Voiko tatuoitu pitää kokoajan lapsivapaita normaalisti?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen töissä päiväkodissa ja lapset pitää hakea heti kun pääsee töistä. Sitten niillä on kauhea nälkä, joten täytyy laittaa ruokaa. Ei siis ollenkaan lapsivapaata, vaikka ei ole yhtään tatuointia!! Miehellä on kyllä pieni. Mun ja lasten nimet. Sillä on lapsivapaata paljon enemmän, eli tatuoidut voivat varmasti pitää lapsivapaita normaalisti paljon enemmän kuin he, keillä ei ole tatuointeja 😘
Jos miehelläsi on pieni, niin miten sun ja lapsen nimet siihen liittyy?
Mun miehellä on kyllä iso. Anopin ja lemmikkikoirien nimet.
Kaikki painavia syitä erota. Eihän tuossa ole lapsivapaista tietoakaan, mutta anoppivapaus vapauttaa myös estoista.
Voiko vapaita lapsia tatuoida?
Voiko lapsivapaa pitää normaalisti tatuointeja kokoajan?
Voiko normaali pitää kokoajan tatuointivapaita?
Voiko kylpylän vesiliukumäestä laskea rillit päässä?
Lapsivapaitten osuus laskee progressiivisesti sen mukaan, kuinka paljon on tatuointeja. EU-direktiivi.
Minulla on korvakorut. Voinko pitää sairaslomaa?
Onko tatuoitu kokoaja koskaan vapaa?
Voiko pitää tatuointivapaita normaalisti?
Epäilyksiä ainakin herättää. Eli mieti tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on korvakorut. Voinko pitää sairaslomaa?
Et. Pitää olla vähintään 3 tatuointia+nännilävistys.
Pakastin nytten sen makaronin ja tatuoin keitinveden. Oli aikaa kun oli kokoajan lapsivapaata.
Vierailija kirjoitti:
Pakastin nytten sen makaronin ja tatuoin keitinveden. Oli aikaa kun oli kokoajan lapsivapaata.
Minä taas tatuoin pestyn jauhenlihan. Aikaa ei kyllä ollut kun olen mies enkä saa kokoajan lapsivapaata jonka ex-vaimo jo käytti eilen. Meillä menee tosi huonosti. Onko sinulla whatsuppia? Haluan lähettää kuvan makkarasta. Ei haittaa oletko nainen vai mies. Kunhan kerrot mistäpäin.
Vierailija kirjoitti:
Olen tatuoitu jätkä!
Lapseni tatuoitiin heti synnärillä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta lasagne on parempaa koska minulla on ruskeat hiukset. Silmälasipäiset eivät voi vesihiihtää.
EIKÄ! Onko tämä joku urbaani legenda?
Minä olen hiihtänyt vetten päällä ja minulla on silmälasit!
Paitsi, että se oli kyllä sellaisella laudalla, että ei varmaankaan virallisesti ollut hiihtämistä. Eikä minulle annettu sauvojakaan. Ja lasit jätin rannalle. Mutta silti epäilen tuota kovasti!
Olen lähes onnellinen mies.