Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fantasioita exästä?

Exättelijä
01.03.2019 |

Onko kuinka friikkiä, jos himoitsen exää? Erosimme harvinaisen siististi ja ei puhettakaan, että palasimme yhteen, mutta jotenkin fyysinen puoli houkuttaa vaikka henkisesti ei tunne puoli pelaa. Näin vanhojen aikojen kunniaksi, kun lähes 20 v olimme yhdessä.

Olen ajatellut ihan suoraan ehdottaa. ei kai siinä mitään menetäkään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystä erottiin, ei siinä.

Mutta yhtä kaipaan häneltä. Sain kyllä elämäni parasta suuseksiä. Siis monin verroin enemmän ja parempaa kuin nykyisessä avioliitossa

Hänen fixsaatio oli nuolla minua takaa, ja hän toivoi että hieron samaanaikaan klittaa sormin.

Ihanaa oli se.

Vierailija
22/27 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Oli hyvin avomielinen seksin suhteen.

Hänellä oli kokemusta mm. samaa sukupuolen kanssa. Kertoi, että sinkkuna ystävättärensä kanssa sekstailleet ja välillä etsineet miehen kolmanneksi mukaan.

Että kyllä häntä välillä ajattelee ja miettii mitä jäi kokematta hänen kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En fantasioi sexin tähden niinkään , mutta

muuten välillä ikävä on entisiä

tyttökavereita. Erästä erikoisesti, joka 51v

sitten muutti ruotsiin ja niin suhde päättyi😪

Vierailija
24/27 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ja olen miettinyt useinkin. Sen jälkeen seksi ollut yhtä sivusuhdetta luk.ottamatta vaimon kanssa ihan ok mutta konservatiivista ja yllätyksetöntä.

Silloin joskus se oli kiinnostavaa, kokeilevaa ja estotonta eli mietin useinkin millaista siitä olisi tullut vuosien myötä.

Joskus on olen jopa hetken katunutkin eroa mutta jos miettii elämää kokonaisuudessaan tähän asti niin ei valittamista ole ja vaikea vanhoja päätöksiä on enään muutta.

Vierailija
25/27 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kuin 24... Aik yllätyksetöntä nykyään. Nuorena olin yksissä naisen kanssa, josta piirtyy vieläkin kuva eteeni: pikkumusta valuu alas vartaloa ja alta paljastuu musta sukkanauhavyö ja sukat, ilman pikkareita. Siinä sitten olikin aika intensiivinen seuraava tunti

Vierailija
26/27 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niinkään exää vaan hänen ystävätärtään.

Vierailija
27/27 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niinkään eksistä, vaan yksittäisistä yhden illan suhteista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi