Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten ulkonäössä on valtavaa hajontaa yli 40-vuotiaana?

Vierailija
01.03.2019 |

Toiset naiset näyttävät hyvin haluttavilta ja vetäviltä mimmeiltä yli 40-vuotiaanakin. Sitten toiset näyttävät yli 60-vuotialta mummeleilta, jotka ei viehätä pätkääkään. Ei jakseta enää pitää itsestään eikä vartalostaan huolta. Toinen jalka haudassa. Sitten toiset juoksee maratooneja.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi antaa vähän hajua missä tullaan menemään. Mulla oli aika nätti anoppi, nyt vaimo on tullut siihen ikään.

Miehille vaan neuvoksi ottakaa täyspäinen.

Kauneus on tietenkin plussaa. Mutta tehkää lapset täyspäisen kanssa.

Vierailija
22/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan että 20-kymppisellä on sellanen ulkonäkö kun luoja on suonut ja 40-kymppisellä sellainen kun on itse ansainnut.

Voisin tuohon kyllä lisätä että joillain on myös sairauksia ja vastoinkäymisiä ja tragedioita jotka vanhentaa.

Sanotaan siis missä ja kuka muu noin sanoo kuin sinä? Olet ainoastaan harvinaisen asiaton ja ilkeäkin kun sanot noin kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 41-vuotias, ja tunnen itseni ikivanhaksi ja vanhan näköiseksi. Mielestäni rupsahdin vauhdilla noin5 vuotta sitten, kun sain ensimmäisen lapseni. Siitä alkoi neljän vuoden nukkumattomuus, sekä ryppyjen ja harmaiden hiusten esiinmarssi. Lasten lisäksi minun ja miehen vanhemmat tarvitsevat paljon apua arjessa, työkin vaatii veronsa, oma terveyskin on vähän reistaillut.Kun pelkkä arjessa selviäminen ja nukkuminen tulevat ykkösprioriteetiksi, ei jaksaminen riitä turhuuteen, kuten itsensä puunaamiseen. Se itsensä hoitaminen jää siihen, että ehtii joskus lenkille ja muistaa syödä vihanneksia. Muuhun ei jaksaminen riitä.Mieskin on harmaantunut ja pönäköitynyt tässä samalla. Asiat on vaan pakko laittaa tärkeysjärjestykseen. Puunaamista voi harrastaa sitten kun lapset ovat vähän isompia, jos huvittaa. Vaikka ei silloinkaan tarkoituksena miellyttää jonkun randomin setäihmisen silmää.

Se olisikin oikeasti ihanaa,jos ainoa ja suurin murhe olisi miellyttääkö ulkonäkö jonkun miehen silmää vai ei. Harmi vaan, että rupsahtaneena ei miellytä omaa silmää eikä omaa peilikuvaansa ole liki tunnistaa :(

Mä en oikeasti voinut koskaan edes kuvitella, että oma ulkonäkö voi muuttua näin paljon ja ihan hetkessä.

Vierailija
24/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nyt 36. Olen huomannut, että viimeisten, erityisesti kahden viime vuoden aikana ihoon ja kroppaan on alkanut tulla muutoksia. Vaikka ei itse ole mitään elämässä sen enempää muuttanut. Yhtäkkiä sama ruoka mitä on syönyt, alkaa kerääntyä rasvaksi. Yrität laihduttaa mutta se kaatuu paleluun tai aivosumuun. Noita ongelmia ei joskus ollut. Yhtenä päivänä huomasin juonteita silmien alla. Ja niitä ei ihan tasan ollut muutama kk sitten. Kämmenselissä alkaa näkyä ”ihon kuvio”, samoin kuin kuivissa säärissä. Nekin vaan kuivuvat ihan eri tavalla kuin ennen. Leukapielet antaa periksi. Silmät näyttää sameammilta, niissä ei ole enää tuiketta joka näkyy esim 31 v kuvassa. En ymmärrä mitä tapahtuu. Tai ymmärrän että vanhenen, mutta miten näitä asioita alkaa tapahtua yhtä soittoa ja tuntuu että suunnilleen yhdessä yössä.

Vierailija
25/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miestenkin. Toiset ovat vetäviä ja nuorekkaita. Toiset taas ovat ukkoontuneet jo kolmikymppisinä, kaljuuntuneet ja kasvattaneet kaljamahaa.

