Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten ulkonäössä on valtavaa hajontaa yli 40-vuotiaana?

Vierailija
01.03.2019 |

Toiset naiset näyttävät hyvin haluttavilta ja vetäviltä mimmeiltä yli 40-vuotiaanakin. Sitten toiset näyttävät yli 60-vuotialta mummeleilta, jotka ei viehätä pätkääkään. Ei jakseta enää pitää itsestään eikä vartalostaan huolta. Toinen jalka haudassa. Sitten toiset juoksee maratooneja.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan että 20-kymppisellä on sellanen ulkonäkö kun luoja on suonut ja 40-kymppisellä sellainen kun on itse ansainnut.

Voisin tuohon kyllä lisätä että joillain on myös sairauksia ja vastoinkäymisiä ja tragedioita jotka vanhentaa.

Vierailija
2/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein naisten 'mummoutuminen' alkaa 25 vuoden iäissä, mutta jotkut harvat selviävät ihan hyvän näköisinä 40-vuotiaaksi saakka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesten ulkonäössä ei? Kaikki papparaisia ja setämiehiä jo 40-vuotiaasta eteenpäin :(

Vierailija
4/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan että 20-kymppisellä on sellanen ulkonäkö kun luoja on suonut ja 40-kymppisellä sellainen kun on itse ansainnut.

Voisin tuohon kyllä lisätä että joillain on myös sairauksia ja vastoinkäymisiä ja tragedioita jotka vanhentaa.

Olipa erinomaisesti tiivistetty. Olen itse 40-vuotias ja noinhan tuo menee.

Vierailija
5/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vastasit jo itsellesi.

Olisin lainannut, mutta vaatii kirjautumisen !?!

Vierailija
6/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen vastaaja on oikeassa, mutta toki geenitkin vaikuttavat esim. ihon vanhenemiseen. Monilla se kyllä johtuu röökistä, viinasta ja huonosta ruuasta. Joidenkuiden pahasti jo vanhentuneiden rupsahduksen salaisuus on innokas auringonotto nuoruudessa. 

Lisäksi useat vaikuttavat tätimäiselta mammalta, koska he ovat luonteeltaan tätimäisiä mammoja. Monet ovat jo nelikymppisinä täysin paikalleen jämähtäneitä ja kiinnostuksen kohteena on korkeintaan marjastus tms. Ei sillä, etteikö marjastus olisi ihan hyvä harrastus:)

Vierailija
7/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaudet, vastoinkäymiset ja myös suhtautuminen niihin vaikuttaa. Osa kokee vakavia tragedioita ja silti säilyy liikkuvaisena ja elämänmyönteisenä.

Vierailija
8/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee ihan yhtä lailla miehiä.

Vierailija
9/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menopaussi lähestyy eri tahtia.

Vierailija
10/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20-kymppinen = 200-vuotias

40-kymppinen = 400-vuotias

Vierailija
11/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen vastaaja on oikeassa, mutta toki geenitkin vaikuttavat esim. ihon vanhenemiseen. Monilla se kyllä johtuu röökistä, viinasta ja huonosta ruuasta. Joidenkuiden pahasti jo vanhentuneiden rupsahduksen salaisuus on innokas auringonotto nuoruudessa. 

Lisäksi useat vaikuttavat tätimäiselta mammalta, koska he ovat luonteeltaan tätimäisiä mammoja. Monet ovat jo nelikymppisinä täysin paikalleen jämähtäneitä ja kiinnostuksen kohteena on korkeintaan marjastus tms. Ei sillä, etteikö marjastus olisi ihan hyvä harrastus:)

Ja joillekin se paikoilleen jämähtäminen on "ihan tavallista, vanhenevan ihmisen arkipäivää". Ei ole. Mitä enemmän tuudittautuu siihen, että on ok jämähtää, niin sitä nopeammin alkaa kyllä tulla muutakin kremppaa. Niin miehillä kuin naisillakin.

Vierailija
12/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perimä, elintavat, persoona ja elämänkohtalot vaikuttavat.

Siinäpä se.

Vierailija
13/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit ratkaisee paljon. Tunnen erään 40v naisen, joka näyttää todella vanhalta verratuna vaikka äitiini, joka on jo yli 50. Äiti näyttää todella nuorelta eikä ryppyjä ole juuri yhtään, vaikka ei käytä kasvoissa muuta kuin kosteusvoidetta.

Toisena elämäntavat, mm tupakka ja suuri alkoholin käyttö vanhentavat jokaista hurjasti.

Vierailija
14/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kovalla miettimiselläkään keksi yhtäkään nelikymppistä joka näyttää/vaikuttaa kuusikymppiseltä.

Vierailija
15/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ulkonäössä on mielestäni vielä enemmän hajontaa, ehkä siksi että heillä on vähemmän tehtävissä kosmetiikalla. Mutta joo, kun ihminen käy viittäkymppiä niin erot elämäntavoissa alkavat armotta näkyä.

Vierailija
16/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 41-vuotias, ja tunnen itseni ikivanhaksi ja vanhan näköiseksi. Mielestäni rupsahdin vauhdilla noin5 vuotta sitten, kun sain ensimmäisen lapseni. Siitä alkoi neljän vuoden nukkumattomuus, sekä ryppyjen ja harmaiden hiusten esiinmarssi. Lasten lisäksi minun ja miehen vanhemmat tarvitsevat paljon apua arjessa, työkin vaatii veronsa, oma terveyskin on vähän reistaillut.Kun pelkkä arjessa selviäminen ja nukkuminen tulevat ykkösprioriteetiksi, ei jaksaminen riitä turhuuteen, kuten itsensä puunaamiseen. Se itsensä hoitaminen jää siihen, että ehtii joskus lenkille ja muistaa syödä vihanneksia. Muuhun ei jaksaminen riitä.Mieskin on harmaantunut ja pönäköitynyt tässä samalla. Asiat on vaan pakko laittaa tärkeysjärjestykseen. Puunaamista voi harrastaa sitten kun lapset ovat vähän isompia, jos huvittaa. Vaikka ei silloinkaan tarkoituksena miellyttää jonkun randomin setäihmisen silmää.

Vierailija
17/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, taitaa päteä miehiin myös. Nelikymppisenä alkaa jo elämäntavat näkyä kasvoissa ja kropassa. Ja tietysti geeneillä on oma osuutensa myös. 

Vierailija
18/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa

Tiedän myös useita 40-50 vuotiaita, tavallisia työssäkäyviä suomalaisia naisia, jotka on kropaltaan aivan upeassa kunnossa ja muutenkin ulkonäöllisesti. Täydellistä milf-ainesta. Saa 33-vuotiaan miehen vehkeen sykkimään. Sitten tiedän taas 25-vuotiaita, jotka näyttää yli 60-vuotiailta, joilla onkin sitten vähän päinvastainen vaikutus. Ainakin tässä yhdessä tapauksessa mielenterveysongelmat, sairaalloinen ylipaino mallia 150kg, mummomainen pukeutuminen.

Vierailija
19/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa erinomaisesti tiivistetty. Olen itse 40-vuotias ja noinhan tuo menee.

No ei todellakaan mene.

N42

Vierailija
20/77 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, taitaa päteä miehiin myös. Nelikymppisenä alkaa jo elämäntavat näkyä kasvoissa ja kropassa. Ja tietysti geeneillä on oma osuutensa myös. 

No nimenomaan geeneillä se suurin merkitys on.