Fantasioita exästä?
Onko kuinka friikkiä, jos himoitsen exää? Erosimme harvinaisen siististi ja ei puhettakaan, että palasimme yhteen, mutta jotenkin fyysinen puoli houkuttaa vaikka henkisesti ei tunne puoli pelaa. Näin vanhojen aikojen kunniaksi, kun lähes 20 v olimme yhdessä.
Olen ajatellut ihan suoraan ehdottaa. ei kai siinä mitään menetäkään.
Kommentit (27)
Olen fantasioinut ja fantasioin ex-rakastajattaresta. En pihtaisi jos tulisi mahdollisuus, en jaksaisi edes näytellä vaikeasti tavoiteltavaa 😂
Näin 38 v ja 10 v jo eron jälkeen myönnän, et olen pannut ex:n kanssa kun molemmat uusissa parisuhteissa. Seksi tajunnan räjäyttävää mutta muu ei toimi. Ex:n isosta riittäää.
tuhma
Exä-tyttöystävän kanssa oli parasta seksiä mitä ikinä harrastanut, ehkä sen vuoksi että hän piti suht samoista asioista kun minä ja oltiin molemmat aina valmiita kokeilemaan mitä toinen ehdottaa. Hönen kanssaaan siis koettu oikeastaan kaikki mitä olen ikinä fantasioinut. Tykkäsi niellä ja takaa päin sai panna niin kovaa kun lähti, hän jopa vaati sitä. Nyt uuden tyttöystävän kanssa ja ex jäänyt mutta mikäs sen parempaa kun yksin kotona fantasioida ja katsella kuva/video arkistoa joka on vielä tallella ja pysyy tallessa.
Exän kanssa oli pieni seksisuhde kun aloin säätämään tämän uuden kanssa. Kun ilmoitin exälle että nyt täytyy lopettaa oli hänen vastauksensa että kerran vielä. Ja olihan siihen suostuttava. Silloin nussittiin ainakin 3tuntia ja molemmat nautti useita orgasmeja.
Fantasioin melkein aina jostain exästäni, kaks parasta eli se ensimmäinen jolle menetin poikuuden ja toinen viimesin exä, koska on vaa niiin kuuma paketti, varsinki ku nyt otti silarit. Onneks viimesimmästä exästä on kuvamateriaalia mille runkata ja yks videokin.
Ensimmäisen exän kanssa yleensä paneskeltu ku molemmat sinkkuja, nyt pääsin taas pussailun makuun vaikka ite suhteessa oonki. Saispa molemmat salasuhteeseen
Pari vuotta sitten laitoin viesyin exälle kun olin lähdössä yksin matkalle. Hän pyysi käymään kylässä jos tie vie sitä kautta. Satutin matkani hänen kauttaan ja niinhän siinä kävi että pääsin pukille.
Jatka exästä fantasiointia, mutta etsi uusia kokemuksia.
Olen minäkin miettinyt eksääni (lasteni äitiä) siinä mielessä. Jos hän tekisi aloitteen, niin en varmaan pystyisi vastustamaan kiusausta. Hän kun ei aloitteita tehnyt edes suhteen aikana, niin se olisi niin harvinainen tilaisuus, että olisihan se pakko kokea.
Erin jälkeen panin vielä exää ja panisin varmaan vieläkin mutta täytyi lopettaa kun löysin uuden.
Nykyään exäkin seurustelee ja kiihotunkin fantasiasta jossa tapailen blondi exääni ja nussin häntä isolla kyrvälläni ja annan hänelle sen mitä nykyinen ei voi.
Ei ole fantasioita vaikka oltiin yhdessä yli 20 vuotta. Vasta uuden kumppanin myötä huomasin kuinka paljosta olin jäänyt paitsi. Jos nykyisen kanssa tulisi ero niin hänestä fantasioisin takuulla koko loppuikäni.
Vierailija kirjoitti:
Erin jälkeen panin vielä exää ja panisin varmaan vieläkin mutta täytyi lopettaa kun löysin uuden.
Nykyään exäkin seurustelee ja kiihotunkin fantasiasta jossa tapailen blondi exääni ja nussin häntä isolla kyrvälläni ja annan hänelle sen mitä nykyinen ei voi.
Oletko nähnyt exäsi nyxän vehkeen? Jos se onkin isompi.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on iso kikkeli, niin miksi vaimo sai sinusta tarpeekseen?
Oletko idiootti vai muuten vaan kävelevä, tiedät kyllä mikä?
Mä luulen, että se exäsi nykyinen mies antamaan exällesi ihan jotain muuta, mihin sinä et ikinä kyennyt. Miksi muuten olisitte eronneet.
Vaimon kanssa meni aika lailla sukset ristiin ja seksi oli pääasiassa paskaa, mutta kyllä hänellä hyvä kroppa oli ja erittäin kaunis ajeltu pimpero. Makkarissa otettuja kuvia on tallessa ja niille joskus runkkailen.
M48
Ei exästä fantasioiminen mitään friikkiä ole. Minäkin fantasioin peppupanoista exän kanssa jatkuvasti. Hän tykkäsi saada peppuun joka kerta. Nykyisen kanssa huomattavasti harvinaisempaa herkkua.
Minä ajattelen toisinaan exääni joka sai orgasmin niin ettei meinannut kalu pysyä sisällä ellei pitänyt lanteista kiinni. Koko nainen sätki edestakaisin kun orgasmi tuli. Usein hän sai uudestaan kun ähkäisin ja kalu alkoi nytkiä pillussa. Fantasioin hänestä sekä runkatessa että toisinaan myös pannessani nykyistä vaimoani.
En koska panemme säännöllisesti,yhteen ei palattas koskaan mutta suhteissamme olemme rahan takia molemmat
Eipä ole tarvetta existä fantasioida. Etsin paljon paremman niiden tilalle.
Muistan tajuttoman räjäyttävää kielihoitoa vuosia sitten. Kertoo jotain siitä, kuinka hyvää oli.
Sen päälle ex purkautui minuun nopeasti, pohjaan saakka, kivikovalla kullilla.
Iän myötä unihäiriöt ovat lisääntyneet. Valvoessani muistelen seksiä entisten kumppanien kanssa. Uni tulee usein tämän fantasoinnin myötä. Ongelmana on lisääntyvä tylsyys, kun samat hetket pyörivät mielessä - uusia ja vieraita muistoja pitäisi löytyä... Vaan kuin ei ole.
Yksi trauma on neiti X: uhkea, flirttaileva tyttönen, jota kaikki opiskelijaryhmäni pojat himoitsivat. Ja moni kai menestyksellä. Muistan käyneeni treffeillä hänen kanssaan - mutta en sitä mitä tapahtui! Onnistuiko? - Tämä muistiaukko valvottaa. Liekö jo muistisairauden oire?
Voi menettää ne hyvät välit. Todennäköisesti hänellä ei ole samankaltaisia ajatuksia.