Onko täällä juristeja/muuten lain asiantuntijoita paikalla?
Auttakaa.Olen rakastunut puolituntemattomaan naiseen.Olen siis mies.Nainen on hakenut minulle lähetysmieskieltoa viime kesänä.Kuvittelen yhä,että nainen ja minä mennään naimisiin.Mitä teen? Menenkö psykologille? Juristini ei tiedä asiasta että olen yhä edelleen häiriköinnyt naista oikeudenkäynnin jälkeen.Odottelen häntä illan pimeydessä koti-ovensa edessä kuten aina ennenkin.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 16:10"]Jokaiselle ihmisille jota vastaan haetaan lähestymiskieltoa,pitäisi olla pakollinen terapia. [/quote] Miksi? A saa lähestymiskiellon. Miksi A:lle pitäisi määrätä esimerkiksi viiden kerran ratkaisukeskeinen psykoterapia, joka vaikuttaa esiintymispelkoon? Tai miksi A:lle pitäisi määrätä kognitiivinen kertaviikkoinen kahden vuoden psykoterapia, joka auttaa masennukseen? Mikä on se sairaus, johon määräisit A:lle hoidon? Mistä päättelet, että kyseiseen sairauteen on olemassa vaikuttava psykoterapiahoito? Onko kyseisen terapiamuodon vaikuttavuudesta juuri siihen sairauteen tutkimustuloksia?
Et tainnut ajatella sekuntiakaan ennen kuin suolsit tuon aivopierusi.
Aloittaja on 56-vuotias opettaja Turusta.Olen syntynyt vuonna 1957.Olen yllä ihan teinipojan tasolla näiden rakkaushormoonien kanssa!!Olen Lars!
[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 16:10"]Jokaiselle ihmisille jota vastaan haetaan lähestymiskieltoa,pitäisi olla pakollinen terapia.[/quote]Unohtui vielä sanoa: Eli jos minä haen sinua vastaan lähestymiskieltoa ilman mitään perusteita, niin sinut tulee määrätä hoitoon? Jännä näkemys.
Tää on niin huono vitsi, että luulisi jo aloittajan kasvavan aikuiseksi. Plääh! Vai onko siellä teinipojat liikenteessä, menkää tekee läksyjä!