Vierailija
26/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu alkaa näkymään vasta n. 38 vuoden iässä. Sitä nuorempi on aina riski miehelle.

M46

Vierailija
27/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten ulkonäössä ei? Kaikki papparaisia ja setämiehiä jo 40-vuotiaasta eteenpäin :(

Ei kysytty miesten ulkonäöstä mitään.

Vierailija
28/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen vastaaja on oikeassa, mutta toki geenitkin vaikuttavat esim. ihon vanhenemiseen. Monilla se kyllä johtuu röökistä, viinasta ja huonosta ruuasta. Joidenkuiden pahasti jo vanhentuneiden rupsahduksen salaisuus on innokas auringonotto nuoruudessa. 

Lisäksi useat vaikuttavat tätimäiselta mammalta, koska he ovat luonteeltaan tätimäisiä mammoja. Monet ovat jo nelikymppisinä täysin paikalleen jämähtäneitä ja kiinnostuksen kohteena on korkeintaan marjastus tms. Ei sillä, etteikö marjastus olisi ihan hyvä harrastus:)

Jep, tämä on totta. Itse olen 41, ja mietin ihan tosissaan, onko mussa jotain vikaa, kun kaikki asiat kiinnostaa mitkä ennenkin, ja kotiin jämähtäminen olis kauhistus. Toiset samanikäiset valittaa kun ei jaksa, väsyttää ja "ei sitä enää viitsi".

Vierailija
29/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille miehille ikääntyminen tuo charmikkuutta ja moni 50-kymppinen mies näyttää edelleen tosi hyvältä, jos on ollut nuorempanakin komea. Johtuu varmaan siitä, että siloposkia ei muutenkaan pidetä kovin miehekkäänä. Tietysti jos mies antaa itsenä valahtaa ja saa sen tyypillisen pömppiksen, niin siitä on charmi kaukana!

Naisilla vanheneminen on usein ulkonäöllisesti ikävämpää, koska naisilta juuri halutaan niitä siloposkia ja nuorekkuutta.

Toisaalta usein tuossa iässä kun rypyt tulee, jokainen on varmaan aikuistunut jo sen verran, että ulkonäkö ei ole se elämän tärkein asia. Kaikki meistä kuitenkin vanhenee.

Vierailija
30/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että nuoremmat ovat ihan samasta muotista? No eivät ole.

Vierailija
31/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein naisten 'mummoutuminen' alkaa 25 vuoden iäissä, mutta jotkut harvat selviävät ihan hyvän näköisinä 40-vuotiaaksi saakka

Vaikka alapeukkuja on monta, niin olet itseasiassa täysin oikeassa! Tuossa iässä vanheneminen alkaa, mutta todella hitaasti, ja vauhti sitten nopeutuu kokoajan. Jos tuossa iässä täytyy alkaa kuntoilla, sillä kunto alkaa romahtaa pikkuhiljaa, ellei sitä ylläpidä.

Ja tämä ei tarkoita, että yli 25-vuotiaat näyttää mummoilta/epäviehättäviltä.

Ja samalla tavalla alkaa miesten "papastuminen", koska kyse on biologiasta.

Vierailija
32/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa

Tiedän myös useita 40-50 vuotiaita, tavallisia työssäkäyviä suomalaisia naisia, jotka on kropaltaan aivan upeassa kunnossa ja muutenkin ulkonäöllisesti. Täydellistä milf-ainesta. Saa 33-vuotiaan miehen vehkeen sykkimään. Sitten tiedän taas 25-vuotiaita, jotka näyttää yli 60-vuotiailta, joilla onkin sitten vähän päinvastainen vaikutus. Ainakin tässä yhdessä tapauksessa mielenterveysongelmat, sairaalloinen ylipaino mallia 150kg, mummomainen pukeutuminen.

Joopa joo, 25-vuotiaita jotka näyttävät yli kuusikymppisiltä, ihan varmasti...

Nämä "naiset näyttävät kaksikymppisinä mummoilta" - miehet ilmeisesti tykkäävät pikkutytöistä ja vertailevat niitä kaksikymppisiä lapsiin, kun muka niin vanhoilta näyttävät.

