.
Lapset on laiskojen tekosyy lihomiselle ;). Itsellänikin 3 lasta (nyt jo 19v, 18v ja 13v) ja aina oon pitänyt itsestäni huolta.
T. Nro 70
Vierailija kirjoitti:
Saan usein +kommentteja ulkonäöstä, viimeksi viikko sitten. Mua sanottiin nuoren näköiseksi. Olen 41 🙂
Luulen että vaikutan hieman ikäistäni nuoremmalta, ainakin kun olen laittautunut. Nuorekkaaseen ilmeeseen vaikuttaa todennäköisesti seuraava kombinaatio:
-bmi 22
-pitkät värjäämättömät hiukset
-en meikkaa enää samoin kuin 20-vuotiaana
-olen taitava meikkaaja
-ostelen ajanmukaisia vaatteita
-ihonhoitoon happohoidot ja dermaroller, tosin DIY 🙂Näyttäisin todennäköisesti vieläkin nuoremmalta, jos mulla olisi ollut tasainen elämä viimeiset 20v. Ei ole ollut, murhetta murheen perään.
Onko dermarollerista hyötyä? Millaisia vaikutuksia olet havainnut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komistus 52v
Tarkoitin sitä mitä tapahtuu korvien välissä. Yksi ryppy ja hyvännäköisen naisen puolenvuoden energia menee sen katastrofin silittelyyn. Mies joutuu muutenkin odottelemaan tuntikausia meikkauksen valmistumista. Ero rentoon ja välittömään tavikseen on valtava.
nim. kokemusta on
Miksi ei olisi + toivoakseni on olemassa myös naisia joiden elämässä keskeistä osaa ei näyttele "olla haluttavan näköinen".
Vanhetessaan parantuneita on myös mm Bradley Cooper ja Enrique Iglesias. Toki pitävät taatusti hurjan hyvää huolta itsestään.