Onko sinulla enää kavereita lapsuuden kotikaupungissasi?
Kommentit (10)
On. Noin kerran vuodessa lähdenkin yksin "vanhoille kotikulmille" tapaamaan kavereita ja viettämään laatuaikaa sekä yksin hotellissa että kaikessa rauhassa ystäviä tavaten :)
On, yksi. Hän on paluumuuttaja, kuten tavallaan minäkin. En ole muuttanut lapsuuden kotikaupunkiin, mutta aika lähelle. Häeen tosin olen varsinaisesti tutustunut vasta opiskeluaikana, vaikka toki tunsimme sitä ennenkin.
Lähes kaikki kaverini siltä ajalta, kun vielä kys. paikkakunnalla asuin, ovat muuttaneet pois. Joitain on jäljellä, mutta mä oon maailman paskin yhteydenpitäjä...
On, facen kautta löydettiin toisemme parinkymmenen vuoden jälkeen. Tapaaminen on suunnitteilla.
Koskaan en ole täältä pois muuttanutkaan. Eikä oikeastaa kukaan frendikään. Minne stadista lähtisi?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 14:33"]
Koskaan en ole täältä pois muuttanutkaan. Eikä oikeastaa kukaan frendikään. Minne stadista lähtisi?
[/quote]
Etkö ole asunut koskaan muualla?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 14:33"]
[/quote]
Stadista voi lähteä ihan minne vain!
Vaikka kuinka paljon. Helsinkiin on moni jäänyt, ja moni palannut muualla vietettyjen vuosien jälkeen. Osa on kyllä sitten jäänytkin muille maille.
Voiko vastata jos ei ole kaupungista kotoisin vaan maaseudulta??
Pointti on että ei KAIKKI ole kaupungista lähtöisin hei HALOO ja kotikylällä on jokunen vanha tuttu kouluajoilta.
Ei asu ketään vanhaa kaveria siellä. Suurin osa asuu Helsingissä nykyään.
On toki. Olen itse niitä harvoja, jotka ovat uskaltaneet potkia tomut lapsuuden kotikaupungista jaloistani pois ja muuttaa muualle. Suurin osa ei uskalla. Ovat liian tottuneita.