Vierailija
33/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen samaa. Olen 40 v. ja paremman näköinen kuin ikinä. Kroppa on treenaamisen ansiosta kunnossa. Ja löytyy lapsia ja valvottuja öitä. Geenit ja elintavat. Sekä kiinnostus muotiin ja hyvinvointiin.

Vierailija
34/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi arvostelu kohdistuu naisen ulkonäköön?

Entä miesten käytöstavat?

Miksi suurin osa tuntemistamistani miehistä on täysiä moukkia?

Vierailija
35/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuoleman jälkeen erot hieman tasoittuvat.

Vierailija
36/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monille miehille ikääntyminen tuo charmikkuutta ja moni 50-kymppinen mies näyttää edelleen tosi hyvältä, jos on ollut nuorempanakin komea. Johtuu varmaan siitä, että siloposkia ei muutenkaan pidetä kovin miehekkäänä. Tietysti jos mies antaa itsenä valahtaa ja saa sen tyypillisen pömppiksen, niin siitä on charmi kaukana!

Naisilla vanheneminen on usein ulkonäöllisesti ikävämpää, koska naisilta juuri halutaan niitä siloposkia ja nuorekkuutta.

Toisaalta usein tuossa iässä kun rypyt tulee, jokainen on varmaan aikuistunut jo sen verran, että ulkonäkö ei ole se elämän tärkein asia. Kaikki meistä kuitenkin vanhenee.

Kyllä siloposkimiehetkin ovat miehekkeitä! Itse olen tällä hetkellä ihastunut ihanaan nuoreen mieheen, joka on todella miehekäs

Vierailija
37/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa

Tiedän myös useita 40-50 vuotiaita, tavallisia työssäkäyviä suomalaisia naisia, jotka on kropaltaan aivan upeassa kunnossa ja muutenkin ulkonäöllisesti. Täydellistä milf-ainesta. Saa 33-vuotiaan miehen vehkeen sykkimään. Sitten tiedän taas 25-vuotiaita, jotka näyttää yli 60-vuotiailta, joilla onkin sitten vähän päinvastainen vaikutus. Ainakin tässä yhdessä tapauksessa mielenterveysongelmat, sairaalloinen ylipaino mallia 150kg, mummomainen pukeutuminen.

Joopa joo, 25-vuotiaita jotka näyttävät yli kuusikymppisiltä, ihan varmasti...

Nämä "naiset näyttävät kaksikymppisinä mummoilta" - miehet ilmeisesti tykkäävät pikkutytöistä ja vertailevat niitä kaksikymppisiä lapsiin, kun muka niin vanhoilta näyttävät.

No hieman liioittelun makua oli äskeisellä herralla, mutta ei hän varmaan pikkutytöistä tykkää jos pitää 40-50-vuotiaita vetävinä.

Vierailija
38/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä kovalla miettimiselläkään keksi yhtäkään nelikymppistä joka näyttää/vaikuttaa kuusikymppiseltä.

Reetta Räty

Vierailija
39/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöllä on hyvin vähän tekemistä charmikkuuden kanssa, se tulee luonteesta, käytöstavoista ja siitä miten ottaa kanssaihmisensä huomioon.

Vierailija
40/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan että 20-kymppisellä on sellanen ulkonäkö kun luoja on suonut ja 40-kymppisellä sellainen kun on itse ansainnut.

Voisin tuohon kyllä lisätä että joillain on myös sairauksia ja vastoinkäymisiä ja tragedioita jotka vanhentaa.

Sanotaan siis missä ja kuka muu noin sanoo kuin sinä? Olet ainoastaan harvinaisen asiaton ja ilkeäkin kun sanot noin kenellekään.

Miten tämä on ilkeää? Ihan tottahan tuo on. Jos olet koko ikäsi vältellyt ylimääräistä liikuntaa, polttanut röökiä ja käyttänyt rankasti alkoholia, niin onhan se selvää että näytät hyvin erilaiselta kuin jos olisit aina harrastanut liikuntaa ja syönyt terveellisesti, ollut tupakoimatta ja käytänyt alkoholia vain vähän. 40-vuotiaana hyvän kropan ja nätin, freesin naaman ylläpitö vaatii työtä. 20-vuotiaana se vain oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän